Marketing Audit

Τι είναι όμως ένα marketing audit?

Είναι μία ενδελεχή έρευνα & αξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο μια επιχείρηση προωθείται στην αγορά. Η έρευνα αφορά το πλάνο marketing, των στόχων, των στρατηγικών, αλλά και των έως τώρα δραστηριοτήτων της επιχείρησής σας.

Στόχος μας είναι να ανακαλύψουμε τι είναι αυτό που αποδίδει και τι όχι, εντοπίζοντας τους τομείς που χρήζουν βελτίωση και προωθώντας τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα.

Ένα πετυχημένο marketing audit, θα αναδείξει τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία, υποδεικνύοντας που πρέπει να επενδυθούν οι διαθέσιμοι πόροι.

  • SWOT analysis
  • Market research
  • Competitor analysis
  • Σύγκριση με τον ανταγωνισμό
  • Αξιολόγηση των ενεργειών σας

Φόρμα Επικοινωνίας

Διεξαγωγή SWOT
(Strenghts-Weaknesses-Opportunities-Threats) Analysis

Το μεγαλύτερο στοίχημα για μία επιχείρηση είναι να εντοπίσει τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της, από την οπτική των πελατών της. Η ομάδα της Qualityweb μετά από 20+ χρόνια στον χώρο του digital, διαθέτει την κατάλληλη εμπειρία & εξειδίκευση για να σας παραθέσει τα δυνατά σημεία που έχουν αξία . Παράλληλα, καταγράφουμε τις αδυναμίες σας, οι οποίες επηρεάζουν τη σχέση με τους πελάτες σας και τις ευκαιρίες της αγοράς. Ωστόσο, τις υπάρχουσες ευκαιρίες & απειλές, τις αντιμετωπίζουμε με τρόπο αντιστρόφως ανάλογο, ώστε να μεγιστοποιήσουμε τις ευκαιρίες και να ελαχιστοποιήσουμε τις απειλές. Οι ευκαιρίες και οι απειλές προέρχονται πάντα από εξωτερικούς παράγοντες και θα είναι διαθέσιμες στο audit που θα λάβετε.

Market research για την κατανόηση
των πελατών σας και της αγοράς

Ως μέρος του marketing audit, διεξάγουμε έρευνα για την κατανόηση των πελατών σας και της αγοράς, ώστε να εντοπίσουμε γιατί κάποιοι προτιμούν και αγοράζουν από εσάς και γιατί κάποιοι άλλοι όχι. Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβετε τι αρέσει και τι δεν αρέσει στους πελάτες σας, καθώς θα σας βοηθήσει στην ανάπτυξη & βελτίωση των προϊόντων/υπηρεσιών σας ενώ παράλληλα θα βελτίωση το customer experience και των διαφημιστικών καμπανιών που έχουν στόχο την εύρεση νέων πελατών.

Competitor
analysis

Αν θέλετε να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας, είναι πολύ σημαντικό να τους κατανοήσετε. Η συγκεκριμένη έρευνα περιλαμβάνει έναν διεξοδικό έλεγχο και αξιολόγηση των ανταγωνιστών σας σε καίρια σημεία όπως, η ιστοσελίδα τους, τα προϊόντα τους, το buying process, οι διαφημιστικές ενέργειες & τα social media τους.

Αξιολόγηση
των ενεργειών σου

Το πιο σημαντικό κομμάτι του marketing audit, είναι η ''αυτοκριτική''. Μέσα από την έρευνά μας, θα αναλύσουμε εις βάθος, τον τρόπο λειτουργίας της ιστοσελίδας σας, των διαφημιστικών καμπανιών, της παρουσίας σας στα social media και γενικότερα όλης της ως τώρα online παρουσίας της επιχείρησής. Μέσα από αυτό θα μπορέσουμε στη συνέχεια να επαναπροσδιορίσουμε το digital marketing plan και θα μεγιστοποιήσουμε με πραγματικά νούμερα τους στόχους που έχουμε ορίσει.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×