Κερδίστε πελάτες μέσα από τις διαφημίσεις στο YouTube

Κερδίστε πελάτες μέσα από τις διαφημίσεις στο YouTube
Τα YouTube Ads μπορούν να σας βοηθήσουν να διευρύνετε το πελατολόγιο σας, εύκολα και αποδοτικά
Η διαδικτυακή διαφήμιση είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για κάθε επιχειρηματία που θέλει να κερδίσει πελάτες και να αυξήσει τόσο τα κέρδη του όσο και τη δημοτικότητά της επιχείρισης του. Για να είναι αποδοτική μια διαδικτυακή διαφήμιση, εκτός από στοχευμένη πρέπει να διοχετεύεται αρμονικά σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας. Ένα εξ’ αυτών φυσικά είναι και το YouTube, ο κολοσσός των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη μεταφόρτωση και προβολή βίντεο. Καθημερινά, εκατομμύρια πολίτες ξοδεύουν ατελείωτες ώρες παρακολουθώντας βίντεο στη δημοφιλή κοινωνική πλατφόρμα, με τα YouTube Ads να συνοδεύουν σχεδόν κάθε βίντεο που μεταφορτώνονται online. Πόσο αποδοτική είναι ωστόσο η διαφήμιση στο YouTube και πως μπορεί μια επιχείρηση να επωφεληθεί τα μέγιστα από τα YouTube Ads για να προσελκύσει νέους πελάτες και να αυξήσει τα έσοδά της;

Διαφορετικό κοινό

Το κοινό που παρακολουθεί βίντεο στο YouTube πολύ πιθανόν να κάνει χρήση και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα μπορεί κάποιος κατά τη διάρκεια της καθημερινής του ρουτίνας να περνάει αρκετές ώρες σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube και το Twitter. Μπορεί πρακτικά να πρόκειται για το ίδιο ακριβώς άτομο, ωστόσο η χρήση του κάθε μέσου διαφέρει, δημιουργώντας ουσιαστικά χρήστες με διαφορετικές ανάγκες, απαιτήσεις αλλά και σκοπούς.

Συνήθως, οι χρήστες επιλέγουν πλατφόρμες όπως το Facebook για να έρθουν σε επαφή με άλλους χρήστες, να αναζητήσουν ενδιαφέροντες ειδήσεις, να μοιραστούν στιγμές της καθημερινότητάς τους και να ανταλλάξουν γνώμες και απόψεις. Οι ίδιοι χρήστες ωστόσο επιλέγουν το YouTube για τελείως διαφορετικούς λόγους. Στο εν λόγω μέσο αναζητούν πληροφορίες σχετικές με τα χόμπι και τα ενδιαφέροντά τους. Ψάχνουν τρόπο να μάθουν να κάνουν κάτι καινούργιο ή αναζητούν συμβουλές για πράγματα που τους αρέσουν και τους γεμίζουν ενέργεια. Φυσικά, επιλέγουν το YouTube για να ψυχαγωγηθούν παρακολουθώντας μουσικά βίντεο, εκπομπές αλλά και ταινίες.

Πρόκειται για χρήστες που αναζητούν κάτι πολύ συγκεκριμένο και είναι πρόθυμοι να επενδύσουν αρκετή ώρα τόσο στο να το βρουν όσο και στο να το παρακολουθήσουν. Είναι ένα κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, πρόθυμο να ξοδεύει αρκετή ώρα στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία του.

Πώς προσεγγίζεις τους χρήστες του YouTube

Έχοντας αντιληφθεί τα πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν οι χρήστες του YouTube, πρέπει κανείς να είναι σε θέση να προσεγγίσει το κατάλληλο κοινό για τις YouTube διαφημίσεις του. Αρχικά, μια επιχείρηση πρέπει να προσδιορίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεται και τα χαρακτηριστικά αυτού. Είναι εργαζόμενοι; Τι ηλικία έχουν; Ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους; Κάνοντας ένα πρώτο πλάνο με τα χαρακτηριστικά του κοινού, μια επιχείρηση μπορεί στη συνέχεια να αναζητήσει αυτό το μοτίβο χρηστών στο YouTube και να το προσεγγίσει.

Το βασικό που πρέπει να κάνει μια επιχείρηση είναι να βρει τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες οι χρήστες την αναζητούν στο διαδίκτυο ή ψάχνουν προϊόντα και υπηρεσίες συναφή με τα δικά της. Συλλέγοντας αυτές τις λέξεις κλειδιά μπορεί στη συνέχεια να προσεγγίσει χρήστες του YouTube με αντίστοιχα ενδιαφέροντα και να προβάλει σε αυτούς τις διαφημίσεις της. Έτσι, η διαφήμιση γίνεται στοχευμένη και φτάνει απευθείας στις οθόνες των χρηστών με πολύ συγκεκριμένα ενδιαφέροντα.


