Home> Κατασκευή E-shop

Κατασκευή E-shop

Η κατασκευή e-shop είναι ο τομέας της Quality Web εδώ και χρόνια!

Η κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος είναι ένας τομέας που απαιτεί όχι μόνο γνώσεις κώδικα και προγραμματισμού, αλλά και ιδιαίτερη εμπειρία στον τομέα του marketing. Μόνο αν συνδυαστούν αυτά τα δύο, θα μπορέσετε να αποκτήσετε ένα e-shop ικανό να αυξήσει τις πωλήσεις και την αποδοτικότητα της επιχείρισης σας. Η κατασκευή e-shop πρέπει να περιλαμβάνει ορισμένες δυνατότητες, που ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να γνωρίζει, γιατί το διαδίκτυο απαιτεί διαφορετικές τακτικές πώλησης από αυτές της παραδοσιακής πώλησης. Επιχειρηματίες που δεν έχουν εμπειρία στον χώρο του internet χρειάζονται έναν καλό σύμβουλο δίπλα τους, ώστε να τους ενημερώνει για τις λύσεις που χρειάζονται. Η έλλειψη δυνατοτήτων σε ένα e-shop ίσως είναι ο μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας για μια online αγορά. Στόχος μας δεν είναι να σας φοβίσουμε, αλλά να σας ενημερώσουμε γιατί πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν δεκάδες e-shops ιδιαίτερα δυσλειτουργικά και δύσχρηστα για εσάς και τους πελάτες σας με αποτέλεσμα να μένουν παρατημένα και ανενεργά. Οπότε:

 

  • Αποφεύγετε e-shop που σας περιορίζουν στον αριθμό καταχωρημένων προϊόντων. Συνήθως αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία που επιλέξατε για την κατασκευή e-shop δεν έχει τεχνολογικές λύσεις ώστε να σας παρέχει απεριόριστο χώρο και ταχύτητα για τη σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
  • Το σύστημα e-shop, το οποίο θα επιλέξετε, δεν πρέπει να είναι σε πλατφόρμες έτοιμες και ανοιχτού κώδικα στο διαδίκτυο (open source συστήματα) τα οποία αποδεδειγμένα έχουν πάρα πολλά bugs με αποτέλεσμα να κινδυνεύει άμεσα το e-shop σας από επιθέσεις. Επίσης τέτοιου είδους εφαρμογές δεν είναι ικανές να αντεπεξέλθουν σε επιχειρηματικές απαιτήσεις ώστε να φέρουν το απαιτούμενο πλήθος επισκέψεων και κατά συνέπεια πελατών.
  • Ελέγξετε την ταχύτητα εμφάνισης του ηλεκτρονικού καταστήματος που πρόκειται να αποκτήσετε. Αργά e-shops που καθυστερούν να εμφανίσουν τις επιλογές που κάνει ο χρήστης απαξιώνονται με αποτέλεσμα οι χρήστες να επιλέγουν ένα άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα που είναι πιο γρήγορο, ώστε να κάνουν τις αγορές τους με άνεση.

  

Σας επισημαίνουμε ότι η κατασκευή ενός e-shop του οποίου ο στόχος είναι να εντάξει την επιχείρηση σας σε μία επιπλέον πολύ δυναμική αγορά, αυτή του ηλεκτρονικού εμπορίου, αποτελεί κίνηση η οποία θέλει σοβαρότητα, μελέτη, υποστήριξη και στενή συνεργασία με την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή e-shop σας.

 

Προτού δώσετε την ανάθεση της κατασκευής του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σε μία εταιρεία ζητήστε να σας παρουσιάσουν σε κανονικές συνθήκες:

1ον Τα δεδομένα της αγοράς, με βάση τα δικά σας προϊόντα ή υπηρεσίες που θέλετε να πουλήσετε, παράδειγμα αν υπάρχει κοινό και πόσο είναι αυτό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας.
 

2ον Πλήρη παρουσίαση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και την διαχείριση αυτών, πώς δημιουργείται μία κατηγορία, πως καταχωρείται ένα προϊόν, πως ελέγχονται οι παραγγελίες, κ.λ.π.


3ον Η εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος χρειάζεται να σας δώσει σαφής και πλήρες διασφαλίσεις ότι το e-shop σας θα έχει την δυνατότητα να εξελιχθεί και την ικανότητα να προστεθούν επιπλέον δυνατότητες τις οποίες ίσως χρειαστείτε στο μέλλον, χωρίς να χρειαστεί ανακατασκευή της ιστοσελίδας ή ακόμα χειρότερα κατασκευή νέου ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου εξελίσσεται και το ίδιο πρέπει να κάνει και το e-shop σας γιατί μόνο τότε θα είναι διαχρονικό και αποδοτικό. Συνήθως, οι έτοιμες πλατφόρμες  έχουν συγκεκριμένες δυνατότητες και συνήθως δεν μπορούν να εξελιχθούν. Η Quality Web σας παρέχει γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας και δυνατότητα βελτίωσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

4ον Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα, όταν επιλέγετε αυτός ο τρόπος πληρωμής για αγορά από τον πελάτη, να γίνεται σε πλατφόρμα της τράπεζας (κατευθείαν στον server της τράπεζας) ώστε να εξασφαλίζει στον πελάτη σας ότι δεν κινδυνεύει να προχωρήσει στην αγορά. Έτσι εσείς είστε καλυμμένοι για το θέμα της ασφάλειας αφού δεν γνωρίζεται καν τον αριθμό της κάρτας, παρά μόνο ότι ο συγκεκριμένος πελάτης έκανε την αγορά και τα χρήματα είναι στο λογαριασμό σας.
 

