3 πράγματα που χρειάζεται ένα σύγχρονο eshop

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αναπτύσσονται πλέον με ταχύτατους ρυθμούς, ενσωματώνοντας νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ αλλά και στην κατασκευή ιστοσελίδων. Το ecommerce προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερα οφέλη στους καταναλωτές, κάνοντας τις διαδικτυακές τους αγορές ιδιαίτερα απλές και εύκολες, και τα eshop κατακτούν ολοένα και περισσότερο έδαφος έναντι των παραδοσιακών, φυσικών, καταστημάτων. 

Ακριβώς ωστόσο επειδή τα eshop καταγράφουν αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης, πρόκειται για μια αγορά ιδιαίτερα ανταγωνιστική στην οποία και το παραμικρό λάθος ή προτέρημα μετράει, και παίζει καθοριστικό ρόλο για μια επιχείρηση. Ένα σύγχρονο και μοντέρνο ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να προσφέρει ένα ευχάριστο, ελκυστικό και εύχρηστο περιβάλλον για τους επισκέπτες, ενώ παράλληλα να διαθέτει όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που θα το κάνουν ανταγωνιστικό. 

#1 – SEO friendly περιεχόμενο 

 

 

Κάθε σύγχρονο eshop πρέπει να δίνει μεγάλη βαρύτητα στο περιεχόμενο του και το κατά πόσο αυτό είναι «φιλικό» προς τις μηχανές αναζήτησης. Από τις φωτογραφίες, τις περιγραφές των προϊόντων μέχρι ακόμα και τα στοιχεία επικοινωνίας, πρέπει κάθε πληροφορία που υπάρχει μέσα σε ένα eshop να συμβαδίζει πλήρως με τα νέα trends στο SEO και να συμβάλει στην οργανική προσέλκυση νέων επισκεπτών. Επενδύοντας σε ένα SEO-friendly περιεχόμενο, βοηθάτε τις μηχανές αναζήτησης να αντιληφθούν με μεγαλύτερη ακρίβεια το είδος του ηλεκτρονικού καταστήματος σας και κάθε φορά που κάποιος χρήστης ψάχνει αντίστοιχες πληροφορίες στο διαδίκτυο να το εμφανίσουν ψηλά στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. 

#2 – Επαγγελματικό design 

 

 

Στη «βιομηχανία» των eshop που και η παραμικρή λεπτομέρεια παίζει ρόλο, δεν χωράνε ερασιτεχνισμοί. Ένα σύγχρονο και αξιόπιστο ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να διαθέτει και το αντίστοιχο design, το οποίο έχει αναλάβει ένας επαγγελματίας. Σε διαφορετική περίπτωση το eshop θα υπολειτουργεί, θα στερείται βασικών εφαρμογών ενώ είναι πολύ πιθανό να μην υπάρχει η δέουσα προσοχή σχετικά με «κατασκευαστικά» λάθη, τα οποία θα περιορίσουν την επισκεψιμότητα και θα μειώσουν τον χρόνο φόρτωσης της σελίδας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως τα περισσότερα eshop προτιμούν την επιλογή ενός custom design, αναθέτοντας σε επαγγελματίες να σχεδιάσουν από το μηδέν το ηλεκτρονικό κατάστημά τους, ώστε αυτό να είναι κομμένο και ραμμένο με βάση τις ανάγκες τους. 

#3 – Budget για online ads 

 

 

Ακριβώς επειδή ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι υψηλός, πρέπει κανείς να επενδύσει χρόνο, κόπο αλλά και χρήμα σε ένα eshop, ώστε αυτό να εξελιχθεί σε μια σοβαρή πηγή εσόδων για έναν επιχειρηματία. Αναμφίβολα χρειάζεστε ένα γενναιόδωρο budget για διαδικτυακές διαφημίσεις προκειμένου να προβάλλετε το eshop σας και να προσελκύσετε επισκέπτες. Αξιοποιώντας μάλιστα τα ειδικά φίλτρα αλλά και τα σύγχρονα εργαλεία που προσφέρουν τα online ads είστε σε θέση να εντοπίσετε το κατάλληλο κοινό για το eshop σας, αυτό που είναι πιο πιθανό να εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα αγαθά σας και να προχωρήσει σε αγορές, και έτσι κάθε ευρώ που δαπανάτε πιάνει άμεσα τόπο. 

Όσο περισσότερο επενδύετε στη βελτίωση του ηλεκτρονικού καταστήματός σας, εμπλουτίζοντάς το με SEO-friendly περιεχόμενο και υιοθετώντας ένα μοντέρνο design, τόσο αυξάνετε τις πιθανότητες να προσελκύσετε νέους πελάτες, ενώ αξιοποιώντας τις διαδικτυακές διαφημίσεις μπορείτε να εκτοξεύσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας, άμεσα και εύκολα.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×