Διαφήμιση στη Google: Πώς θα πετύχεις καλύτερα αποτελέσματα

Η διαφήμιση στη Google αποτελεί αναμφίβολα ένα ιδιαίτερα σημαντικό ψηφιακό εργαλείο, που έχουν στη διάθεσή τους οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Πρόκειται για όλες εκείνες τις διαφημίσεις που προβάλλει η γνωστή εταιρεία τεχνολογίας τόσο στη μηχανή αναζήτησής της όσο και σε μια σειρά από άλλες πλατφόρμες και εφαρμογές που διαθέτει. Κατά μια έννοια οι διαφημίσεις της Google βρίσκονται σήμερα σχεδόν παντού, και έτσι ένα brand είναι σε θέση να βρίσκει κάθε φορά το κατάλληλο ακροατήριο για να προβάλλει τα προωθητικά μηνύματά του. Ωστόσο δεν είναι λίγοι οι επιχειρηματίες που δυσκολεύονται με τη διαφήμιση στη Google και δεν βλέπουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί αυτό να συμβαίνει, ωστόσο υπάρχει σίγουρα και λύση.

Ας δούμε ορισμένα έξυπνα tips που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεων που «τρέχετε» για την επιχείρησή σας στη Google:

#1 – Βελτιώστε τις λέξεις κλειδιά 

 

 

Δώστε μεγάλη βαρύτητα στις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει για τη διαφημιστική εκστρατεία σας. Υπάρχουν ορισμένα keywords, στα οποία κυρίως λόγω δημοτικότητας είναι εξαιρετικά δύσκολο να δείτε ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ο ανταγωνισμός εκεί είναι υψηλός. Στον αντίποδα ωστόσο υπάρχουν εναλλακτικές λέξεις κλειδιά στις οποίες μπορείτε να στρέψετε την προσοχή σας ή ακόμα και φράσεις. Μην φοβάστε να πειραματιστείτε. Δείτε ποιες λέξεις κλειδιά αποδίδουν καλύτερα για τη δική σας επιχείρηση και προσαρμόστε αντίστοιχα τις διαφημιστικές εκστρατείες σας στη Google.

#2 – Προσοχή στο περιεχόμενο 

 

 

Εξίσου μεγάλη βαρύτητα θα πρέπει να δώσετε και στο περιεχόμενο των διαφημίσεών σας. Ακριβώς επειδή η διαφήμιση στην Google είναι προσιτή και δημοφιλής, ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά υψηλός. Θα πρέπει το διαφημιστικό μήνυμά σας να είναι πρωτότυπο, ευφάνταστο και εξαιρετικά ελκυστικό. Χρειάζεστε έξυπνα κείμενα συνεπώς, τα οποία θα προσελκύουν το ενδιαφέρον των χρηστών. Είναι σημαντικό ωστόσο να μείνετε συγκεντρωμένοι στον στόχο σας και τα κείμενα που θα ενσωματώνετε στις διαφημίσεις σας να παραμένουν συγκεκριμένα και ξεκάθαρα.

#3 – Κατάλληλη στόχευση 

 

 

Πολλές διαφημιστικές εκστρατείες στην Google δεν αποδίδουν τα μέγιστα ακριβώς επειδή δεν έχει εφαρμοστεί η σωστή στόχευση κοινού. Τα προωθητικά μηνύματά σας θα πρέπει να φτάνουν στις οθόνες των χρηστών που είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν θετικά σε αυτά, και όχι να διαδίδονται μαζικά και αόριστα. Δημιουργήστε το προφίλ των χρηστών που θέλετε να προσελκύσετε, με τα επιμέρους χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα που θα έχουν. Στη συνέχεια «τρέξτε» διαφημιστικές εκστρατείες που θα απευθύνονται αποκλειστικά σε αυτό το κοινό. Το αποτέλεσμα, σίγουρα, θα σας εκπλήξει ευχάριστα.

#4 – Αξιολόγηση και προσαρμογή 

 

 

Ένα εξαιρετικά πολύτιμο εργαλείο που διαθέτει η διαφήμιση στη Google είναι τα λεπτομερή στατιστικά και η ανάλυση της απόδοσης για την κάθε προωθητική ενέργεια. Μην κλείνετε τα μάτια σε αυτά τα στατιστικά στοιχεία, αλλά μελετήστε τα προσεκτικά. Θα μπορέσετε να αποκτήσετε μια καλύτερη εικόνα για το κοινό που ανταποκρίνεται θετικά στις διαφημίσεις σας και τη συμπεριφορά που αναπτύσσει και στη συνέχεια να κάνετε προσαρμογές στις επόμενες διαφημιστικές καμπάνιες σας.

Η διαφήμιση στη Google είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να πολλαπλασιάσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας, να αυξήσετε τη δημοτικότητά της και να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Αυτό ωστόσο που χρειάζεστε είναι μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική, κομμένη και ραμμένη στις απαιτήσεις του δικού σας brand, ώστε να δείτε τις διαφημίσεις σας στη Google να αποδίδουν τα μέγιστα!

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×