Η πραγματική απόδειξη ότι το e-shop σας δουλεύει ξεκινάει αφού ολοκληρωθεί η κατασκευή του. Από την στιγμή της λειτουργίας του πρέπει να ξεκινήσουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αυξήσουμε τις πωλήσεις του. Η ομάδα της qualityweb είναι ικανή να σας βοηθήσει να εξελίξετε και βελτιώσετε την απόδοση του eshop σας.

   

Τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή e-shop είναι css, php, mysql καθώς ssl certificates. Όπως και οι υπόλοιπες ιστοσελίδες που κατασκευάζουμε έτσι και τα e-shops δεν βασίζονται  σε προκατασκευασμένα πρότυπα αλλά σε σχεδιαστικές λύσεις και lay out  που προτείνουμε ξεχωριστά για κάθε επιχείρηση. Υπολογίζουμε πρώτα τις ανάγκες της επιχείρησης, την άποψη του πελάτη και κατόπιν παραθέτουμε την πρόταση μας.

 
Σημαντικές λειτουργίες και προδιαγραφές ενός ηλεκτρονικού καταστήματος: 
 

Design

  • Δημιουργία γραφικών και τεχνολογικές παραμετροποιήσεις: Μέσα από ενδελεχή έρευνα δημιουργούμε για εσάς το γραφικό του site σας, σύμφωνα με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που διαθέτετε και το σχεδιάζουμε με τέτοιο τρόπο ώστε να προβάλλει καλύτερα την επιχείρησή σας και να καλύπτει τις ανάγκες της.
  • Responsive design: Γραφικό, φιλικό προς όλες τις κινητές συσκευές για εύκολη και ξεκούραστη πλοήγηση, ευκρινή διάταξη προϊόντων σε tablet, κινητά και smart tv χωρίς zoom in και zoom out. Δεν νοείται πλέον δημιουργία site χωρίς να είναι συμβατό σε όλες τις συσκευές.
  • Mega menu: Το mega menu είναι χρήσιμο σε e-shop με πολλές κατηγορίες γιατί τις απεικονίζει πληρέστερα και πιο οργανωμένα χωρίς να μπερδεύει και να κουράζει τον χρήστη.
  • Brand Menu tab: Mega menu με banners ανά κατηγορία στα tabs του menu (για κάθε κύρια κατηγορία του menu). Εκτός από κατηγορίες διαθέτει και menu για τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεστε. Το τμήμα αυτό του menu περιλαμβάνει υποενότητα για τις πιο δημοφιλείς εταιρείες, μία ακόμα με banners εταιρειών καθώς και ενότητα για αναζήτηση εταιρείας (τύπου live search) με άμεση εμφάνιση αποτελεσμάτων.
  • Δυνατότητα tag cloud: Προβάλλετε μέσα σε ένα σύννεφο ετικετών στην αρχική και στις εσωτερικές σελίδες 5-10 λέξεις-κλειδιά που χαρακτηρίζουν το site σας και τα βασικά προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Η καθεμία από αυτές εμφανίζεται με μεγαλύτερη ή μικρότερη γραμματοσειρά ανάλογα με την σημαντικότητα και την συχνότητα που έχουν.

 

Κατηγορίες

  • Απεριόριστος αριθμός κύριων κατηγοριών και υποκατηγοριών με απεριόριστο βάθος αυτών.
  • Κατά την προβολή μιας κατηγορίας από το χρήστη υπάρχει η δυνατότητα για:

1. Προβολή των υποκατηγοριών με εικόνες.

2. Προβολή βοηθητικού navigation, το οποίο έχοντας επιλεγμένη την τρέχουσα κατηγορία, εμφανίζει και τις υπόλοιπες κατηγορίες που έχουν το ίδιο επίπεδο. (πχ αν ο πελάτης έχει επισκεφθεί την κατηγορία πρόσωπο/ μάτια, θα υπάρχει navigation ώστε να μπορεί εύκολα να μεταβεί στο πρόσωπο/ χείλη). Στο navigation εμφανίζεται δίπλα στον τίτλο της κατηγορίας και το πλήθος των προϊόντων που περιλαμβάνει κάθε κατηγορία, είτε ανήκει στην κατηγορία απευθείας είτε ανήκει σε κάποια υποκατηγορία αυτής. Το ίδιο ισχύει όταν ανοίγουμε κάποια κατηγορία και δεν έχει η ίδια προϊόντα αλλά υποκατηγορίες, θα εμφανιστούν δηλαδή όλα τα προϊόντα των υποκατηγοριών της.

