Digital Marketing

Αν αγνοείς το Digital Marketing είναι σαν να έχεις ξεκινήσει μια επιχείρηση και να μην το έχεις πει σε κανέναν.

Ιατρικό μάρκετινγκ: 7 Στρατηγικές Επιτυχίας

Ιατρικό μάρκετινγκ: 7 Στρατηγικές Επιτυχίας
Υπάρχουν δεκάδες στρατηγικές μάρκετινγκ που θα μπορούσες να εφαρμόσεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι όλες κατάλληλες στον τομέα της υγείας.
Όταν αναφερόμαστε στο Ιατρικό Μάρκετινγκ υπάρχει η ανάγκη ενός εμπεριστατωμένου πλάνου, το οποίου στοχεύει στην εύρεση, προσέλκυση και διατήρηση νέων ασθενών.

Έχουμε συλλέξει τις πιο χρήσιμες συμβουλές και τεχνικές μιας πετυχημένης στρατηγικής ιατρικού μάρκετινγκ.

1. Πρέπει να κατανοείς τις ανάγκες του ασθενή για να μεγιστοποιήσεις τα έσοδα σου.

Πρέπει να γνωρίζεις και να κατανοείς τις ανάγκες και τις προσδοκίες που έχει ένας ασθενής έτσι ώστε να παράγεις το κατάλληλο περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή. Να θυμάσαι πως σε κανέναν δεν αρέσουν οι χειρουργικές επεμβάσεις. Οι ασθενείς ψάχνουν θεραπευτικές μεθόδους χωρίς να γνωρίζουν τι πραγματικά θα λύσει το πρόβλημά τους. Εκεί είναι που πρέπει να ετοιμάσεις το κατάλληλο περιεχόμενο που θα επικοινωνεί το κατάλληλο μήνυμα, εξηγώντας πως μπορείς ως εξειδικευμένος επιστήμονας να βοηθήσεις βήμα βήμα στην ανάρρωση του ασθενούς και όχι να παρουσιάζεις απευθείας τις θεραπευτικές επιλογές. Με αυτό τον τρόπο, καθησυχάζεις έναν ασθενή και ξεκινάς να δημιουργείς μία σχέση εμπιστοσύνης, ώστε να έρθει σε επικοινωνία μαζί σου.

2. Το Ιατρικό Μάρκετινγκ δεν είναι έξοδο, είναι επένδυση.

Το Μάρκετινγκ είναι καίριος παράγοντας στον τομέα της υγείας, για αυτό και στο ιατρικό μάρκετινγκ πρέπει να ξεκινάμε με μία λεπτομερή στρατηγική. Ένα πλάνο βασισμένο σε ήδη πετυχημένες στρατηγικές και τακτικές, το οποίο περιλαμβάνει συγκεκριμένου στόχους με μετρήσιμα αποτελέσματα. Επίσης διατίθεται μία λίστα δραστηριοτήτων, η οποία βοηθάει τους γιατρούς να πετυχαίνουν τον στόχο της απόκτησης νέων ασθενών, καθώς και χτίζεται μία μακροχρόνια σχέση μεταξύ γιατρού-ασθενή.

3. Ενσωμάτωσε μία στρατηγική προώθησης με βίντεο.

Το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google, αν θες μία πετυχημένη στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ, δεν γίνεται να μην συμπεριλάβεις τα video μέσα σε αυτή. Επίσης το οπτικό περιεχόμενο έχει πιο άμεσο αντίκτυπο από ότι το απλό κείμενο. Έρευνες έχουν δείξει πως χρησιμοποιώντας περιεχόμενο βίντεο, ενισχύει την κατάταξή σου 50 φορές περισσότερο στα οργανικά αποτελέσματα, από ότι το απλό στατικό κείμενο.

Παραθέτουμε μερικές ιδέες για δημιουργία βίντεο περιεχομένου που μπορείτε να εντάξετε στην στρατηγική μάρκετινγκ:

• Αξιολογήσεις πελατών.

• Βίντεο καλωσορίσματος στην ιστοσελίδα σας.

• Βίντεο μίας επέμβασης ή θεραπείας.

• Βίντεο με απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα ασθενών.

