Home> Διαφήμιση Google Adwords

Διαφήμιση Google Adwords

Το Google Adwords είναι το αποτελεσματικότερο μέσο διαφήμισης για άμεση επισκεψιμότητα και πωλήσεις

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της διαφήμισης Google Adwords είναι ότι πληρώνετε μόνο όταν κάποιος υποψήφιος πελάτης επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας, κάνοντας κλικ πάνω στη διαφήμισή σας, διαφορετικά δεν υπάρχει καμία χρέωση. Το είδος αυτό διαφήμισης σας επιτρέπει να προσεγγίσετε τα σωστά άτομα την κατάλληλη στιγμή. Όταν ο υποψήφιος πελάτης αναζητήσει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε τότε εσείς θα είστε εκεί ώστε να τον μετατρέψετε από επισκέπτη σε πελάτη ικανό να αφήσει κέρδος στην επιχείρησή σας. Οι επισκέπτες που προέρχονται από το δίκτυο αναζήτησης του Google Adwords είναι ποιοτικότεροι από τους επισκέπτες που προέρχονται από οποιοδήποτε άλλο μέσο!

 

Περιληπτικά η διαδικασία που ακολουθείται για τη διαφήμιση Google Adwords είναι η εξής:  

  • Ξεκινάμε θέτοντας τον ημερήσιο προϋπολογισμό που θα επενδύσετε, τον οποίο ορίζετε εσείς. Πολλές επιχειρήσεις έκαναν μια καλή αρχή με έναν προϋπολογισμό της τάξεως των 10€ ή 20€/ ημέρα.
  • Μελετάμε τον ιστότοπό σας, τον ανταγωνισμό και το target group στο οποίο απευθυνόμαστε.
  • Επιλέγουμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά με τις οποίες οι χρήστες αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Σε αυτή την επιλογή μας βοηθά εξειδικευμένο εργαλείο που μας παρέχει η Google. 
  • Δημιουργούμε μία ή περισσότερες ομάδες διαφημίσεων και μέσα σε αυτές προσθέτουμε τις λέξεις-κλειδιά ανά θεματική κατηγορία. Για την αποτελεσματικότερη ομαδοποίηση των λέξεων σημαντικό ρόλο παίζει και η δομή του site σας.
    Δημιουργούμε 2-5 διαφημιστικά κείμενα τα οποία θα δουν οι χρήστες ώστε να πεισθούν και να επισκεφθούν το site σας.
  • Προσθέτουμε επεκτάσεις διαφημίσεων που θα βοηθήσουν στην βελτιστοποίηση και αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
  • Τοποθετούμε στο site σας κώδικες για να παρακολουθούμε την απόδοση της καμπάνιας και να σας φέρνουμε όλο και ποιοτικότερο κοινό.
  • Βελτιστοποιούμε διαρκώς την καμπάνια σας ώστε να μεγιστοποιούνται οι επισκέψεις με το μικρότερο δυνατό κόστος απόκτησής τους.

 

Δίκτυο εμφάνισης Google Adwords

Το είδος αυτό διαφήμισης αφορά banner ή text ads που εμφανίζουμε σε άλλα σχετικά ή μη sites ώστε να δημιουργήσουμε την ανάγκη για αγορά στο άτομο που δεν αναζητά από μόνο του τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Η αποτελεσματικότητα της μεθόδου αυτής εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Η διαφήμιση στο δίκτυο εμφάνισης δεν έχει μεγάλη απόδοση σε όλα τα είδη επιχειρήσεων. Χρησιμεύει συνήθως σε τομείς που δεν έχουν υψηλή αναζήτηση από το κοινό ή για καινοτόμες επιχειρήσεις και προϊόντα που ο κόσμος δεν γνωρίζει, όπως είναι τα ηλεκτρικά scooter. Μερικά τέτοια παραδείγματα μπορείτε να δείτε παρακάτω σε sites υψηλής επισκεψιμότητας.

 

              

 

Remarketing

Το remarketing ή αλλιώς επαναληπτικό marketing «απομνημονεύει» τους χρήστες που μπαίνουν στο site σας και τους ακολουθεί σε διάφορα άλλα sites που περιηγούνται. Σε αυτά τα sites, τους εμφανίζει τα banner σας, ώστε να αφομοιώσουν την εταιρεία ή τα προϊόντα σας και να τους ωθήσει περισσότερο σε αγορά ή εκδήλωση ενδιαφέροντος. Το remarketing εφαρμόζεται συνήθως από επιχειρήσεις με πιο «δύσκολα προϊόντα», όπως έπιπλα, μπαταρίες αυτοκινήτων και άλλα που ο καταναλωτής δεν αγοράζει συχνά και γι’ αυτό η απόφαση αγοράς λαμβάνεται πιο δύσκολα.

Επίσης το remarketing είναι το πιο ισχυρό μέσο για να κάνουμε branding και να αυξήσουμε τη φήμη σας. Με λιγοστά χρήματα, οι πελάτες βλέπουν ξανά και ξανά την διαφήμιση, δημιουργόντας τους την εντύπωση ότι δίνονται υπέρογκα ποσά για διαφήμιση και έτσι αντιλαμβάνονται τη δύναμη και την δυναμική σας στο χώρο.

 

                              

 

Dynamic Remarketing (υπηρεσία παράλληλη με adwords)
Με το dynamic remarketing εμφανίζεται στους χρήστες ένα παραμετροποιημένο banner ανάλογα με τα προϊόντα που είχαν δει στο site σας. Έτσι είναι πιο προσωποποιημένο και οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν για αγορά. 

 

Youtube trueview
Δυνατότητα προβολής του επαγγελματικού διαφημιστικού video της επιχείρησής σας πριν από επιλεγμένα βίντεο στο youtube. Η χρέωση ανά κλικ ισχύει μόνο όταν ο χρήστης δει το μεγαλύτερο μέρος του video και όχι αν πατήσει «παράλειψη διαφήμισης».