  • Banner ανά κατηγορία με Link.
  • Δυνατότητα μεταφοράς προϊόντων από μία κατηγορία σε άλλη ή αντιγραφής ενός προϊόντος σε περισσότερες από μία κατηγορίες.
  • Δυνατότητα ταξινόμησης κατηγοριών και υποκατηγοριών με σειρά που καθορίζετε εσείς ή με αλφαβητική σειρά.
  • Εμφάνιση, απόκρυψη κατηγοριών.

 

  

Προϊόντα
  • Εισαγωγή απεριόριστου αριθμού προϊόντων χειροκίνητα ή μέσω διασύνδεσης ακόμα και από άλλες βάσεις δεδομένων ή excel, xml, κ.λ.π.
  • Εισαγωγή απεριόριστου αριθμού προϊόντων μέσω διασύνδεσης με το ERP ή το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης με επιπλέον πολλαπλές δυνατότητες όπως αυτόματη καταγραφή στο εμπορικό των πελατών, παραγγελιών, κ.λ.π.
  • Εισαγωγή φωτογραφιών, περιγραφών και άλλων στοιχείων των προϊόντων. Δυνατότητα εισαγωγή και video ανά προϊόν.
  • Δυνατότητα εμφάνισης απεριόριστων φωτογραφιών σε κάθε προϊόν.
  • Ταξινόμηση των προϊόντων με καθορισμένη ή αλφαβητική σειρά.
  • Δυνατότητα ταξινόμησης προϊόντων ανά brand, για τις σελίδες όπου προβάλλονται όλα τα προϊόντα μιας εταιρείας χωρίς οπωσδήποτε να είναι επιλεγμένη κάποια κατηγορία. (Η ταξινόμηση είναι ξεχωριστή ενότητα στη διαχείριση).
  • Προσθήκη προϊόντος σε πολλαπλές κατηγορίες, ώστε να μην κάνετε διπλή εισαγωγή.
  • Εμφάνιση πολλαπλών τιμών σε κάθε προϊόν.
  • Καταχώρηση προμηθευτή ανά προϊόν για να βρίσκετε εύκολα με ποιον πρέπει να επικοινωνήσετε μόλις γίνει η αγορά ή τελειώσει το απόθεμα ενός προϊόντος.
  • Έλεγχος αποθήκης / υπόλοιπα διαθέσιμα.
  • Δυνατότητα άμεσης προσθήκης προϊόντων στο καλάθι αγορών με χρήση συντόμευσης στη συνοπτική παρουσίαση του προϊόντος.

 

 

Brands 

  • Προβολή όλων των brands σε ξεχωριστή σελίδα, αλφαβητικά.
  • Δυνατότητα επιπλέον ανάλυσης κάθε Brand ανά σειρά προϊόντων (για παράδειγμα η apivita διαθέτει τις σειρές aquavita, bee κτλ).
  • Ξεχωριστή σελίδα για κάθε Brand στο οποίο θα εμφανίζονται τα ακόλουθα:

- περιγραφή του brand

- banners που αφορούν το brand

- video του brand

- δυνατότητα προβολής όλων των προϊόντων του

- οι σειρές που περιλαμβάνει το Brand.

Με τίτλο και εικόνα, δυνατότητα προβολής όλων των προϊόντων της σειράς αυτής (πχ όλα τα aquavita προϊόντα) καθώς και προβολή όλων των κατηγοριών στις οποίες εμφανίζεται η σειρά αυτή (πχ για την aquavita -> μάτια, αντιγήρανση) με δυνατότητα click για προβολή των προϊόντων που ανήκουν στη σειρά αυτή και στην επιλεγμένη κατηγορία.


Άρθρα 

  • Προσθήκη άρθρων με περιγραφή και εικόνα, που θα βοηθήσουν το site σας στις μηχανές αναζήτησης.
  • Σύνδεση άρθρου με προϊόν. Στη σελίδα του προϊόντος θα εμφανίζεται και το άρθρο.

 

Μεταφορικά 

  • Καθορισμός μεταφορικών εξόδων ανάλογα με την πόλη ή την χώρα στην οποία θα σταλθούν οι παραγγελίες.
  • Προεπισκόπηση μεταφορικών. Σε κάθε προϊόν δίδεται η δυνατότητα στο χρήστη να δει τι κόστος μεταφορικών προκύπτει σύμφωνα με την ποσότητα, το βάρος του προϊόντος και την επιλογή της τοποθεσίας στην οποία θα σταλεί το πακέτο.
  • Με την δυνατότητα καθορισμού δωρεάν μεταφορικών, μπορείτε να ορίσετε από ποιο ποσό και πάνω τα μεταφορικά θα είναι δωρεάν για τους επισκέπτες σας και αυτό θα προβάλλεται μέσω banner για την προσέλκυση περισσότερων πελατών.
  • Επιλογή τρόπου παραλαβής προϊόντων από τον πελάτη. Θα μπορεί να επιλέγει ο ίδιος αν η μεταφορά των αντικειμένων που αγόρασε θα γίνει με courier, ταχυδρομείο ή μεταφορική και ανάλογα με την επιλογή του θα απενεργοποιούνται οι μη διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής, όπως πχ η αντικαταβολή και παράλληλα θα εμφανίζει το κόστος μεταφοράς.
  • Δυνατότητα εξαίρεσης ταχυμεταφορών από συγκεκριμένες πόλεις ή ζώνες χωρών, ώστε ο πελάτης να μην επιλέξει κάποιο ταχυμεταφορέα που δεν εξυπηρετεί την περιοχή του.