4. Ενθαρρύνετε τους ασθενείς να αφήνουν αξιολογήσεις

Στο ιατρικό μάρκετινγκ οι αξιολογήσεις είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες. Περίπου το 80% των ασθενών λαμβάνει υπόψιν τις online αξιολογήσεις ενός γιατρού, προτού κλείσει ένα ραντεβού. Οι θετικές αξιολογήσεις δημιουργούν αίσθημα εμπιστοσύνης. Για αυτό πρέπει να ενθαρρύνεις τους υπάρχοντες ασθενείς σου να σου αφήνουν αυθεντικές αξιολογήσεις σχετικά με την συνολική εμπειρία τους με το ιατρείο, το προσωπικό , την εξυπηρέτηση κλπ. Μην ξεχνάς ότι το να απαντάς σε αυτές τις αξιολογήσεις είναι εξίσου σημαντικό , είτε πρόκειται για θετική είτε για αρνητική αξιολόγηση.

5. Social Media μάρκετινγκ

Σύμφωνα με έρευνες το 41% των ασθενών αναφέρει πως το περιεχόμενο που βρίσκουν στα social media , επηρεάζει την επιλογή ιατρού- ιατρικού κέντρου που θα επισκεφθούν. Το να έχεις καλό περιεχόμενο στα social media σε βοηθάει να αλληλεπιδράς άμεσα με το κοινό σου και μπορεί να είναι ο κατάλληλος τρόπος να εμφανιστείς σε ένα ευρύ κοινό που είναι πιθανοί πελάτες σου. Ωστόσο μπορεί να μην είναι όλες οι social media πλατφόρμες κατάλληλες πάντα για αυτό που θες να επικοινωνήσεις. Πρέπει να αξιολογήσεις έμπρακτα ποια/ες είναι η κατάλληλη/ες social media πλατφόρμα/ες για την στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ που ακολουθείς.

6. Πρέπει να επενδύσεις στην δημιουργία μίας επαγγελματικής ιστοσελίδας.

Οι online επισκέπτες σχηματίζουν άποψη σχετικά με τις υπηρεσίες σου σε 0.05’’ από την φόρτωση της ιστοσελίδας σου. Επιπρόσθετα το 5% των επισκεπτών κρίνει την αξιοπιστία των υπηρεσιών σου, βασιζόμενοι στο design της ιστοσελίδας σου.

Για αυτό το λόγο χρειάζεσαι μία ιστοσελίδα που:

• Θα έχει ένα καλό design.

• Θα φορτώνει γρήγορα.

• Φιλική στις κινητές συσκευές.

• Βελτιστοποιημένη προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO).

• Θα δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας.

• Θα είναι εύκολη στην πλοήγηση.

Επιπρόσθετα για να έχεις μετρήσιμα αποτελέσματα, θα πρέπει:

• Να διαθέτει σύστημα online κρατήσεων.

• Να είναι εύκολη η επικοινωνία σου με τους ασθενείς (live chat, μηνύματα κλπ.).

7. Πρέπει να αξιολογείς και να αναδιαμορφώνεις τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθείς.

Η αξιολόγηση των καμπανιών σου, θα σε βοηθήσει να ξέρεις αν η στρατηγική που ακολουθείς είναι η κατάλληλη. Μερικές μετρήσιμες πηγές που μπορείς να ελέγχεις και θα σε βοηθήσουν να πάρεις τις κατάλληλες αποφάσεις είναι:

• Η πηγή επισκεψιμότητας των ασθενών σου.

• Τα συνολικά έσοδα (αν έχεις διαθέσιμες ηλεκτρονικές πληρωμές).

• Τα συνολικά ραντεβού που έγιναν online.

• Η μέση παραμονή στην ιστοσελίδα (πχ. Διάβασε ο χρήστης όλο το άρθρο που δημοσίευσες κλπ.).

• Τα ποσοστά εγκατάλειψης.

• Το ROI των διαφημιστικών ενεργειών σου.

Πέρα από την εφαρμογή των παραπάνω στρατηγικών ιατρικού μάρκετινγκ, θα πρέπει να έχεις την νοοτροπία του νικητή. Ο ανταγωνισμός στο ιατρικό μάρκετινγκ είναι πάρα πολύ υψηλός και πρέπει πάντα να είσαι ένα βήμα μπροστά. Στην qualityweb έχουμε εξατομικευμένα πακέτα ιατρικού μάρκετινγκ, τα οποία έχουν δοκιμαστεί και έχουν πετύχει.

Αν είσαι έτοιμος να κάνεις το επόμενο βήμα και δεν ξέρεις πως, δες την premium marketing υπηρεσία ιατρικού μάρκετινγκ που διαθέτουμε και επικοινώνησε μαζί μας για μία εξατομικευμένη στρατηγική βασισμένη στις ανάγκες σου.