ΕΠΤΑ ΑΠΛΑ ΛΑΘΗ SEO ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ

Οι μηχανές αναζήτησης Google μας βοηθούν να αποκτήσουμε νέους αναγνώστες και ακροατές για το περιεχόμενο μας, καθώς και για την επιχείρηση μας.

 

Οι μηχανές αναζήτησης Google μας βοηθούν να αποκτήσουμε νέους αναγνώστες και ακροατές για το περιεχόμενο μας, καθώς και για την επιχείρηση μας. Ωστόσο πολλοί θα αναρωτιέστε γιατί αφού θέλουν να μας βοηθήσουν δεν το κάνουν; Τις περισσότερες φορές ο μόνος λόγος που ίσως υπάρχει είμαστε εμείς οι ίδιοι και θα σας εξηγήσω αμέσως τι εννοώ. Συχνά κάνουμε λάθη που υπονομεύουν τις οδηγίες χρηστών αλλά και τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης με αποτέλεσμα το περιεχόμενο μας να μην βρίσκεται στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης. Γι’ αυτό το λόγο, θα σας βοηθήσω με αυτό το άρθρο να δώσετε στις μηχανές αναζήτησης ότι ακριβώς θέλουν. 

1. ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 

Η Google προτιμά το περιεχόμενο μακράς διάρκειας, γιατί όσο πιο βαθύ είναι το περιεχόμενο, τόσο πιο πιθανό είναι να δώσει στους ερευνητές αρκετές πληροφορίες για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους και να βρουν ότι ακριβώς ψάχνουν. Αν λοιπόν τα άρθρα σας είναι σύντομα και περιεκτικά, τότε πολύ πιθανό είναι να μην εμφανιστείτε στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά τον ακριβή αριθμό λέξεων που πρέπει να περιέχει το άρθρο σας αλλά καλό θα ήταν να είναι ανάμεσα από 700 λέξεις μέχρι και 3000.

2. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ‘Η ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ 

Είναι λογικό στην εποχή που ζούμε να μην μας αρέσουν οι ιστοσελίδες που φτιάχτηκαν πριν το 2000. Είναι σημαντικό να υπάρχουν νέες, σύγχρονες ιστοσελίδες που θα περιλαμβάνουν εικόνες ή στοιχεία σχεδιασμού γιατί χωρίς εικόνες, οι αναγνώστες και συνεπώς και η Google δεν θα ευνοούν το περιεχόμενο σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας. Οι εικόνες κρατούν τους αναγνώστες στη σελίδα περισσότερο και έτσι η Google θα αυξήσει την κατάταξη του περιεχομένου σου λόγω του χρόνου παραμονής.

3. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ/ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ 

Τα ορθογραφικά λάθη και τα σφάλματα περιεχομένου δεν είναι τεχνικοί παράγοντες SEO αλλά βλάπτουν την αξιοπιστία σας. Η απόκτηση συνδέσμων είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φτάσετε στη κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Περισσότερα εδώ.

4. ΤΟ PAGERANK 

Το PageRank είναι σύμφωνα με τη Google ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους ανεβάζει το rank ενός blog η εταιρεία. Όσο πιο υψηλό PageRank έχεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο πιο πολλούς αναγνώστες θα έχεις. Ωστόσο, δεν είναι και ο μοναδικός τρόπος γι αυτό πρέπει να εστιάζεις και στα στατιστικά του blog σου, στο ROI και φυσικά όπως είπαμε και παραπάνω, στο καλό περιεχόμενο.

5. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ 

Οι αναγνώστες θέλουν αξιόπιστο περιεχόμενο. Δηλαδή, εάν το περιεχόμενο σας είναι απλώς ‘’εσείς’’ και τα δικά σας λόγια και δεν συνδέεται με άλλο περιεχόμενο (εξωτερικές πηγές), τότε είναι πολύ πιθανό να μην σας εμπιστευτούν και να εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα σας. Επίσης μερικά πειράματα SEO έχουν δείξει ότι οι σελίδες με εξερχόμενες συνδέσεις βελτιώνουν τη διαδικασία αναζήτησης.

Δείτε το πείραμα που πραγματοποίηση το Reboot Online για να διαπιστώσει εάν οι εξερχόμενες συνδέσεις βελτιώνουν την κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

6. ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι bloggers είναι με τους τίτλους και την περιγραφή των άρθρων τους τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στο rank των άρθρων τους. Ο τίτλος πρέπει να μην είναι μεγάλος, ιδανικά να μην περνάει τους 60 χαρακτήρες, να είναι στα ελληνικά αν το άρθρο είναι στα ελληνικά γραμμένο και αντίστοιχα για τις υπόλοιπες γλώσσες καθώς και να δώσετε προσοχή στα title tags. Η περιγραφή ενός άρθρου πρέπει να περιλαμβάνει τη λέξη κλειδί και να έχει μέσο όρο 160 χαρακτήρες.

7. ΧΡΉΣΗ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ 

Αν το κείμενο σας περιέχει μεγάλες παραγράφους, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να διώξετε τους αναγνώστες από τη σελίδα σας. Όσο πιο σύντομες είναι οι παράγραφοι σας, τόσο περισσότερο θα κρατηθεί η προσοχή των αναγνωστών σας. Διαβάστε αναλυτικότερα εδώ για τα οφέλη των πιο σύντομων παραγράφων.

Και φτάνουμε λοιπόν στο σημείο που θα σας πω ότι για να μην αναρωτιέστε τι είναι σωστό ή λάθος, αποφύγετε αυτά τα επτά κοινά αλλά απλά λάθη και θα είστε πολύ πιο επιτυχημένοι με την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης στο περιεχόμενο σας και θα δημιουργήσετε με τον καιρό ένα στέρεο περιεχόμενο που θα σας βοηθήσει να φέρετε πολλούς αναγνώστες στη σελίδα σας. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×