Σύστημα αγορών – καλάθι 

  • Αγορά με 1 κλικ, νέο καλάθι One-Page Checkout: Στο νέο καλάθι, η αγορά ολοκληρώνεται μέσα σε μία μόνο σελίδα χωρίς πολλά βήματα και απαιτούμενα στοιχεία.
  • Παραγγελία ως επισκέπτης χωρίς απαραίτητη εγγραφή μέλους. Ο επισκέπτης μπορεί να παραγγείλει προϊόντα δίνοντας μόνο τα απαραίτητα στοιχεία με αυτόματο έλεγχο σωστής συμπλήρωσης πεδίων. Δηλαδή δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή του πελάτη για την ολοκλήρωση της αγοράς και αυτό μας δίνει μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας και αποφυγής εγκατάλειψης καλαθιού.
  • Δυνατότητα παροχής στον πελάτη πολλαπλών τρόπων εξόφλησης παραγγελιών (αντικαταβολή, κατάθεση/μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα).
  • Παροχή επιλογής για εξόφληση με άτοκες δόσεις.
  • Παροχή επιλογής στον πελάτη για το επιθυμητό ωράριο παράδοσης. Με λίστα επιλογών (dropdown list) ή πεδίο ελεύθερου κειμένου.
  • Επιλογή παραστατικού - απόδειξη ή τιμολόγιο με επιπλέον πεδία για έκδοση τιμολογίου.
  • Δυνατότητα "online" πληρωμής μέσω όλων των τραπεζών καθώς και μέσω Paypal ή/και δυνατότητα για άλλους τρόπους.
  • Δυνατότητα αυτόματης αποστολής επιβεβαιωτικών e-mails στον πελάτη και στον πωλητή για κάθε παραγγελία καθώς και αποθήκευση στοιχείων πελάτη και παραγγελίας στην βάση.
  • Αποθήκευση καλαθιού: Κάθε επισκέπτης που προσθέτει προϊόντα στο καλάθι και δεν ολοκληρώνει την αγορά απευθείας, θα έχει την δυνατότητα να κάνει αποθήκευση του καλαθιού του με μια απλή εγγραφή, έτσι ώστε όταν θελήσει να τα αγοράσει να τα βρει εύκολα και να προβεί σε αγορά άμεσα.

 

Δυνατότητες περιβάλλοντος επισκέπτη

  • Φίλτρα στην «έξυπνη αναζήτηση»: Όταν ο επισκέπτης κάνει search στο site, το πλήθος των αποτελεσμάτων που θα εμφανιστούν ενδέχεται να είναι μεγάλο. Με τα φίλτρα ανά κατηγορία, brand, μέγεθος ή χρώμα μπορεί να περιορίσει τον αριθμό των εμφανιζόμενων προϊόντων ώστε να βρει και να αγοράσει αυτό που ψάχνει χωρίς να κουραστεί με προϊόντα για τα οποία δεν ενδιαφέρεται.
  • Live search: Νέα εφαρμογή αναζήτησης που επιτρέπει στον πελάτη πληκτρολογώντας τα πρώτα γράμματα της λέξης που αναζητά να εμφανίζονται αυτόματα προτεινόμενα αποτελέσματα, όπως ακριβώς γίνεται και στο google, με προϊόντα και φωτογραφίες τους. Τα αποτελέσματα μπορεί να αφορούν προϊόντα, brands, ακόμα και κατηγορίες. Κατά την αναζήτηση δεν παίζει ρόλο η σειρά των λέξεων, κάτι που σίγουρα εξυπηρετεί τον πελάτη εκείνο που δεν γνωρίζει ακριβώς πως λέγεται το προϊόν το οποίο ψάχνει.
  • Ταξινόμηση προϊόντων στο front end: Στις κατηγορίες υπάρχει drop down list με την οποία ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει με ποια σειρά θέλει να εμφανιστούν τα προϊόντα, δηλαδή από το φθηνότερο προς το ακριβότερο, τα δημοφιλέστερα πρώτα ή τα πιο πρόσφατα. Επιπλέον υπάρχει drop down list για τον αριθμό των προϊόντων που θα εμφανίζονται ανά σελίδα.
  • History είδατε πρόσφατα: Στην ενότητα history προβάλλονται τα προϊόντα που είδε πρόσφατα ο επισκέπτης και χρησιμεύει ως υπενθύμιση όσον αφορά τα προϊόντα που έχουν προβληθεί μέχρι στιγμής και ως διευκόλυνση για τη συγκέντρωση προϊόντων προς αγορά.
  • Δυνατότητα στα μέλη να αποθηκεύουν σε λίστα τα προϊόντα που θέλουν για μελλοντική αγορά (Wishlist).
  • Δημιουργία μελών με δυνατότητα προβολής προτάσεων ειδικά για τα μέλη όπως κωδικό έκπτωσης, απαλοιφή αντικαταβολής, ιστορικό παραγγελιών, δυνατότητα δημιουργίας προσωπικής λίστας αγορών κ.λ.π.
  • Δυνατότητα να προβάλλονται τα προϊόντα που είδε ο επισκέπτης σε επόμενη επίσκεψη στο e-shop. ακόμα και αν δεν είναι μέλος!
  • Εγγραφή σε λίστα ενημερώσεων (Newsletter).
  • Login μέσω Facebook, Twitter ή Google+ επιτρέπει τη δημιουργία λογαριασμού στο e-shop με τη χρήση του account του χρήστη στο αντίστοιχο μέσο. Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης δεν χρειάζεται να ερωτηθεί για username ή password, αλλά πιστοποιείται με 2 click. Με αυτό τον τρόπο ο χρήστης κάνει πιο εύκολα και πιο γρήγορα το checkout. Έχει παρατηρηθεί ότι το login μέσω των social media έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του ποσοστού των on line πωλήσεων.
  • Αξιολόγηση προϊόντος από χρήστη, με βαθμολογία και σχόλιο. Οι αξιολογήσεις δεν είναι ορατές αν δεν πάρουν την έγκριση του διαχειριστή. Η βαθμολογία του προϊόντος μπορεί να εμφανίζεται στη σελίδα του ή και σε όλες τις σελίδες που εμφανίζονται τα product boxes (βιτρίνες, προβολή κατηγορίας, αναζήτηση).

