5 τρόποι για να μην χάνετε πελάτες

Έχετε φτιάξει το site σας ανάλογα με τις τελευταίες τάσεις της αγοράς αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο; Δείτε μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να μην αποχωρούν οι επισκέπτες και να αυξηθεί ο χρόνος παραμονής τους ώστε να μπορέσετε να τους μετατρέψετε σε πελάτες της επιχείρησής σας.


1.Μειώστε το χρόνο φόρτωσης της σελίδας σας

Το πόσο γρήγορα φορτώνει το site σας μπορεί να καθορίσει την παραμονή ή την αποχώρηση των επισκεπτών σας. Οι χρήστες δεν θα μείνουν σε μια σελίδα που αργεί να φορτώσει και θα πάνε στην επόμενη ανταγωνιστική επιχείρηση που προσφέρει αυτό που αναζητούν γρήγορα. Επίσης η google δεν θα βαθμολογήσει καλά και δεν θα ανεβάσει ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησής της ένα site που δεν φορτώνει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Θέλει το καλύτερο για τους χρήστες της και δεν το διαπραγματεύεται!

2.Προσθέστε ξεκάθαρο call to action κουμπί

Έχετε καταφέρει ο χρήστης να μείνει στην σελίδα σας κι ενδεχομένως να διαβάσει το περιεχόμενό της. Τώρα πρέπει να τον καθοδηγήσετε ώστε να προχωρήσει στο επόμενο βήμα και να μετατραπεί σε πελάτης σας. Δείξτε του ένα ξεκάθαρο μήνυμα με την επόμενη ενέργεια που πρέπει να κάνει. Προσθέστε ένα κουμπί call to action, όπως "Προσθήκη στο καλάθι", "Ζητήστε προσφορά", "Κάντε κράτηση", "Ζητήστε ένα demo", κτλ.

3.Ενσωματώστε exit alert για αύξηση της παραμονή του χρήστη

Όταν ένας χρήστης περιηγείται στο site σας και ετοιμάζεται να αποχωρήσει, δώστε του μια προσφορά, μια έκπτωση, μια επιπλέον υπηρεσία ή οτιδήποτε μπορεί να τον πείσει να μείνει παραπάνω και γιατί όχι να αγοράσει από εσάς το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

4.Αυξήστε τους εγγεγραμμένους χρήστες

Προσθέστε σε εμφανές σημείο μια φόρμα newsletter και προσφέρετε κάτι χρήσιμο στους επισκέπτες σας για να εγγραφούν στο site σας. Διευκρινίστε πως δεν θα τους βομβαρδίσετε με emails και δώστε τους τη δυνατότητα για εύκολη διαγραφή.

Σχετικά Άρθρα
Πώς να Αυξήσετε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις για την Επιχείρησή σας;
Πώς να Αυξήσετε τις Διαδικτυακές Πωλήσεις για την Επιχείρησή σας;

H αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας, σημαίνει αυτόματα και κόστος χρημάτων.

Η αύξηση των πωλήσεων στο διαδίκτυο της επιχείρησής σας, σημαίνει αυτόματα και κόστος χρημάτων. Δηλαδή ενδέχεται να δαπανήσετε χρήματα είτε για τις διαφημίσεις της επιχείρησης σας στη Google ή στο Facebook, είτε για ανάπτυξη καλού περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας ή στη σελίδα σας στο Facebook είτε για πολλές άλλες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Το θέμα είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν σπαταλάτε χρόνο και χρήματα χωρίς να υπάρξει αύξηση των πωλήσεων σας. Πάμε λοιπόν να δούμε τι θα βοηθήσει πολύ στη μετατροπή των επισκεπτών σας, σε διαδικτυακούς πελάτες.

07 Απρ 2022
Διευρυμένες διαφημίσεις Google
Διευρυμένες διαφημίσεις Google

Οι διευρυμένες διαφημίσεις με κείμενο είναι η επόμενη γενιά των διαφημίσεων. Έχουν σχεδιαστεί για έναν κόσμο όπου κυριαρχούν οι κινητές συσκευές, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες τόσο των χρηστών όσο και των διαφημιζόμενων. 

Παρέχουν μεγαλύτερο χώρο για το δημιουργικό σε σύγκριση με τις τυπικές διαφημίσεις με κείμενο και είναι σχεδιασμένες για βέλτιστη απόδοση σε κινητές συσκευές, ώστε να προσεγγίζετε τους δυνητικούς πελάτες όταν βρίσκονται εν κινήσει. 

08 Απρ 2022

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×