Γιατί πρέπει να επενδύσεις στο email marketing

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να… ερωτευθεί κανείς το email marketing. Πρόκειται άλλωστε για ένα ιδιαίτερα αποδοτικό εργαλείο του ψηφιακού μάρκετινγκ, το οποίο εμπιστεύονται με κλειστά μάτια τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη, και σίγουρα όχι τυχαία. Το email marketing δεν μπορεί να απουσιάζει άλλωστε από καμία σύγχρονη digital marketing στρατηγική, ενώ βρίσκει εφαρμογή τόσο σε επιχειρήσεις που διαθέτουν eshop όσο και σε αυτές που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών ή προσφέρουν B2B λύσεις. Πολλές φορές άλλωστε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αρκεί για να ολοκληρωθεί μια πώληση και να διερευνηθεί ο κύκλος δραστηριοτήτων μιας επιχειρήσεις.

Ποια είναι όμως τα μεγαλύτερα οφέλη που απολαμβάνει ένα brand από το email marketing και ποια τα κίνητρα για να επενδύσετε σήμερα κιόλας σε αυτό το ιδιαίτερα αποτελεσματικό ψηφιακό εργαλείο; 

#1 – Φτάνει παντού 

 

 

Ένα email μπορεί να μας βρει κυριολεκτικά παντού. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φτάνουν στο κινητό μας όπου και εάν βρισκόμαστε, αρκεί να έχουμε πρόσβαση στο διαδίκτυο. Μέσω του email marketing μπορείτε έτσι να προσελκύσετε τους πελάτες της επιχείρησή σας ανά πάσα στιγμή, και να μεταφέρετε μια νέα προσφορά ή απλά να επικοινωνήσετε τα νέα σας. Μην ξεχνάτε πως οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν ενεργές τις ειδοποιήσεις για τη λήψη νέων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αυτό σημαίνει πως θα ενημερωθούν άμεσα για την email marketing καμπάνια που ξεκινάτε.

#2 – Άμεσο κανάλι επικοινωνίας 

 

 

Στο email marketing είστε εσείς και οι πελάτες σας. Πρόκειται για ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας με το κοινό του brand σας, χωρίς να βασίζεστε σε πλατφόρμες όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία ενδεχομένως να ισχύουν περιορισμοί. Δώστε κίνητρο στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να κάνουν εγγραφή στο newsletter που διαθέτετε και χτίστε μια δική σας βάση δεδομένων, με πιστούς ακολούθους. Μέσα από το email marketing μπορείτε έτσι να έρχεστε σε άμεση επαφή με τους πελάτες σας, να επικοινωνείτε αποκλειστικές προσφορές και φυσικά να αναπτύσσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με συνέπεια και διάρκεια μέσα στον χρόνο.

#3 – Επιτρέπει τη δημιουργικότητα 

 

 

Σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορείτε να συμπεριλάβετε κυριολεκτικά τα πάντα. Από φωτογραφίες, γραφικά, έξυπνα και αστεία κείμενα μέχρι περιγραφές προϊόντων, βίντεο ή προωθητικά άρθρα. Το email marketing αφήνει μεγάλα περιθώρια ευελιξίας, ώστε να διαμορφώσετε το περιεχόμενο που ταιριάζει καλύτερα με τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο απευθύνεστε. Μπορείτε να αφήσετε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά σας ελεύθερες και να δημιουργήσετε ιδιαίτερα και πρωτότυπα προωθητικά μηνύματα τα οποία θα φτάσουν απευθείας στο email των πελατών σας.

#4 – Είναι πιο προσωπικό 

 

 

Το email marketing είναι ένα πιο προσωπικό μέσο επαφής με τους πελάτες σας. Σας επιτρέπει να στέλνετε μηνύματα τα οποία απευθύνονται προσωπικά στον κάθε χρήστη ή να προωθείτε email σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών (όπως για παράδειγμα αυτούς που μπήκαν στο eshop σας και άφησαν ορισμένα προϊόντα στο καλάθι τους). Οι χρήστες που λαμβάνουν τέτοιου είδους μηνύματα είναι πιο πιθανό να αντιδράσουν θετικά, καθώς νιώθουν πως πρόκειται για ένα email που τους αφορά, μιας και απευθύνεται στους ίδιους. Το email marketing, αν αξιοποιηθεί σωστά και με σύνεση μπορεί να απογειώσει τα έσοδα μιας επιχείρησης και να τη βοηθήσει να χτίσει ένα ισχυρό brand name.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×