 

Δυνατότητες διαχειριστικού περιβάλλοντος

  • Εύκολο, απλό και λειτουργικό περιβάλλον διαχείρισης on-line στα ελληνικά.
  • Διαχείριση των κειμένων σε όλες τις σελίδες. Μπορείτε να επεξεργαστείτε όλες τις σελίδες π.χ. Εταιρία, Επικοινωνία, Τρόποι Πληρωμής καθώς και όλα τα αυτοματοποιημένα email που στέλνονται στους πελάτες.
  • Αναλυτικά στατιστικά on-line: Επισκέψεις σε προϊόντα, κατηγορίες, best seller, καλύτεροι πελάτες, πωλήσεις.
  • Προσθαφαίρεση ή απόκρυψη κατηγοριών - υποκατηγοριών, προϊόντων.
  • Προσθήκη νέας κατηγορίας - με επιλεγμένα χαρακτηριστικά προϊόντων: Δημιουργία κατηγορίας όπου θα μπορείτε να εντάξετε τα ήδη καταχωρημένα προϊόντα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
  • Γρήγορη διόρθωση προϊόντων: Η δυνατότητα αυτή μειώνει κατά πολύ τον χρόνο επεξεργασίας των προϊόντων καθώς μπορείτε να επιλέξετε μόνο τα προϊόντα που θέλετε να διορθώσετε και συγκεκριμένα πεδία αυτών για να τα επεξεργαστείτε μαζικά χωρίς να μπαίνετε σε κάθε ένα ξεχωριστά.
  • Μαζική διόρθωση προϊόντων: Μπορείτε να κάνετε μαζική διαγραφή προϊόντων, αλλαγή τιμών, αλλαγή σε καρτελάκια διαθεσιμότητας, σε Brand, σειρά ταξινόμησης και μαζική αλλαγή έκπτωσης στα προϊόντα και τις κατηγορίες στις οποίες ανήκουν.
  • Μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν σε όσες κατηγορίες θέλετε.
  • Extra φωτογραφίες ανά προϊόν για καλύτερη παρουσίαση και μεγέθυνση στις φωτογραφίες.
  • Δυνατότητα επεξεργασίας εικόνας: Κατά το ανέβασμα φωτογραφιών στο site σας, μπορείτε να τις επεξεργαστείτε επιτόπου με online εργαλεία που σας παρέχουμε.
  • Προσθήκη έξυπνων ετικετών: Οι έξυπνες ετικέτες βοηθούν τους επισκέπτες να καταλάβουν με μια ματιά το highlight χαρακτηριστικό του προϊόντος πριν ακόμα εισέλθουν μέσα σε αυτό. Μερικές από τις πιο συχνές ετικέτες είναι «νέο προϊόν», «δωρεάν αποστολή», «εξαντλήθηκε» κ.ά.
  • Διαθεσιμότητες προϊόντων με περιορισμό αγοράς: Σας δίνεται η δυνατότητα να ορίζετε την διαθεσιμότητα των προϊόντων σας και όταν κάποιο από αυτά δεν είναι διαθέσιμο ο πελάτης να μην μπορεί να προχωρήσει σε αγορά ή να το προσθέσει στο καλάθι. Έτσι δεν θα προκύψουν άκυρες παραγγελίες.
  • Όμοια και σχετικά προϊόντα: μπορείτε χειροκίνητα να ορίζετε εσείς τα όμοια και σχετικά προϊόντα για κάθε προϊόν που προσθέτετε.
  • Αυτόματα όμοια και σχετικά προϊόντα: Πλέον δεν χρειάζεται να ορίζετε εσείς τα όμοια και σχετικά προϊόντα για κάθε προϊόν που προσθέτετε, το σύστημα το κάνει αυτόματα για εσάς, χρησιμοποιώντας αλγόριθμο εύρεσης των σχετικών και όμοιων προϊόντων μέσω χρήσης πραγματικών δεδομένων.
  • Διαγνωστικό δεδομένων: Σας βοηθάει να εντοπίσετε τυχόν λάθη ή παραλήψεις που έχουν γίνει κατά την δημιουργία προϊόντων, όπως μη καταχωρημένη κατηγορία, εικόνα, τιμή κ.ά.
  • Ταξινόμηση βιτρίνας προϊόντων με drap & drop: Η ταξινόμηση βιτρίνας γίνεται πιο εύκολη από ποτέ καθώς μπορείτε να ταξινομήσετε τα προϊόντα σε αυτή με ένα απλό drag & drop.
  • Μαζική αλλαγή τιμών ανά κατηγορία: Σε περίπτωση που θέλετε σε μια ολόκληρη κατηγορία να αυξήσετε ή να μειώσετε τις τιμές, δεν χρειάζεται να το κάνετε χειροκίνητα σε κάθε ένα προϊόν, αφού σας δίνουμε την δυνατότητα να το κάνετε μαζικά και να εξοικονομήσετε σημαντικό χρόνο και κόπο.
