• ×

Γνωρίζοντας το νέο AdWords interface

Γνωρίζοντας το νέο AdWords interface

Για το νέο AdWords interface έχει χρησιμοποιηθεί το γραφικό που υπάρχει εδώ και μερικούς μήνες για το mobile app του google adwords, το οποίο μας είχε φανεί αρκετά εύχρηστο με γρήγορη πρόσβαση σε όλα τα καίρια στατιστικά. Το νέο AdWords είναι ουσιαστικά ένας πλήρης επανασχεδιασμός του User Interface (UI) βασισμένος στο mobile app.

Καταρχήν, έχει βελτιωθεί αισθητά η ταχύτητα εναλλαγής καρτελών και η εκτέλεση εργασιών που μας εξοικονομεί ιδιαίτερα χρόνο και σε συνδυασμό με τα ζωντανά χρώματα που έχουν αντικαταστήσει τα μονότονα γραφικά που προυπήρχαν, κάνει την περιήγησή μας πολύ πιο ευχάριστη.

Με την σύνδεση στο λογαριασμό εμφανίζεται μια γρήγορη επισκόπηση με όλες τις σημαντικές πληροφορίες που χρειάζονται για να δούμε με μια ματιά την πορεία των καμπανιών. Στην επισκόπηση μπορούμε να συγκρίνουμε έως και τέσσερις μετρήσεις που μας επιτρέπουν να δούμε τα στατιστικά που θέλουμε και την πορεία των καμπανιών με την πάροδο του χρόνου.

new-adwords-interface

Επιπλέον, μία από τις πιο σημαντικές βελτιώσεις στο νέο AdWords είναι η προσθήκη τεσσάρων βασικών widgets κάτω από την επισκόπηση που μας βοηθούν να εντοπίσουμε τα σημαντικότερα στατιστικά για τον λογαριασμό μας.

  • Οι "Μεγαλύτερες Αλλαγές" μας βοηθούν να αντιληφθούμε γρήγορα ποιες εκστρατείες παρουσίασαν τις πιο δραματικές αυξήσεις ή μειώσεις σε σχέση με την προηγούμενη χρονική περίοδο.
  • Οι "Καμπάνιες" εμφανίζουν τις κορυφαίες καμπάνιες ταξινομημένες σύμφωνα με την μέτρηση που επιλέγουμε. 
  • Οι "Συσκευές" κατατάσσουν το ποσοστό των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία συσκευής πχ. τηλέφωνα, tablet και υπολογιστές.(Μπορείτε να δείτε γρήγορα πόσα δαπανούνται ανά συσκευή και τι κίνηση και μετατροπές υπάρχουν σε όλες τις συσκευές.)
  • Η "Ημέρα & ώρα" εμφανίζει τα υψηλότερα και τα χαμηλότερα στατιστικά ανά ημέρα και ώρα για την μέτρηση που επιλέγουμε, έτσι μπορούμε γρήγορα να δούμε πότε ξοδεύουμε τα περισσότερα, πότε έχουμε περισσότερες εμφανίσεις ή πωλήσεις.

adwords-new-widgetsΗ πλοήγηση σε όλα τα λεπτομερή στατιστικά βαζίζεται πλέον σε πλαϊνές στήλες και όχι σε καρτέλες, όπως συνέβαινε στην παλιά έκδοση. Έτσι αναπροσαρμόστηκαν πολλές επιλογές στο αριστερό μενού που προηγουμένως ήταν στην επάνω γραμμή του μενού ή στις καρτέλες πάνω από τις καμπάνιες. Ωστόσο τα επιμέρους στατιστικά έχουν παρόμοια διάταξη με αυτή του παλιού interface με μικρές διαφορές, όπως για παράδειγμα κάποιες επιλογές αντικαταστάθηκαν με σύμβολα ενώ πριν εμφανιζόντουσαν με κείμενο. 

Σε επόμενο άρθρο θα αναλύσουμε τις νέες λειτουργίες που είναι διαθέσιμες μόνο στο νέο Adwords interface. Μείνετε ενημερωμένοι!


Θέλετε Δωρεάν Μελέτη και Προσφορά;