Facebook

Facebook

Facebook Interests

Facebook Interests
Το Facebook γύρισε… σελίδα στις διαφημίσεις αφαιρώντας τα “ενδιαφέροντα” χωρίς ενδιαφέρον!
Ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προχωρά σε αλλαγές, αλλά σίγουρα δεν χρειάζεται πανικός!

Σε μια προσπάθεια να κάνει πιο εύκολη και εύχρηστη τη δημιουργία και προώθηση διαφημίσεων, το Facebook αποφάσισε πρόσφατα να ρίξει μαύρο σε εκατοντάδες εκτός τόπου και χρόνου “ενδιαφέροντα”, τα οποία μέχρι πρότινος έπρεπε κάποιος να επιλέξει κατά τη διάρκεια σχεδίασης μιας καμπάνιας. Πρόκειται για κατηγορίες με ενδιαφέροντα των χρηστών, τις οποίες χρησιμοποιούν όσοι σχεδιάζουν διαφημίσεις στο Facebook και προσπαθούν να στοχεύσουν σε συγκεκριμένους χρήστες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Φαίνεται ωστόσο πως ακόμη και το ίδιο το Facebook παραδέχεται εμμέσως πλην σαφώς πως τα εν λόγω ενδιαφέροντα δεν έχουν… κανένα ενδιαφέρον. Μάλιστα, μόνο απαρατήρητο δεν περνά το γεγονός πως όπως ανακοίνωσε το ίδιο το Facebook, οι αλλαγές αυτές που δρομολογούνται δεν θα γίνουν αντιληπτές σχεδόν από κανένα!

Χωρίς ενδιαφέροντα

Όπως έγινε γνωστό, πλέον δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μιας σειράς από άχρηστα “ενδιαφέροντα” κατά τη διάρκεια δημιουργίας μιας διαφήμισης στο Facebook, ενώ όσες εταιρίες χρησιμοποιούν κάποιο εξ’ αυτών, θα ενημερωθούν πως σταδιακά θα αφαιρεθεί από τις καμπάνιες τους. Πρακτικά, πρόκειται για κατηγορίες με ενδιαφέροντα των χρηστών τα οποία ωστόσο δεν παρουσιάζουν κάποια ιδιαίτερη αξία: όπως τίτλοι παλιών ταινιών ή ονόματα συγκροτημάτων. Μέχρι πρότινος όταν κάποιος σχεδίαζε τη διαφημιστική του καμπάνια έπρεπε να επιλέξει και μια σειρά από τέτοιες κατηγορίες οι οποίοι θα έκαναν τις διαφημίσεις του πιο στοχευμένες. Πλέον το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης γυρνά σελίδα και κάνει τα πράγματα πιο απλά και εύκολα.

Δεν χρειάζεται πανικός

Φυσικά οι αλλαγές αυτές φαίνεται πως θα περάσουν κάτι παραπάνω από απαρατήρητες και δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας για όσους τρέχουν διαφημίσεις στο Facebook. Εάν για παράδειγμα έχετε προϊόντα σχετικά με ταινίες τρόμου και θέλετε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που θα προσεγγίσουν χρήστες με τέτοια ενδιαφέροντα θα μπορείτε και πάλι να το κάνετε και μάλιστα εξίσου – αν όχι και πιο – αποδοτικά. Αυτό που πρακτικά αλλάζει είναι το γεγονός πως το ίδιο το Facebook αποφάσισε να… καθαρίσει το περιβάλλον εργασίας σας και να πετάξει την άχρηστη πληροφορία, αφήνοντας μόνο την ουσία. Πάλι θα μπορείτε δηλαδή να βρίσκετε χρήστες που λατρεύουν ταινίες τρόμου όπως ο Εφιάλτης στον δρόμο με τις λεύκες, και φυσικά να τους προβάλλετε τα προϊόντα σας (εφόσον είναι σχετικά) και γιατί όχι να τους πείσετε να τα αγοράσουν.

Το τελευταίο διάστημα το Facebook έχει προχωρήσει σε μια σειρά από αλλαγές στον τρόπο που δημιουργεί κανείς διαφημίσεις καθώς και στους όρους και προϋποθέσεις που θέτει για τις χορηγούμενες καμπάνιες. Οι συνθήκες που ορίζει το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν διαρκώς, ωστόσο οι ειδικοί φαίνεται να προσαρμόζονται άμεσα σε αυτές. Οι διαφημίσεις στο Facebook δεν παύουν να αποτελούν ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για την προώθηση προϊόντων, την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων μιας επιχείρησης. Η κατά το μέγιστο αξιοποίηση των εργαλείων που προσφέρει η δημοφιλής πλατφόρμα σίγουρα μπορεί να αποδώσει καρπούς και για αυτό πρέπει να γίνεται πάντα με σωστή οργάνωση, εμπειρία και την κατάλληλη γνώση.