Brand Development

Το Brand είναι ένα από τα πιο σημαντικά κεκτημένα μιας επιχείρησης.

Η δημιουργία ενός ισχυρού Brand στην αγορά, είναι ίσως η πιο σημαντική αποστολή που πρέπει να βγάλει εις πέρας μία επιχείρηση. Είναι το συναίσθημα που δημιουργείται στον πελάτη όταν σας θυμάται και ο λόγος που επιλέγει να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

  • Έρευνα αγοράς
  • Εύρεση κοινού στόχευσης
  • Brand positioning
  • Brand messaging
  • Logo & Corporate Ιdentity
  • Content strategy & copywriting
  • Κατασκευή ιστοσελίδας ή eshop
  • Social Media

Φόρμα Επικοινωνίας

Έρευνα αγοράς

Τι πιο σημαντικό από το να γνωρίζετε τα χαρακτηριστικά του πιθανού σας πελάτη; Αν πιστεύετε πως απευθύνεστε σε όλους, είναι πιθανό να κάνετε λάθος, καθώς οι μεγαλύτερες και πιο επικερδής εταιρείες στο κόσμο, έχουν πολύ ξεκάθαρα καθορίσει το κοινό που απευθύνεται το brand τους. Όσο πιο καλά έχετε αναγνωρίσει τα χαρακτηριστικά των υποψήφιων πελατών σας, τόσο πιο γρήγορα θα έρθει η ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Εύρεση κοινού στόχευσης

Οι εταιρείες που εκτελούν συστηματικές έρευνες του κοινού στόχευσης, μεγαλώνουν πιο γρήγορα και είναι πιο επικερδής. Η έρευνα σας βοηθάει να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των υποψήφιων πελατών σας και με αυτό τον τρόπο να μεταφέρει το μήνυμα του brand σας, στη γλώσσα που καταλαβαίνουν. Παράλληλα γνωρίζοντας το κοινό στόχευσης του Brand σας, μειώνετε το ρίσκο στις ενέργειες του marketing, κατά τη διαδικασία του Brand development.

Brand positioning

Πώς η επιχείρησή σας διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό και γιατί το κοινό στόχευσης σας (εν δυνάμει πελάτες σας), αξίζει να επιλέξουν το δικό σας Brand;

Το brand positioning είναι ένα περιληπτικό κείμενο που αναλύει τις αξίες και τον κύριο λόγο ύπαρξης της επιχείρησής σας. Πρέπει πάντα να είναι ρεαλιστικό, καθώς θα πρέπει να μπορείτε να καλύψετε τις υποσχέσεις προς το κοινό σας και παράλληλα θα πρέπει να είναι αρκετά φιλόδοξο, ώστε να έχετε κάτι που αξίζει να παλέψετε για να πετύχετε.

Brand messaging

Δημιουργούμε την επικοινωνιακή στρατηγική της επιχείρησης, δηλαδή την δημιουργία της στρατηγικής η οποία θα μεταφράζει το brand positioning με τα κατάλληλα μηνύματα στα διάφορα κοινά στόχευσης. Τα κοινά στόχευσης συνήθως περιλαμβάνουν πιθανούς πελάτες, πιθανούς συνεργάτες, πιθανές ευκαιρίες συνεργασίας κλπ.

Ενώ ο κεντρικός πυρήνας του brand positioning πρέπει να είναι ίδιος για όλα τα κοινά στόχευσης, κάθε κοινό αλληλεπιδρά με το brand για διαφορετικό λόγο. Σκοπός της δημιουργίας του κατάλληλου brand messaging είναι η σωστή επικοινωνία, με στόχο την κάλυψη των αναγκών όλων των κοινών στόχευσης του brand.

Logo & Corporate identity

Για πολλές εταιρείες δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή επωνυμίας. Αλλά αν διαθέτετε μία νεοσύστατη επιχείρηση και η επωνυμία της δεν συνάδει με το brand positioning, πολύ πιθανό να χρειαστεί να αναθεωρηθεί μία επερχόμενη αλλαγή. Ακόμα και αν δεν είστε διατεθειμένοι να αλλάξετε την επωνυμία του brand, σίγουρα ένα νέο logo & tagline, θα συνεισφέρει σημαντική στην υποστήριξη του brand positioning.

Να θυμάστε όμως πως το όνομα, το logo & το tagline δεν είναι το Brand σας. Και τα 3 αποτελούν μέρος της εταιρικής σας ταυτότητας, δηλαδή είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και συμβολίζετε το brand σας.

Content strategy & copywriting

Η ένωση του brand positioning και του brand messaging κάτω από ένα στρατηγικό πλάνο, δημιουργούν το κατάλληλο περιεχόμενο με οριοθέτηση των επιτεύξιμων στόχων. Η ενέργεια αυτή περιλαμβάνει την εύρεση των κατάλληλων μέσων διανομής & την στρατηγική δημιουργία περιεχομένου που θα καλύπτει και θα απαντάει στις ανάγκες των κοινών στόχευσης.

Κατασκευή ιστοσελίδας ή eshop

Η ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι το σημαντικότερο εργαλείο εξέλιξης του brand σας. Είναι το μέρος που τα κοινά σας θα μαθαίνουν τι προσφέρετε, πως το προσφέρετε και πως θα μπορέσουν να επωφεληθούν. Σίγουρα ένας πιθανός πελάτης δεν είναι απαραίτητο πως θα σας επιλέξει μόνο βάση της ιστοσελίδας σας, αλλά σίγουρα θα σας απορρίψει αν η ιστοσελίδα σας μεταφέρει το λάθος μήνυμα.

Εφόσον τα προϊόντα σας προσφέρονται και Online, θα πρέπει το ταξίδι του χρήστη μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς να είναι εύκολο ξεκάθαρο & γρήγορο.

Social media

Τα social media σας φέρνουν δίπλα στους εν δυνάμει πελάτες σας. Η εξέλιξη του brand σας εξαρτάτε σημαντικά από αυτά. Μέσα από τις σελίδες σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα τα μηνύματα σας και να δώσετε το περιθώριο στους χρήστες να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Η δημιουργία ενός επαγγελματικού τοίχου με σταθερή επικοινωνιακή πολιτική, θα δώσει την ιστορικότητα και την αξιοπιστία που ζητά ένας υποψήφιος αγοραστής για να νιώσει ασφάλεια και να σας δώσει την ευκαιρία να σας γνωρίσει.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του qualityweb.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Εάν ρυθμίσετε τον browser σας, ώστε να μπλοκάρει τη χρήση αυτών των cookies η Ιστοσελίδα ή ορισμένα τμήματα αυτής δεν θα λειτουργούν.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τα στατιστικά cookies μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία που προσφέρουμε.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Analytics, Hotjar, Skroutz Analytics, Facebook Pixel, Pinterest Tag.

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται από υπηρεσίες τρίτων για διάφορες λειτουργίες όπως αλληλεπίδραση με κοινωνικά δίκτυα, χάρτες, κτλ. Χωρίς αυτά οι επιπλέον λειτουργίες δεν θα είναι διαθέσιμες.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Maps, AddThis social/share buttons, SnapWidget / Instagram widget.