Αποδοτικά YouTube Ads

Το να βρει κανείς το κατάλληλο κοινό για να προβάλει τις διαφημίσεις του είναι σίγουρα μια ιδιαίτερα σημαντική διαδικασία. Εξίσου σημαντικό ωστόσο είναι το να δημιουργήσει περιεχόμενο ελκυστικό, που θα μετατρέψει τους χρήστες σε νέους πελάτες. Τα YouTube Ads για να είναι αποδοτικά πρέπει πρώτα απ’ όλα να έχουν ξεκάθαρο στόχο.

Ορίστε έναν στόχο και έναν συγκεκριμένο λόγο για τον οποίο κάποιος πρέπει να πατήσει πάνω σε μια διαφήμιση. Οι χρήστες τείνουν να προσπερνούν διαφημίσεις που δεν είναι ξεκάθαρες ή δεν τους ενδιαφέρουν. Δημιουργήστε μια ελκυστική διαφήμιση που μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα θα προκαλεί το ενδιαφέρον των χρηστών και θα τους δίνει λόγο να κάνουν το πολυπόθητο κλικ. Πολύ σημαντικό ρόλο στην αποδοτικότητα μιας διαφήμισης στο YouTube παίζει και το κατά πόσο αυτή ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών.

Όσοι χρησιμοποιούν το YouTube ψάχνουν συνήθως κάτι πολύ συγκεκριμένο. Φροντίστε ώστε τα ads σας να είναι τόσο συγκεκριμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες αυτές και να δίνουν λύσεις σε πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες. Το αν θα είναι ένα YouTube Ad αποδοτικό ή όχι εξαρτάται και από την αξιοπιστία που αυτό αποπνέει. Δημιουργείστε διαφημίσεις που θα καλλιεργούν μια σχέση εμπιστοσύνης με τους χρήστες, θα έχουν ξεκάθαρο μήνυμα και δεν θα είναι παραπλανητικές. Τα έξυπνα, ευνόητα και συγκεκριμένα διαφημιστικά μηνύματα βοηθούν στο να δημιουργηθούν αποδοτικά YouTube Ads.

Ελκυστικά YouTube Ads

Για να είναι αποδοτικά ωστόσο τα YouTube Ads πρέπει να είναι ελκυστικά. Οι χρήστες του YouTube έχουν άλλωστε την επιλογή να προσπεράσουν ένα διαφημιστικό μήνυμα ή να το παρακολουθήσουν για μόλις μερικά δευτερόλεπτα. Για να είναι ελκυστικό ένα YouTube Ad και να κερδίσει το ενδιαφέρον των χρηστών πρέπει να είναι ποιοτικό. Η ποιότητα δεν αφορά απλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά (HQ βίντεο) αλλά περιεχόμενο προσεγμένο, που μεταδίδει ένα μήνυμα με όμορφο, έξυπνο και εντυπωσιακό τρόπο.

Ένα διαφημιστικό μήνυμα το οποίο είναι καλογραμμένο, σκηνοθετημένο με όμορφα και εντυπωσιακά γραφικά και απευθύνεται με τρόπο άμεσο στους χρήστες, σίγουρα πετυχαίνει το στόχο του, που δεν είναι άλλος από το πολυπόθητο κλικ και την αύξηση των πελατολογίου μιας επιχείρησης. Φυσικά από τα YouTube Ads δεν πρέπει να λείπουν τα διαδραστικά στοιχεία, τα οποία θα επιτρέπουν στον χρήστη να αναπτύσσει έναν πιο ενεργό ρόλο στο διαφημιστικό μήνυμα. Τεχνικές όπως “διάλεξε εσύ τη συνέχεια του βίντεο” ή σλόγκαν όπως “κέρδισε έκπτωση 15% με ένα κλικ εδώ”, κάνουν το διαφημιστικό μήνυμα πιο άμεσο και δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να μην παρακολουθούν απλά ένα YouTube Ad αλλά να συμμετέχουν σε αυτό με ενεργό τρόπο.

Τα YouTube Ads μπορούν να βοηθήσουν έμπρακτα μια επιχείρηση να προσεγγίσει νέους πελάτες και να βελτιώσει τα κέρδη της. Ένας ειδικός από τον χώρο του Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση στο να βρει τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες θα προσελκύσει τους κατάλληλους χρήστες στο YouTube, να φτιάξει μια σωστά δομημένη διαφήμιση και να τρέξει μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια, με άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Αν σε ενδιαφέρει να βελτιώσεις την επισκεψιμότητα & την εικόνα του site σου, μίλα με έναν αξιόπιστο συνεργάτη!