Search Engine Optimization

Search Engine Optimization

3+1 SEO tips για SEO friendly περιεχόμενο

3+1 SEO tips για SEO friendly περιεχόμενο

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς του διαδικτύου και το SEO είναι ο τρόπος να το κάνεις ορατό στις μηχανές αναζήτησης.

Το περιεχόμενο, το γνωστό και ως content, δεν έχει χαρακτηριστεί τυχαία ως ο βασιλιάς του διαδικτύου. Πρόκειται άλλωστε για την ουσία όλων των αναζητήσεων και επισκέψεων που πραγματοποιούν οι χρήστες στον αχανή κόσμο των πληροφοριών. Για να δημιουργήσει κανείς ελκυστικό περιεχόμενο πρέπει να επιστρατεύσει γνώσεις, φαντασία, δημιουργικότητα και έμπνευση. Κείμενα που μιλούν απευθείας στον αναγνώστη, γραφικά που τραβούν την προσοχή, βίντεο με ωραία αισθητική και ενδιαφέρον περιεχόμενο, αλλά και έξυπνα και χιουμοριστικά σλόγκαν είναι μόνο μερικά από τα είδη content που μπορούν να χαρακτηριστούν ως πετυχημένα. Δεν αρκεί ωστόσο κανείς να δημιουργήσει ελκυστικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, εάν αυτό δεν είναι SEO friendly.

Τι είναι το SEO friendly

Ένα περιεχόμενο, είτε πρόκειται για ιστοσελίδες, άρθρα, εικόνες, βίντεο ή απλούς τίτλους και κείμενα, πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμο στους χρήστες του διαδικτύου. Κατά μέσο όρο κάθε δευτερόλεπτο που περνά, εκατομμύρια χρήστες ανά τον πλανήτη αναζητούν πληροφορίες (δηλαδή περιεχόμενο) στο διαδίκτυο. Οι μηχανές αναζήτησης ψάχνουν τον παγκόσμιο ιστό και εμφανίζουν στους χρήστες περιεχόμενο σχετικό με αυτό που αναζητούν. Εκεί ακριβώς έρχεται το SEO (Search Engine Optimization). Όταν δημιουργεί κάποιος περιεχόμενο στο διαδίκτυο οφείλει να ακολουθεί μια σειρά από πρακτικά tips ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να το εντοπίζουν εύκολα και να το προβάλλουν στους κατάλληλους χρήστες. Για παράδειγμα, εάν κάποιος θέλει να γράψει ένα ελκυστικό άρθρο για ανταλλακτικά αυτοκινήτων, ακολουθώντας απλές SEO πρακτικές μπορεί να δημιουργήσει μια ανάρτηση η οποία θα εμφανίζεται ψηλά στις αναζητήσεις όσων χρηστών ψάχνουν πληροφορίες σχετικές με ανταλλακτικά αυτοκίνητων. Αυτό το περιεχόμενο χαρακτηρίζεται ως SEO friendly, καθώς δημιουργείται έτσι ώστε να είναι ελκυστικό τόσο στους χρήστες όσο και στις μηχανές αναζήτησης.

3 + 1 πρακτικά tips

Ψάξε λέξεις κλειδιά

Το άλφα και το ωμέγα στο SEO είναι οι λέξεις κλειδιά. Πρόκειται για αυτές τις λέξεις, γνωστές και ως keywords, στις οποίες πρέπει κανείς να δώσει έμφαση ώστε να προσελκύσει τους κατάλληλους χρήστες – πελάτες. Πώς μπορεί κανείς να βρει εύκολα και γρήγορα τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά για την ιστοσελίδα ή την επιχείρησή του; Μα φυσικά μπαίνοντας στον ρόλο του χρήστη. Ένας πρακτικός και εύκολος τρόπος για να εντοπίσει κάποιος τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά είναι να τις αναζητήσει στο διαδίκτυο. Η Google κάθε φορά που κάποιος πάει να ψάξει κάτι στο διαδίκτυο, εμφανίζει αυτόματα μια σειρά από πιθανές λέξεις κλειδιά.

Ψάχνοντας πληροφορίες σχετικές με ένα θέμα που σχετίζεται με τα προϊόντα ή την επιχείρησή σας, μπορείτε να βρείτε μια σειρά από χρήσιμες λέξεις κλειδιά στις οποίες θα επικεντρωθείτε. Συλλέγοντας τέτοιες λέξεις κλειδιά μπορείτε στη συνέχεια να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο (για παράδειγμα να γράψετε ένα άρθρο με λέξη κλειδί “μπουφάν με κουκούλα” - εφόσον έχετε επιχείρηση που πουλάει τέτοια προϊόντα) το οποίο θα είναι άμεσα ορατό στις μηχανές αναζήτησης. Κάθε φορά που κάποιος χρήστης θα ψάχνει τις συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά θα πέφτει πάνω στην ανάρτησή σας και κατ’ επέκταση την επιχείρηση και τα προϊόντα σας.

