To eurosofa είναι ένα από τα μεγαλύτερα και διαχρονικά eshop επίπλων. Διαθέτει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες ενός eshop & εξυπηρετεί χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά.
Tools: html5, php, mysql, jquery, bootstrap
Ενέργειες: google ads, facebook marketing
Περίληψη
Λύση
Αποτελέσματα
Ο πελάτης είναι ένας από τους μεγαλύτερους στον χώρο του επίπλου, με πολλά χρόνια στο χώρο και πολλαπλά φυσικά καταστήματα.
Το key issue ήταν το πολύ χαμηλό conversion rate (ποσοστό μετατροπών) και τα χαμηλά revenue (έσοδα), σε σχέση με την επισκεψιμότητα που λάμβανε το site και τα ποσά που επένδυε στην διαφήμιση.
Λόγω της κακής διαφημιστικής στόχευσης υπήρχε αρνητικό ROAS (Άμεση επιστροφή χρημάτων από τις διαφημίσεις) & ROI (Άμεση επιστροφή χρημάτων από την συνολική επένδυση).
Google Search & Display Campaigns
Δημιουργία στοχευόμενων καμπανιών αναζήτησης, χρησιμοποιώντας μόνο exact keywords, ώστε να καθοδηγούμε τον χρήστη ακριβώς εκεί που θέλουμε και να έχουμε πλήρη έλεγχο για το που θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις μας.
Προσεγμένες display καμπάνιες για εύρεση νέων υποψήφιων πελατών, χτυπώντας τον ανταγωνισμό με την δημιουργία Custom audience ατόμων που έχουν επισκεφθεί site ανταγωνιστών αλλά όχι το site του πελάτη.
Στην συνέχεια dynamic remarketing πολλών επιπέδων μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς, χρησιμοποιώντας secondary KPIs βάση της συμπεριφοράς των χρηστών στην ιστοσελίδα ως μέσο για την δημιουργία επιπλέον remarketing lists.
Bonus tip: σημαντικό ρόλο έπαιξε στο remarketing, η εκμετάλλευση των ατόμων που είχαν επισκεφθεί το site μέσω του Facebook, κυνηγώντας τους με dynamic remarketing στο Google Ads. Έτσι δεν δόθηκε η δυνατότητα να ξεφύγει ο χρήστης από οποιοδήποτε μέσο και αν είχε γίνει το 1st interaction.
Αντιμετωπίσαμε το brand awareness ως side task, δημιουργώντας αντίστοιχες display και video καμπάνιες με focus kpi τις εμφανίσεις, ωστόσο εκμεταλλευτήκαμε τα κοινά που δημιουργήθηκαν από αυτές τις καμπάνιες για την εξυπηρέτηση του κύριου στόχου.
Google Shopping
Το Google Shopping έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην δομή του account, καθώς δημιούργησε πολλά έμμεσα και άμεσα conversion, καθώς επίσης ήταν ένα πολύ σημαντικό κανάλι εύρεσης υποψήφιων πελατών με χαμηλό CPC.
Facebook
Ο λογαριασμός ως τώρα έτρεχε με μία μόνο catalogue sales καμπάνια πολύ άναρχα δομημένη. Ενώ επέφερε κάποιες πωλήσεις , σίγουρα δεν ήταν το full potential. Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε πολλά product sets τα οποία σίγουρα απευθύνονταν σε διαφορετικά κοινά. Το κάθε κοινό ήταν μια διαφορετική persona και δημιουργήσαμε τα product sets με βάση την persona που στοχεύουμε. Στην συνέχεια το σωστό και στοχευμένο remarketing θα επέφερε τις επιθυμητές πωλήσεις.
Χρησιμοποιήσαμε επίσης καμπάνιες γενικού περιεχομένου για την αύξηση της αναγωνρισιμότητας της επιχείρησης καθώς και για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο site ώστε να έχουμε επιπλέον κοινό για τις λίστες remarketing.
Η συνολική στρατηγική στις διαφημίσεις μας είχε την λογική της ανάποδης πυραμίδας. Έπρεπε να έχουμε μόνιμα στο πάνω layer, νέο ποιοτικό κοινό το οποίο θα έκανε το 1st interaction με την επιχείρηση και στην συνέχεια μέσω του remarketing να του οδηγούμε όλο και πιο χαμηλά , στον πάτο της πυραμίδας για την ολοκλήρωση των αγορών. Η προηγούμενη στρατηγική που ακολουθούσε ο λογαριασμός δεν ήταν τόσο πολυεπίπεδος και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ξοδεύονται πολλά χρήματα χωρίς το αντίστοιχο outcome.
Μετά από τρεις μήνες επιτεύχθηκαν:
109% αύξηση του revenue
181% αύξηση του conversion rate
128% αύξηση των συνολικών παραγγελιών
Αξιοποιήσαμε τον ίδιο διαφημιστικό προϋπολογισμό που είχε ο πελάτης πριν τον αναλάβουμε.