Home> Conversion Rate Optimization

Conversion Rate Optimization

A/B testing
Η αύξηση του ROI (Return on Investment) μπορεί να επιτευχθεί μέσω A/B testing, τα οποία θα βοηθήσουν να βελτιώσουμε το site σας ώστε να αυξηθούν οι πωλήσεις χωρίς να χρειαστεί να αυξήσετε τις διαφημιστικές δαπάνες.

 

Usabillity testing
Ένα δείγμα χρηστών δοκιμάζει το site σας και τις λειτουργίες του σαν πραγματικοί υποψήφιοι πελάτες και μας στέλνει feed back με δυσκολίες που συνάντησε κατά την πλοήγηση ή την αγορά ώστε να γίνουν βελτιώσεις και αλλαγές με αποτέλεσμα την αύξηση πωλήσεων και του conversion rate.
 

Analytics Ecommerce
Με το analytics ecommerce έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε ενδελεχώς τα στατιστικά του site σας, τις πωλήσεις μέσω αυτού και τα έσοδα που προκύπτουν. Οι επιπλέον πληροφορίες που σας δίνει, θα σας βοηθήσουν να δείτε από πού προέρχονται οι πωλήσεις, τι προϊόντα πωλούνται περισσότερο και άλλες πληροφορίες για το ηλεκτρονικό εμπόριο, ώστε να παρακολουθείτε την απόδοση του eshop σας και να προβείτε στις ανάλογες αλλαγές ή να αυξήσετε ή μειώσετε τις διαφημιστικές δαπάνες όπου χρειάζεται.
 

Exit Alert
Η εφαρμογή exit alert σας βοηθάει να κρατήσετε τον επισκέπτη στο site σας ή να αποκτήσετε το e-mail του πριν αποχωρήσει. Η εφαρμογή αντιλαμβάνεται ότι ο χρήστης πάει να αποχωρήσει από το site και ανοίγει ένα pop up παράθυρο στο οποίο εμφανίζεται μια προσφορά, έκπτωση ή κάποιο στοχευόμενο μήνυμα προκειμένου να ολοκληρώσει την επιθυμητή ενέργεια, δηλαδή αγορά ή εγγραφή στο newsletter.
 

Loyalty marketing σύστημα διατήρησης πίστης & Επιβράβευσης Πελατών
Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, προσφέρονται από τις επιχειρήσεις με σκοπό να ανταμείβουν τους "καλούς" πελάτες τους και άρα να ενθαρρύνουν την όσο γίνεται πιο συχνή προτίμηση στα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησης.
Τα σύστημα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών χρησιμοποιεί loyalty pass και μπορεί να εξυπηρετήσει μέρος ή όλο το πλήθος των παρακάτω σεναρίων.

  • Διαχείριση αριθμού πόντων που αντιστοιχούν στην αξία κατανάλωσης.
  • Διαχείριση αριθμού πόντων που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα είδη που αγοράστηκαν.
  • Διαχείριση δώρων που δικαιούται ο πελάτης συγκεντρώνοντας κάποιο προκαθορισμένο επίπεδο πόντων.
  • Στατιστικά αγοραστικών συνηθειών.
  • Άμεση ενεργοποίηση loyalty pass για μελλοντική συναλλαγή πχ εγγράφη στο mailing list

Προνόμια για τους πελάτες που γίνονται μέλη όπως :

  • Πόντοι με κάθε λογαριασμό
  • Προσφορές μόνο για τα μέλη.
  • Κληρώσεις μόνο για μέλη.
  • Προσφορές από συνεργαζόμενες εταιρίες.
  • Εκδηλώσεις μόνο για τα μέλη.
  • Έξυπνες προτάσεις αγορών μόνο για τα μέλη.