Τι προσφέρουμε
Για να καταφέρουμε να παρακολουθήσουμε την ανάπτυξη και την εξέλιξη του διαφημιστικού σας λογαριασμού θα πρέπει να οριοθετήσουμε ποια θα είναι τα μετρήσιμα στοιχεία. Με αυτόν τον τρόπο θα ελέγχουμε την πρόοδο και την επιτυχία των διαφημιστικών καμπανιών που θα δημιουργήσουμε. Οι στόχοι που οριοθετούμε πληρούν πάντα την λογικη του S.M.A.R.T. (Specific-Measurable-Attainable-Relevant-Time bound), δηλαδή να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, επιτεύξιμοι, σχετικοί και κάτω από συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο.
Η κατάλληλη επιλογή των διαφημιστικών καναλιών για την προώθηση της επιχείρησης είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα κατά τη δημιουργία ενός digital marketing πλάνου, καθώς προσεγγίζουμε την έρευνά μας βάση του που βρίσκονται τα κοινά της στόχευσης μας και με ποιες μεθόδους θα τα προσεγγίσουμε.
Έχοντας οριοθετήσει τα KPIs και βάση του marketing audit & των brand guidelines, θα προχωρήσουμε στη δημιουργία της στρατηγικής στο σύνολο των καναλιών που επιλέξαμε για την επίτευξη των στόχων.
Βάση του budget που έχετε στη διάθεσή σας, για το χρονικό διάστημα που έχουμε καθορίσει στην ανάλυση της επικοινωνίας μας, θα ορίσουμε τα σημεία που θα επενδυθεί ο διαφημιστικός σας προϋπολογισμός. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτείτε για να έχουμε τον πλήρη έλεγχο και να διασφαλίσουμε την επένδυσή σας.
Το χρονοδιάγραμμα, είναι η οπτική απεικόνιση όλων των προαναφερθέντων ενεργειών της δημιουργίας του digital marketing πλάνου και είναι το τελικό στάδιο, όπου πλέον παίρνει «σάρκα» & «οστά» και είναι έτοιμο προς υλοποίηση.