  • Κατηγοριοποίηση φίλτρων: Μπορείτε να δώσετε στα φίλτρα σας την κατηγοριοποίηση και την ταξινόμηση που θέλετε, ώστε να εμφανίζονται υψηλότερα τα χαρακτηριστικά που θέλετε ανά κατηγορία φίλτρων.
  • Ανακοίνωση με διάφορες ρυθμίσεις όπως χρονικά όρια: Ενημερώστε τους επισκέπτες του site σας για σημαντικά θέματα, όπως παύση παραγγελιών κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Με την δυνατότητα αυτή μπορείτε να ρυθμίσετε πότε θα ξεκινήσει και πότε θα παύσει το μήνυμά σας να εμφανίζεται στο κοινό, καθώς και να του δώσετε το χρώμα έμφασης που θέλετε, ανάλογα με την σημαντικότητά του.
  • Ενημερωτικό μήνυμα για παραγγελίες μέσω της διαχείρισης: Μπαίνοντας στην αρχική σελίδα της διαχείρισης μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχουν γίνει και βρίσκονται σε αναμονή, ώστε να έχετε άμεση ενημέρωση.
  • Αποθήκευση τηλεφωνικών παραγγελιών + Εκτύπωση: Μπορείτε να περνάτε στο σύστημα τις τηλεφωνικές σας παραγγελίες και να τις εκτυπώνετε όποτε θέλετε, ώστε να έχετε τον πλήρη έλεγχο. Η καταχώρηση των τηλεφωνικών παραγγελιών αποσκοπεί και στην συλλογή των στοιχείων των πελατών σας για μελλοντική προσέγγισή τους μέσω newsletters ή sms.
  • Σημειώσεις παραγγελίας και συμπλήρωση κωδικού voucher μεταφορικής: Δίπλα σε κάθε παραγγελία, σας δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώσετε σημειώσεις για αυτήν, ώστε να υπάρχει καλύτερος έλεγχος των παραγγελιών και ενημέρωση όλων των διαχειριστών. Επιπλέον καταχωρείτε τον κωδικό voucher που σας δίνει η μεταφορική για την παρακολούθηση του δέματος και με την καταχώρησή σας στέλνεται αυτόματα mail στον πελάτη.
  • Καταγραφή data entry (User Tracking): Το σύστημα καταγράφει όποιες κινήσεις, καταχωρήσεις ή διορθώσεις πραγματοποιούν οι διαχειριστές καθώς και πόσα προϊόντα έχει βάλει ο καθένας συνολικά. Επίσης, μπορούν να δοθούν επιλεκτικά δικαιώματα σε κάθε διαχειριστή ανάλογα με τη προτίμηση της επιχείρησης. Πχ ένας διαχειριστής δεν έχει δικαίωμα να διαγράφει προϊόντα παρά μόνο να καταχωρεί και να διορθώνει κ.λ.π.
  • Το σύστημα εξυπηρετεί με απόλυτα διαφανή τρόπο τις αμοιβές των ατόμων που εργάζονται στο data entry ενώ η επιχείρηση μπορεί να οργανώσει με καλύτερο και οικονομικότερο τρόπο την διαχείριση της ιστοσελίδας της, αφού θα γνωρίζει ανά πάσα στιγμή ποιος και τι γίνεται στο back end της ιστοσελίδας.
  • Σύνδεση με πληροφοριακά συστήματα: Μπορείτε να συνδέσετε το eshop σας με επιπλέον πληροφοριακά συστήματα όπως μηχανοργάνωσης, CRM ,ERP κτλ για καλύτερη διαχείριση. Με την σύνδεση τέτοιων πληροφοριακών συστημάτων, σας παρέχεται η δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσης του e-shop σας όσον αφορά τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, ακόμα και αυτών που πωλούνται από το φυσικό κατάστημα ή τηλεφωνικά, καθώς και αυτόματη καταχώριση των στοιχείων του πελάτη με δυνατότητα επιλογής απόδειξης ή τιμολογίου.
  • Καταχώρηση παραγγελιών για παρακολούθηση και διαχείριση με δυνατότητα αλλαγής κατάστασης π.χ. σε αναμονή, ολοκληρωμένη ή άκυρη.

