Οι γνώσεις είναι για να μοιράζονται. Η ομάδα μας, σας κρατά ενήμερους για όλες τις τελευταίες τάσεις σχετικά με το digital marketing και την κατασκευή ιστοσελίδων.
Όταν ξεκινάς να ασχολείσαι σοβαρά με το SEO, δύο είναι τα εργαλεία που θα συναντήσεις σχεδόν αμέσως: το Google Analytics και το Search Console. Και οι δύο πλατφόρμες προσφέρονται από τη Google και παρέχουν κρίσιμα δεδομένα, αλλά εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς. Το ερώτημα είναι: Google Analytics vs Search Console – ποιο πρέπει να χρησιμοποιήσεις;
Τα τελευταία χρόνια, η Google έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στην εμπειρία χρήστη, κι αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από την έμφαση που δίνει στους Core Web Vitals. Πρόκειται για metrics που σχετίζονται με την ταχύτητα φόρτωσης, τη διαδραστικότητα και τη σταθερότητα της σελίδας – τρεις παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα το πώς ένας χρήστης βιώνει ένα site.
Οι influencers και οι content creators δεν είναι απλά “διάσημα πρόσωπα του Instagram”.
Αν θέλεις να μαθαίνεις πρώτος τις εξελίξεις στο κόσμο του digital κάνε τώρα εγγραφή στο newsleter μας!