info@qualityweb.gr
2105149209
2105149440

Ενδιαφέρεστε για υπηρεσίες Web Development ή Digital Marketing; Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να σας δώσουμε την καλύτερη λύση που ταιριάζει στις ανάγκες σας!

Φωνητική αναζήτηση - Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ

Ο τρόπος με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες σε απευθείας σύνδεση αλλάζει. Όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση στα smartphones, τα tablet ή τους βοηθούς φωνής (όπως το Amazon) για αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο. 

Η φωνητική αναζήτηση είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τύπος αναζήτησης, καθώς ήδη, το 55% των εφήβων και το 41% ​​των ενηλίκων χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση σε καθημερινή βάση και ο αριθμός αυτός συνεχώς αυξάνεται.

Η φωνητική συνομιλία γίνεται ολοένα και πιο αξιόπιστη καθώς βελτιώνεται η τεχνολογία. Στην πραγματικότητα, πριν από δύο χρόνια το ποσοστό σφάλματος λέξεων ήταν πάνω από 20%, αλλά το τρέχον ποσοστό σφάλματος αναγνώρισης ομιλίας είναι μόλις 8% - ένα τεράστιο άλμα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με την αναφορά "Internet Trends Report 2016" , οι χρήστες χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση για διάφορες αναζητήσεις. Με εκτιμώμενο 22% που αναζητούν τοπικό περιεχόμενο και πληροφορίες , οι τοπικές επιχειρήσεις (και οι οργανισμοί που κάνουν τοπικό SEO) πρέπει να ξεκινήσουν στρατηγική για την τοπική φωνητική αναζήτηση.

Αλλά τι σημαίνει αυτό από άποψη SEO και πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενό μας είναι πλήρως βελτιστοποιημένο για φωνητική αναζήτηση;

·        Σκεφτείτε σαν άνθρωπος-Εστίαση σε λέξεις κλειδιά μακράς ακολουθίας

 

Αυτό θα πρέπει να είναι αρκετά εύκολο, έτσι;

Παρόλο που δεν πιστεύω ότι οι σύντομες λέξεις-κλειδιά θα εξαφανιστούν εντελώς, είναι πολύ λιγότερο σχετικές όμως σε σχέση με τις φυσικές φράσεις που χρησιμοποιούνται στις φωνητικές αναζητήσεις. Πρέπει να εστιάσουμε περισσότερο την προσοχή μας σε λέξεις-κλειδιά της φυσικής συνομιλίας και της μακράς ακολουθίας.

Ένα παράδειγμα για να καταλάβετε αυτό που σας λέω είναι:

Έχετε μια καμπάνια για διακοπές στην Αθήνα και τα λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε είναι Αθήνα, Αθήνα αεροπορικά εισιτήρια και Αθήνα διακοπές. Εγώ σας προτείνω να δοκιμάσετε λέξεις-κλειδιά μεγαλύτερης διάρκειας όπως: Κόστος αεροπορικού εισιτηρίου στην Αθήνα, Πληροφορίες διακοπών στην Αθήνα, Καλύτερο πακέτο διακοπών στην Αθήνα.

Με άλλα λόγια, έχω διαπιστώσει ότι η επιλογή λέξεων-κλειδιών που βασίζονται σε φυσική συνομιλία είναι ιδανική.

 

  • Προσθήκη σελίδων που απαντούν σε συχνές ερωτήσεις

Όταν κάνουμε φωνητική αναζήτηση, συνήθως ξεκινούν οι ερωτήσεις μας με "Ποιος", "Τι", "Πού", "Πότε", "Γιατί" και "Πώς" και αναζητούμε απαντήσεις που εκπληρώνουν άμεση ανάγκη. Για να απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, δημιουργήστε μια σελίδα με συχνές ερωτήσεις και ξεκινήστε κάθε ερώτηση με αυτά τα επιρρήματα. Η πιο δημοφιλής λέξη στατιστικά είναι το ποιος.

 

·        Χρησιμοποιήστε άφθονα μικροδιαγράμματα

Όταν πραγματοποιούμε μια φωνητική αναζήτηση, συχνά κάνουμε αναφορά σε μικροδεδομένα, όπως η τοποθεσία της επιχείρησης, ο αριθμός τηλεφώνου, η τιμή κλπ.

Έτσι, μπορείτε να βοηθήσετε τους μελλοντικούς πελάτες σας, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο χάρτη για τον ιστότοπό σας, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσής σας, των σχετικών πληροφοριών επικοινωνίας, των κατευθύνσεων από τους κύριους αυτοκινητόδρομους και τις διασταυρώσεις κλπ.

 

·        Να είναι ακόμη πιο φιλική προς το κινητό

Η φιλικότητα προς το κινητό είναι μια μεγάλη υπόθεση αυτές τις μέρες. Και προφανώς το κινητό και η φωνητική αναζήτηση είναι σαν ένα.

Μια μελέτη διαπίστωσε ακόμη ότι 40% ιδιοκτήτες smartphone αρχίζουν να χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση από τα μέσα του 2015 και μετά.

Με τα smartphones να είναι η κύρια συσκευή που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να πραγματοποιούν φωνητικές αναζητήσεις, ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό να κάνετε το περιεχόμενό σας όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς το κινητό.

Η φωνητική αναζήτηση δεν είναι  μακριά. Είναι καιρός να ξεκινήσουμε να βελτιστοποιούμε τις τοποθεσίες μας για αυτόν τον γενναίο νέο κόσμο της φωνητικής αναζήτησης - έτσι δεν θα μείνουμε πίσω. Η Qualityweb έχει αρχίσει ήδη να πραγματοποιεί φωνητικές αναζητήσεις και είμαστε πρόθυμοι να σας βοηθήσουμε με περεταίρω πληροφορίες και να κάνουμε την επιχείρησή σας να φτάσει στην κορυφή.

 


Θέλετε Δωρεάν Μελέτη και Προσφορά;