 

 Δυνατότητες για αύξηση πωλήσεων


  • Άμεση προβολή έκπτωσης: Δώστε έμφαση στην έκπτωση ενός προϊόντος δείχνοντας την αρχική και τελική τιμή, το συνολικό όφελος και το όφελος επί τις %.
  • Διαχείριση λίστας εγγεγραμμένων για μαζική αποστολή newsletter.
  • Συμμετοχή σε market places όπως SKROUTZ, BESTPRICE, TOTOS κ.λ.π αυτόματα από το σύστημα με δυνατότητα να επιλέγετε ποια προϊόντα θα καταχωρούνται και ποια όχι ανάλογα με την πολιτική τιμών.
  • Καλύτερη τιμή ανάλογα με την ποσότητα: Μπορείτε να προσφέρετε στους υποψήφιους πελάτες σας καλύτερη τιμή ανά μονάδα προϊόντος για αγορά 2,3 ή περισσότερων προϊόντων, ώστε να αγοραστεί μεγαλύτερη ποσότητα.
  • Δημιουργία πακέτων προσφοράς με αυτόματο υπολογισμό αρχικής τιμής: Δημιουργία πακέτου προσφοράς που αποτελείται από 2 ή περισσότερα προϊόντα σε καλύτερη τιμή και δυνατότητα ταυτόχρονης προσθήκης στο καλάθι για απευθείας αγορά. Στο πακέτο εμφανίζεται η εικόνα του πακέτου, αν υπάρχει, καθώς και οι εικόνες και οι περιγραφές όλων των προϊόντων που περιλαμβάνει.
  • Δώρα επιβράβευσης αγοράς: Με απλά βήματα μπορείτε να επιλέξετε τι δώρο θέλετε να κάνετε στους πελάτες σας και με την αγορά ποιών προϊόντων. Όταν εισέλθουν στο επιθυμητό προϊόν βλέπουν το δώρο που το συνοδεύει και η αγορά έχει περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρωθεί.
  • Αποστολή δώρου: Οι πελάτες σας έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν ένα προϊόν από το e-shop σας και με ένα επιπλέον κλικ να επιλέξουν να αποσταλεί σαν δώρο σε άλλο πρόσωπο.
  • Pop up: Το pop up παράθυρο ανοίγει κατά την είσοδο του χρήστη στο site και συνήθως βρίσκεται εκεί για να ενημερώσει για μια σημαντική ανακοίνωση, προσφορά ή εγγραφή στο newsletter.
  • Ενημερωτικό banner: Διαχειρίσιμο ενημερωτικό text banner σε περίοπτη θέση με τα θετικά χαρακτηριστικά που βοηθούν στην πώληση, πχ δωρεάν μεταφορικά για αγορές πάνω από Χ€, αγορές χωρίς πιστωτικές κάρτες κ.λ.π.
  • Banner με link: Στα διαθέσιμα σημεία όπου μπορείτε να τοποθετήσετε banner, σας δίνουμε την δυνατότητα να προσθέσετε link που οδηγεί σε κατηγορία ή προϊόν για να τα προβάλλετε καλύτερα και αποτελεσματικότερα.
  • Πολλαπλές βιτρίνες: Συνήθως οι βιτρίνες προϊόντων βρίσκονται στην αρχική σελίδα, χωρίς όμως να τις βλέπουν όλοι οι χρήστες, αφού αρκετοί από αυτούς εισέρχονται απευθείας σε κάποιο προϊόν, πχ. μέσω του skroutz. Γι’αυτό εκτός από την βιτρίνα αρχικής και δημοφιλών προϊόντων δημιουργήσαμε μία επιπλέον βιτρίνα στο full product.
  • New arrivals ανά κατηγορία: Σε κάθε κατηγορία υπάρχει βιτρίνα με τα τελευταία προϊόντα. Αυτό δίνει μια σαφή εικόνα στον επισκέπτη για τα νέα προϊόντα του site σας χωρίς να χρειαστεί περαιτέρω περιήγηση. Επίσης με αυτό τον τρόπο απαλλάσσεστε από την συνεχή προσθήκη και αφαίρεση των ετικετών με την ένδειξη "νέο προϊόν".
  • Βιτρίνα κατηγοριών: Δώστε μεγαλύτερη έμφαση στις κατηγορίες που θέλετε να προωθήσετε μέσω της δυνατότητας που σας δίνουμε για προβολή αυτών με banner στην αρχική σελίδα.
  • Εγγραφή μέλους: Με την εγγραφή, ο πελάτης έχει την δυνατότητα να αποθηκεύει την wishlist, να βλέπει αναλυτικά το ιστορικό παραγγελιών και επιπλέον να επωφελείται από ειδικές προσφορές μόνο για μέλη, πχ κωδικοί έκπτωσης, δωρεάν αντικαταβολή ή μεταφορικά κ.ά. Ο χρήστης μπορεί επίσης να διορθώσει τα στοιχεία του, όπως τον κωδικό εισόδου, τη διεύθυνση αποστολής, τη διεύθυνση χρέωσης, τη διεύθυνση τιμολογίου (αν υπάρχει), καθώς και να προσθέσει το φύλο και τα γενέθλια του (πληροφορίες που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες σε μελλοντικά promotions και newsletters). Μπορεί επίσης να δει τη λίστα με τις αξιολογήσεις τις οποίες έχει κάνει κατά καιρούς σε προϊόντα.
  • Δημιουργία public wishlist: Με την public wishlist οι χρήστες μπορούν να κάνουν αποθήκευση των προϊόντων που τους αρέσουν, απευθείας αγορά αυτών και κοινοποίηση στο facebook όσων αγόρασαν. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής newsletter από τον διαχειριστή του site σε κάθε χρήστη βάση της wishlist του.
  • Εκπτωτικά κουπόνια (με manual δημιουργία): Μπορείτε μέσω του διαχειριστικού περιβάλλοντος να δημιουργήσετε εκπτωτικά κουπόνια με τον κωδικό που εσείς ορίζετε και να τα αποστείλετε στους πελάτες που επιθυμείτε. Αυτό θα βοηθήσει σημαντικά στην άνοδο των πωλήσεων.
  • Loyalty system: Δυνατότητα σύνδεσης κουπονιών με το e-shop ώστε να παρέχετε σύστημα εξαργύρωσης πόντων. Δημιουργείτε μόνοι σας διαφορετικά κουπόνια ανά χρήστη ανάλογα με το ποσό των αγορών και τους επιβραβεύετε!
  • Social Box: Συνδέουμε το e shop σας με τις εταιρικές σελίδες facebook, youtube, twitter κτλ για να μπορεί το κοινό να αλληλεπιδράσει μαζί σας άμεσα.
  • Exit alert: Η εφαρμογή exit alert σας βοηθάει να κρατήσετε τον επισκέπτη στο site σας ή να αποκτήσετε το e-mail του πριν αποχωρήσει. Η εφαρμογή αντιλαμβάνεται ότι ο χρήστης πάει να φύγει από το site και ανοίγει ένα pop up παράθυρο στο οποίο εμφανίζεται μια προσφορά, έκπτωση ή κάποιο στοχευμένο μήνυμα προκειμένου να ολοκληρώσει την επιθυμητή ενέργεια, δηλαδή αγορά ή εγγραφή στο newsletter.
  • Διασύνδεση του e-shop με το Google Analytics και καταγραφή των πωλήσεων (τζίρο, αριθμό παραγγελιών, προϊόντα που πωλούνται), με αυτή τη διαδικασία έχουμε τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουμε τις πωλήσεις του e-shop.
  • Live chat για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες σας.

