5 βήματα για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου

Έχεις δημιουργήσει ένα σύγχρονο eshop. Το έχεις εμπλουτίσει με ελκυστικές προσφορές και ποιοτικά προϊόντα. Ωστόσο οι πωλήσεις παραμένουν χαμηλά! Τι φταίει;

Σίγουρα τα παραπάνω μπορεί να σου φαίνονται ιδιαίτερα οικεία, καθώς πρόκειται για ένα πρόβλημα που ταλανίζει αρκετά ψηφιακά καταστήματα στις μέρες μας. Από τη μια, ο υψηλός ανταγωνισμός που χαρακτηρίζει την αγορά των eshop και από την άλλη η έλλειψη τεχνογνωσίας και κατάρτισης, δημιουργούν σίγουρα ένα άκρως καταστροφικό κοκτέιλ που μπορεί να βλάψει τη δημοτικότητα και την αποδοτικότητα ενός ψηφιακού καταστήματος.

Το να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου ωστόσο δεν είναι τόσο δύσκολο όσο μπορεί να σου φαίνεται και φυσικά δεν είναι ακατόρθωτο. Χρειάζεται επιμονή, υπομονή και μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.

Ας δούμε όμως και ορισμένα έξυπνα tips που αν τα εφαρμόσεις θα δεις άμεσα διαφορά στις πωλήσεις που καταγράφει το eshop σου:

#1 – Βρες το σωστό κοινό 

 

 

Μήπως μπαίνουν πολλοί χρήστες στο eshop σου, βλέπουν αλλά δεν ψωνίζουν; Τότε σίγουρα δεν προσελκύεις το κατάλληλο κοινό. Δημιούργησε διαφημιστικές εκστρατείες που θα προσελκύουν χρήστες που είναι πιο πιθανό να μπουν στο eshop σου, να βρουν κάτι που τους ενδιαφέρει και να ολοκληρώσουν μια αγορά. Είναι σημαντικό να διαμορφώσεις τα προφίλ των υποψήφιων πελατών σου (με στοιχεία όπως ενδιαφέροντα, οικογενειακή κατάσταση, τόπος κατοικίας, κλπ.) και να δώσεις μεγάλη βαρύτητα στο να προσελκύσεις το κατάλληλο κοινό για το eshop σου.  

#2 – Επικεντρώσου στη μοναδικότητα σου

 

 

Ο ανταγωνισμός στην αγορά των ψηφιακών καταστημάτων είναι μεγάλος. Για την ακρίβεια είναι ιδιαίτερα σκληρός. Θα πρέπει να δώσεις έμφαση στη μοναδικότητα του δικού σου eshop. Τι είναι αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα; Προσπάθησε να το αναδείξεις με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο, ώστε να κάνεις σαφές το που και το πως διαφέρεις από τους ανταγωνιστές σου.

#3 – Δώσε βάση στα CTA 

 

 

Πολλές φορές οι επισκέπτες ενός eshop βρίσκονται μόλις ένα κλικ μακριά από το να ολοκληρώσουν μια αγορά. Δώσε βάση στα Call to Actions (CTA) τα οποία μπορούν να αποφέρουν καρπούς και να πείσουν έναν επισκέπτη να τοποθετήσει προϊόντα στο καλάθι του και φυσικά να ολοκληρώσει μια αγορά. Χρειάζεσαι έξυπνα και πρωτότυπα κείμενα, τα οποία θα παροτρύνουν τους επισκέπτες του eshop σου να προβούν σε ενέργειες και όχι απλώς να κοιτούν χωρίς να ψωνίζουν.

#4 – Μην προσπαθείς να πουλήσεις 

 

 

Οι περιγραφές των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει το eshop σου θα πρέπει να είναι πρωτότυπες, να παρέχουν χρηστικές πληροφορίες και να δίνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα στους χρήστες. Μην προσπαθείς να πουλήσεις γρήγορα ένα προϊόν. Στόχος σου θα πρέπει να είναι το να ενημερώσεις τους επισκέπτες και να τους πείσεις πως το προϊόν που έχουν μπροστά τους το χρειάζονται πραγματικά και θα δώσει λύσεις σε ένα πρόβλημά τους ή θα καλύψει άμεσα μια ανάγκη τους. Με τον τρόπο αυτό έχεις περισσότερες πιθανότητες να δεις τους επισκέπτες να μετατρέπονται σε μόνιμους και πιστούς πελάτες.

#5 – Βελτίωσε την εμπειρία του χρήστη 

 

 

Μήπως οι επισκέπτες του eshop σου τοποθετούν προϊόντα στα καλάθια τους αλλά δεν ολοκληρώνουν μια αγορά; Τότε κάπου υπάρχει πρόβλημα ή δεν λαμβάνουν τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται. Βελτίωσε την εμπειρία πλοήγησης των χρηστών στο eshop σου, ώστε να μπορούν να προχωρούν άμεσα σε αγορές, χωρίς να χρειάζεται να ακολουθούν δεκάδες βήματα. Παράλληλα, είναι σημαντικό να διαθέτεις καλό ποσοστό απόκρισης σε ερωτήματα ή τυχόν απορίες που υποβάλλουν οι επισκέπτες. Μην ξεχνάς πως όσο καλύτερα εξυπηρετηθεί ένας πελάτης, τόσο πιο πιθανό είναι να επιστρέψει και να συνεχίσει να ψωνίζει στο eshop σου.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×