Home> Συμβουλές > 5 Βήματα για να μην χάνετε πελάτες

5 Βήματα για να μην χάνετε πελάτες

Έχετε φτιάξει το site σας ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο; Δείτε μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να μην αποχωρούν οι επισκέπτες και να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους ώστε να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες της επιχείρησής σας.

 

 

1.Μειώστε το χρόνο φόρτωσης της σελίδας σας

Το πόσο γρήγορα φορτώνει το site σας μπορεί να καθορίσει την παραμονή ή την αποχώρηση των επισκεπτών σας. Οι χρήστες δεν θα μείνουν σε μια σελίδα που αργεί να φορτώσει και θα πάνε στην επόμενη ανταγωνιστική επιχείρηση που προσφέρει αυτό που αναζητούν γρήγορα. Επίσης η google δεν θα βαθμολογήσει καλά και δεν θα ανεβάσει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησής της ένα site που δεν φορτώνει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Θέλει το καλύτερο για τους χρήστες της και δεν το διαπραγματεύεται!

 

exit alert2.Προσθέστε ξεκάθαρο call to action κουμπί

Έχετε καταφέρει ο χρήστης να μείνει στην σελίδα σας κι ενδεχομένως να διαβάσει το περιεχόμενό της. Τώρα πρέπει να τον καθοδηγήσετε ώστε να προχωρήσει στο επόμενο βήμα και να μετατραπεί σε πελάτης σας. Δείξτε του ένα ξεκάθαρο μήνυμα με την επόμενη ενέργεια που πρέπει να κάνει. Προσθέστε ένα κουμπί call to action, όπως "Προσθήκη στο καλάθι", "Ζητήστε προσφορά", "Κάντε κράτηση", "Ζητήστε ένα demo", κτλ. 

  

3.Ενσωματώστε exit alert για αύξηση της παραμονή του χρήστη

Όταν ένας χρήστης περιηγείται στο site σας και ετοιμάζεται να αποχωρήσει, δώστε του μια προσφορά, μια έκπτωση, μια επιπλέον υπηρεσία ή οτιδήποτε μπορεί να τον πείσει να μείνει παραπάνω και γιατί όχι να αγοράσει από εσάς το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

 

4.Αυξήστε τους εγγεγραμμένους χρήστες

Προσθέστε σε εμφανές σημείο μια φόρμα newsletter και προσφέρετε κάτι χρήσιμο στους επισκέπτες σας για να εγγραφούν στο site σας. Διευκρινίστε πως δεν θα τους βομβαρδίσετε με emails και δώστε τους τη δυνατότητα για εύκολη διαγραφή.

 

Βήματα για να μην χάνετε πελάτες

5.Στείλτε προσωποποιημένα newsletters

Όλο και λιγότερα emails ανοίγονται από τους χρήστες και ακόμα λιγότερα διαβάζονται. Οπότε θέλετε έναν δυνατό τίτλο ώστε να πείσετε τον παραλήπτη να το ανοίξει κι ένα καλό περιεχόμενο για να το αναγνώσει. Δώστε του πληροφορίες και λεπτομέρειες για θέματα που τον ενδιαφέρουν σε συνδυασμό με ένα καλό design και φωτογραφίες που θα διευκολύνουν την ανάγνωση. Τα personalized newsletters είναι ότι καλύτερο για να αυξήσουν τους υποψήφιους πελάτες σας αφού δείχνετε στον κάθε παραλήπτη άλλο περιεχόμενο ανάλογα με τις ενέργειες που έκανε στο προηγούμενο. Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας σε ένα πιο προσωπικό επίπεδο!

 

 

cta