qualityweb.gr

Πως φέραμε 400,000€ αύξηση τζίρου στο Inoxdesign, μέσα σε ένα έτος με UpToDate Performance Marketing στρατηγική με μόνο 2,4% αύξηση spend.

+37.11%
Revenue
+14.05%
Transactions
+22.56%
Ecom. Conv Rate
+20.22%
Avg. order Value
Inoxdesign's Case Study

Ο πελάτης

Η Inoxdesign δραστηριοποιείται στο χώρο των Ειδών Υγιεινής, Ειδών Σκίασης καθώς και Ειδών Κιγκαλερίας από το 1980

  • Βασισμένη σε πολυετή εμπειρία, παρέχει μια ευρύτερη και ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων για την ανακαίνιση και τον εξοπλισμό εσωτερικών χώρων.
  • Διαθέτει online & φυσικό κατάστημα. Συνδυάζει την υψηλή ποιότητα με άκρως χαμηλές τιμές.

The Brief

Στόχος μας ήταν να αυξήσουμε τις online πωλήσεις καθώς και τις επισκέψεις στο eshop.
Η στόχευσή μας αφορούσε άτομα που κάνουν κάποια αλλαγή ή ανακαίνιση στο χώρο τους.

The Objectives

  • Αύξηση του impression share
    & προσέγγιση του μεγαλύτερου ανταγωνιστή της αγοράς διαφημιστικά (homepraktika.gr)
  • Αύξηση πωλήσεων στο eshop
    με ελάχιστη αύξηση του budget

The Challenges

  • Να καταφέρουμε να διαφημίσουμε περίπου 20.000 κωδικούς στο δεδομένο διαφημιστικό budget.
  • Να κυριαρχήσουμε πωλησιακά σε έναν κλάδο με τεράστιο ανταγωνισμό, εταιρείες κολοσσούς και υπέρογκα διαφημιστικά budgets.

Η στρατηγική που ακολουθήσαμε

Έμφαση σε καμπάνιες αναζήτησης αλλά και άκρως πωλησιακές καμπάνιες στο Google Ads καθώς και Retargeting.

Απλή προβολή για προώθηση των βασικών κατηγοριών & συλλογή audiences μέσω Facebook & Instagram

Επενδύσαμε σε τελευταίας γενιάς καμπάνιες

Ξεπεράσαμε σε μερίδιο εμφανίσεων στις αναζητήσεις εταιρίες κολοσσούς στο είδος

Αξιοποιήσαμε τα lookalike Κοινά στη META (Facebook - Instagram)

Έτσι προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα

Η εφαρμογή

Google Display καμπάνιες για brand awareness αλλά και αύξηση των κοινών επαναστόχευσης

Facebook & Instagram καμπάνιες για αύξηση του website traffic & των remarketing audiences

Google Search καμπάνιες στις βασικές κατηγορίες προώθησης με σκοπό την αύξηση του impression share έναντι του ανταγωνισμού

Καμπάνιες Performance Max με στόχο την αύξηση του ROAS ανά κατηγορία προώθησης, Καμπάνιες Remarketing για αύξηση του retention

Τα αποτελέσματα

Impression share στο 12.49%
- σε ένα κλάδο όπου όλοι οι ανταγωνιστές διεκδικούν κάτω από το 10.57% (εκτός του homepraktika) με το δεδομένο διαφημιστικό budget

Αύξηση του μέσου καλαθιού στο eshop κατά 20.22%

Αύξηση των μεμονωμένων αγορών (transactions) στο eshop κατά 14.05%

Αύξηση των εσόδων από online πωλήσεις κατά 37.11%, με αύξηση του διαφημιστικού budget κατά 2.38% σε σχέση με το προηγούμενο έτος

Είσαι έτοιμος να γίνεις το επόμενο Case Study;

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

Newsletter

×