Digital Marketing

Αν αγνοείς το Digital Marketing είναι σαν να έχεις ξεκινήσει μια επιχείρηση και να μην το έχεις πει σε κανέναν.

Ποια είναι η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2018

Ποια είναι η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2018
Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, ένα τμήμα του μάρκετινγκ σας πρόκειται να είναι ψηφιακό.
Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, ένα τμήμα του μάρκετινγκ σας πρόκειται να είναι ψηφιακό. Οι καταναλωτές είναι σε απευθείας σύνδεση για να βρουν τις καλύτερες προσφορές, ενώ οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να κάνουν αλλαγές για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών. Εάν λοιπόν θέλετε να αυξήσετε την επιχείρηση σας πρέπει να προσεγγίσετε αυτού του είδους καταναλωτές και να προσθέσετε το ψηφιακό μάρκετινγκ στην επιχείρηση σας. Μην πανικοβληθείτε! Εδώ είναι μερικά βήματα που θα σας βοηθήσουν για να γίνει πιο εύκολο!

Ανάπτυξη προφίλ του πελάτη σας

Αυτό είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία οποιασδήποτε στρατηγικής μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης και της ψηφιακής. Πρέπει να γνωρίζετε σε ποιον εμπορεύεστε. Οι καλύτερες στρατηγικές βασίζονται σε ένα λεπτομερές προφίλ αγοραστή και θα πρέπει να περιλαμβάνει την ηλικία του, τη τοποθεσία, το εισόδημα και τον τίτλο εργασίας. Σας συνιστώ επίσης να δημιουργήσετε ερωτηματολόγια για τα κοινωνικά μέσα ή να δημιουργήσετε μια ανάρτηση που θα θέτει μια ερώτηση και θα ζητά μια απάντηση στα σχόλια.

Προσδιορίστε τους στόχους σας

Οι στόχοι μάρκετινγκ πρέπει να συνδέονται με τους επιχειρηματικούς στόχους σας. Έτσι, εάν έχετε επιχειρηματικό στόχο να αυξήσετε τα έσοδα κατά 20%, τότε ο στόχος ψηφιακού μάρκετινγκ θα μπορούσε να είναι η βελτίωση της παραγωγής μου κατά 50%. Όποιος και αν είναι ο στόχος σας, θυμηθείτε ότι πρέπει να ακολουθήσετε τον τύπο SMART που δηλώνει ότι ένας στόχος πρέπει να είναι

  • Specific
  • Measurable
  • Attainable
  • Realistic
  • Timely

Επιλέξτε τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ

Μόλις ορίσετε το κοινό-στόχο σας και τους στόχους SMART, ήρθε η ώρα να επιλέξετε τα κανάλια μάρκετινγκ που θα χρησιμοποιήσετε για να ωθήσετε την επιχείρησή σας. Ας δούμε τις τρεις κύριες κατηγορίες από τις οποίες θα πρέπει να επιλέξετε:

Owned Media: Αυτά είναι τα κανάλια που κατέχει η επιχείρηση σας όπως ιστολόγια, εικόνες, ιστοτόπους, προφίλ κοινωνικών μέσων και λογότυπα.

Earned Media: Αυτά τα κανάλια είναι ότι έχετε κερδίσει όπως η διαφήμιση και η εμπειρία πελατών. Ένας από τους στόχους σας θα πρέπει να είναι οι καλές κριτικές των πελατών σας και να τις μοιράζεστε στα κοινωνικά μέσα.

Paid Media: Τα Paid Media είναι οποιαδήποτε μορφή διαφήμισης για την οποία πληρώνετε. Στις περισσότερες καμπάνιες θα τα χρησιμοποιήσετε για να διοχετεύσετε προοπτικές στα ιδιόκτητά σας μέσα ενημέρωσης.

Εξατομίκευση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών

Στο μάρκετινγκ, η εξατομίκευση κερδίζει μεγάλα, προσαρμοσμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν 26% περισσότερες πιθανότητες να ανοίξουν. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνει αυτό. Μερικοί ειδικοί κάνουν την προσαρμογή πολύ πιο περίπλοκη από ότι είναι στην πραγματικότητα. Το σημαντικό είναι ότι συλλέγετε αμέσως τις σωστές πληροφορίες. Ας δούμε τώρα το σωστό τρόπο να ξεκινήσετε.

  1. Δημιουργήστε ένα σχέδιο και συγκεντρώστε όλη την ομάδα σας με τη νέα σας στρατηγική.
  2. Βεβαιωθείτε ότι στα έντυπα εγγραφής σας βρίσκονται τα σωστά πεδία.
  3. Τμηματοποιήστε τις λίστες σας (γεωγραφία, φύλο, ηλικία, τίτλο εργασίας, μέγεθος της επιχείρησης, δεδομένα συναλλαγών κ.λπ.)
  4. Ξεκινήστε την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με εξατομικευμένες γραμμές θέματος.

Χρησιμοποιήστε το Chatbots για να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας

Ο κόσμος του μάρκετινγκ συνεχώς εξελίσσεται. Σήμερα βλέπουμε μια ολοκαίνουρια τάση που έχει αποκτήσει πολλή δημοτικότητα, γνωστή ως Chatbots. Όσο οι εταιρίες συνεχίζουν να παλεύουν για την υποστήριξη και διατήρηση των πελατών, βλέπουμε νέες και καινοτόμες μεθόδους αυτοματισμού να ζωντανεύουν. Μερικοί λόγοι που πρέπει να συμπεριλάβετε τα Chatbots.


Βελτιστοποίηση για κινητά. Τα Chatbots έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την προσέγγιση της κινητής τηλεφωνίας, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για το πώς θα τα προσαρμόσετε στις κινητές συσκευές.

Συνεπές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (Social Media Marketing).

Με την ενσωμάτωση των Chatbots σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, θα μπορείτε να ενημερώνετε συνεχώς όλες τις διάφορες καμπάνιες.

Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο. Τα Chatbots βρίσκονται ακόμα στα αρχικά στάδια ανάπτυξης τους, οπότε τα επόμενα χρόνια περιμένουμε μεγάλη βελτίωση. Αυτό μπορεί να σημαίνει ανάλυση σε πραγματικό χρόνο και γρήγορες ενημερώσεις.

Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι μόλις αναπτύξετε μια καμπάνια, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε ένα μεγάλο μέρος της. Έτσι εάν δεν την αυτοματοποιήσετε, τότε θα είστε αρκετά βήματα πίσω από τον ανταγωνισμό. Τέλος, η ανάπτυξη μιας στρατηγικής θα σας φέρει μπροστά από τους ανταγωνιστές σας. Γνωρίζατε ότι το 46% των επιχειρήσεων δεν έχει μια καλά καθορισμένη στρατηγική μάρκετινγκ; Μην ξεχνάτε ότι χωρίς ένα σχέδιο, δεν μπορείτε να περιμένετε να αναπτυχθείτε και να φτάσετε στο επόμενο επίπεδο!