Φτιάξε περιεχόμενο για κινητά

Ένας έξυπνος τρόπος να δημιουργήσει κανείς SEO friendly περιεχόμενο είναι να λάβει σοβαρά υπόψη του τα κινητά και τα tablets. Για να είναι μια ιστοσελίδα προσβάσιμη στις μηχανές αναζήτησης και να μπορούν οι χρήστες να βρουν το περιεχόμενό σας online, πρέπει αυτό να είναι mobile friendly. Ιστοσελίδες που προσαρμόζονται αυτόματα σε όλες τις διαστάσεις των κινητών αλλά και των tablets είναι πιο φιλικές για τις μηχανές αναζήτησης και εμφανίζονται πιο ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών. Συνεπώς όσο καλό και ελκυστικό και εάν είναι το περιεχόμενό σας εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές τότε το content σας είναι καταδικασμένο να χαθεί στη μεγάλη δεξαμενή πληροφοριών του διαδικτύου.

Εύχρηστες ιστοσελίδες που φορτώνουν γρήγορα και δεν είναι γεμάτες με περιττά στοιχεία είναι ιδιαίτερα ελκυστικές τόσο για τους ίδιους τους χρήστες όσο και για τις μηχανές αναζήτησης. Φροντίστε ώστε να φτιάξετε τέτοιου είδους ιστοσελίδες και να επενδύσετε στην ταχύτητα και την ευχρηστία, ώστε το περιεχόμενο σας να είναι όσο το δυνατόν πιο SEO friendly γίνεται.

Κλέψτε τις εντυπώσεις με τους τίτλους

Οι τίτλοι είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες όταν ψάχνουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Ωστόσο είναι και το πρώτο πράγμα που βλέπουν και οι μηχανές αναζήτησης. Έξυπνοι και ελκυστικοί τίτλοι κεντρίζουν εύκολα το ενδιαφέρον των χρηστών και κάνουν μια ανάρτηση δημοφιλή. Για να είναι φιλικός ωστόσο και προς τις μηχανές αναζήτησης ένας τίτλος πρέπει να έχει τα ακόλουθα:

-Οι λέξεις κλειδιά να βρίσκονται στην αρχή του τίτλου

-Να είναι σύντομος και περιεκτικός και να μην ξεπερνά τους 60 χαρακτήρες.

Η Google εμφανίζει μόνο τους πρώτους 60 χαρακτήρες ενός τίτλου στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Οι σύντομοι τίτλοι συνεπώς κεντρίζουν έδαφος, ενώ αυτοί που περιέχουν ξεκάθαρες λέξεις κλειδιά βρίσκουν τον δρόμο τους στην πρώτη σελίδα των αναζητήσεων. Εάν για παράδειγμα γράφετε ένα άρθρο με λέξη κλειδί τη φράση “φθηνές τσάντες” μην περιμένετε να εμφανιστεί στην πρώτη σελίδα της Google εάν η λέξη κλειδί δεν υπάρχει στον τίτλο.

Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο παίζουν και οι επικεφαλίδες. Χωρίστε το κείμενό σας σε μικρές παραγράφους και προσθέστε ελκυστικές επικεφαλίδες που βοηθούν τους αναγνώστες να περιηγηθούν γρήγορα και εύκολα. Μια ιδιαίτερα SEO friendly τακτική είναι το να τοποθετεί κανείς λέξεις κλειδιά και στις επικεφαλίδες, καθώς έτσι βοηθάτε τις μηχανές αναζήτησης να βρουν πιο εύκολα το περιεχόμενό σας.

Το SEO μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά μια επιχείρηση να αυξήσει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας ή του e-shop της και να δημιουργήσει περιεχόμενο το οποίο θα εμφανίζεται ψηλά στην λίστα των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Σίγουρα ένας Digital Marketing ειδικός στο SEO μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά στις οποίες πρέπει να στοχεύσετε αλλά και να δημιουργήσετε έξυπνους, σύντομους και περιεκτικούς τίτλους που σε συνδυασμό με mobile friendly ιστοσελίδες θα κάνουν το content σας ανάρπαστο για τις μηχανές αναζήτησης

Αν σε ενδιαφέρει να βελτιώσεις την επισκεψιμότητα & την εικόνα του site σου, μίλα με έναν αξιόπιστο συνεργάτη!