Digital Marketing

Αν αγνοείς το Digital Marketing είναι σαν να έχεις ξεκινήσει μια επιχείρηση και να μην το έχεις πει σε κανέναν.

Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ (remarketing) και γιατί το χρειάζεστε!

Τι είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ (remarketing) και γιατί το χρειάζεστε!
Το μάρκετινγκ ως γνωστόν, έχει έναν κοινό και σημαντικό σκοπό: να αποκτήσει περισσότερες πωλήσεις. Και αυτό το επισημαίνουμε, διότι πρέπει να το κατανοήσετε καλά για να καταλάβετε την έννοια και το σκοπό του επαναληπτικού μάρκετινγκ.
Το μάρκετινγκ ως γνωστόν, έχει έναν κοινό και σημαντικό σκοπό: να αποκτήσει περισσότερες πωλήσεις. Και αυτό το επισημαίνουμε, διότι πρέπει να το κατανοήσετε καλά για να καταλάβετε την έννοια και το σκοπό του επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Η τοποθέτηση διαφημίσεων μπροστά από δυνητικούς πελάτες αποτελεί κατά παράδοση έναν από τους ευκολότερους τρόπους εισαγωγής του προϊόντος σας στον κόσμο, αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ με την πάροδο των ετών. Ενώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους, οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να βασίζονται σε μια τυχαία συνάντηση για να πάρουν τα προϊόντα τους μπροστά στους πελάτες τους.

Με το επαναληπτικό μάρκετινγκ λοιπόν, ’’ακολουθούμε συνεχώς’’ τους πελάτες που είτε μας έχουν επισκεφθεί μια φορά, είτε έχουν αγοράσει κάποια φορά από την επιχείρηση μας, είτε έχουν γραφτεί με e-mail. Όταν αυτοί οι άνθρωποι εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας, είτε με αγορά είτε χωρίς, τότε θα αρχίσουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε όλο το διαδίκτυο. Όπως και στα υπόλοιπα είδη μάρκετινγκ, έτσι και στο remarketing δεν πληρώνετε μέχρι ο άλλος να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Τελικά, το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι μια στρατηγική που σας επιτρέπει να επανασυνδεθείτε με δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες καθώς περιηγούνται σε διαφορετικές περιοχές του διαδικτύου. Μπορεί να έχουν μόνο περιέργεια για τα προϊόντα σας πριν, αλλά καθώς συνεχίζουν να εξετάζουν τις επιλογές τους - και συνεχίζουν να βλέπουν την επίδειξη της επωνυμίας σας σε συναφή μέρη - υπάρχουν πολλές περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας όταν είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Ωστόσο, στο επόμενο άρθρο μας θα σας δώσουμε κάποιες εξαιρετικές συμβουλές βελτιστοποίησης του επαναληπτικού μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε περισσότερες πωλήσεις.