Τι κάνω λάθος με το eshop μου και δεν έχω πωλήσεις;

Τα eshop αποτελούν πλέον ένα πανίσχυρο μέσο επικοινωνίας μιας επιχείρησης με τους πελάτες της. Οι καταναλωτές προτιμούν την άνεση του καναπέ τους για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους διαδικτυακά, επισκεπτόμενοι κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ωστόσο αρκετές μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις αν και διαθέτουν παρουσία στο διαδίκτυο, διατηρώντας κάποιο eshop, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο κομμάτι των πωλήσεων.

Ο ανταγωνισμός άλλωστε είναι ιδιαίτερα σκληρός και για να καταφέρει ένα eshop να ξεχωρίσει πρέπει να επενδύσει στο Digital Marketing, να ακολουθήσει όλα τα σύγχρονα trends στο ψηφιακό εμπόριο και φυσικά να αφουγκραστεί τις απαιτήσεις της εποχής.  

Υπάρχουν πολλοί λόγοι που ένα eshop μπορεί να μην αποδίδει τα μέγιστα στο κομμάτι των πωλήσεων. Ας δούμε όμως τις πιο συνηθισμένες αιτίες που οδηγούν ένα ψηφιακό κατάστημα στο να χάνει (μέσα από τα χέρια του) σημαντικά έσοδα:

#1 – Ελλιπείς περιγραφές προϊόντων

 

 

Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν αρκετοί ιδιοκτήτες eshop είναι το ότι δεν εμπλουτίζουν το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματός τους. Οι ελλιπείς περιγραφές προϊόντων μπορούν να… κοστίσουν και μάλιστα ακριβά. Φροντίστε ώστε να συμπεριλάβετε επαρκείς πληροφορίες για κάθε προϊόν το οποίο διαθέτετε προς πώληση στο eshop σας. Με τον τρόπο αυτό θα δώσετε μια πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα στους πελάτες σας σχετικά με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας και θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να τους πείσετε πως τα χρειάζονται. Οι λεπτομερείς και ολοκληρωμένες περιγραφές προϊόντων συμβάλλουν και στην καλύτερη κατάταξή ενός eshop στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

#2 – Δυσλειτουργίες στην mobile εκδοχή 

 

 

Οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν αποκλειστικά τα κινητά τηλέφωνά τους για να σερφάρουν στο διαδίκτυο, να επισκεφθούν eshop και φυσικά να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Συνεπώς, χρειάζεστε ένα eshop το οποίο θα παραμένει λειτουργικό και εύχρηστο ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί κανείς όταν το επισκέπτεται. Εάν το ηλεκτρονικό κατάστημά σας δεν είναι φιλικό για τα κινητά τηλέφωνα, τότε το πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες να το εγκαταλείπουν και αναζητούν κάποιο άλλο eshop για τις αγορές τους.

#3 – Περίπλοκη διαδικασία αγοράς 

 

 

Πόσο εύκολο – και γρήγορο – είναι για έναν επισκέπτη του eshop σας να ολοκληρώσει μια αγορά; Όσο πιο περίπλοκη και απαιτητική είναι η διαδικασία απόκτησης προϊόντων μέσω ενός eshop τόσο πιο πιθανό είναι οι επισκέπτες να την εγκαταλείπουν στη μέση. Αυτό που χρειάζεστε είναι ψηφιακά εργαλεία που θα δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες του eshop σας να ολοκληρώσουν μια αγορά μέσα σε ελάχιστα μόλις βήματα. Κάντε τα πράγματα πιο απλά για τους πελάτες σας και θα δείτε τις πωλήσεις του eshop σας να εκτοξεύονται.

#4 – Λάθος προώθηση 

 

 

Ακριβώς επειδή ο ανταγωνισμός στον κλάδο των eshop είναι υψηλός, η ανάγκη για εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης Digital Marketing στρατηγικής είναι ιδιαίτερα επιτακτική. Αξιοποιήστε τα Google Ads και τις διαφημίσεις στα social media. Χτίστε το δικό σας κοινό και προωθήστε προϊόντα και προσφορές μέσω του email marketing. Οι online διαφημίσεις σας δίνουν τη δυνατότητα να προβληθείτε στο κατάλληλο για εσάς κοινό και να προσελκύσετε πελάτες που είναι πιο πιθανό να προβούν σε μια αγορά μέσα από το eshop σας. Η σωστή και ολοκληρωμένη διαδικτυακή προβολή μπορεί να σας βοηθήσει στο έπακρο να απογειώσετε τις πωλήσεις του eshop σας, ήδη από την πρώτη ημέρα εφαρμογής.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×