 

       

Ειδικά διαγράμματα ανάλυσης δεδομένων στο CMS και δυνατότητα export
  • Wishlists πελατών με όλα τα προϊόντα που έχει κάθε πελάτης αποθηκεύσει σε αυτή. Επίσης, συγκεντρωτικό διάγραμμα με τα πιο δημοφιλή – σε wishlists - προϊόντα.
  • Πωλήσεις ανά προϊόν. Τα πιο δημοφιλή προϊόντα σε πωλήσεις σε λίστα και διάγραμμα
  • Παραγγελίες σε αναμονή. Παραγγελίες που βρίσκονται στο καλάθι αγορών και δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη.
  • Εξαγωγή όλων των προϊόντων σε excel με επιλογή των χαρακτηριστικών τα οποία θα εμφανίζονται.
     
 
Εκπαίδευση
  • Εκπαίδευση για τη διαχείριση καθώς και το web marketing του e-shop.
  • Ενδεικτική αποθήκευση των πρώτων προϊόντων του e-shop πλάι με τον πελάτη.
  
Συντήρηση και υποστήριξη E-shop.
  • Δυνατότητα backup από το περιβάλλον της διαχείρισης (από τον ίδιο τον διαχειριστή).
  • Συντήρηση καλής λειτουργίας του e-shop.
  • Βασική συντήρηση αισθητικές, λειτουργικές και προγραμματιστικές επεκτάσεις
  • Παροχή ηλεκτρονικής υποστήριξης 24 ώρες, 365 μέρες το χρόνο.
  • Παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης όλες τις εργάσιμες ώρες και ημέρες.
     

 

Δείτε τα Έργα μας