Google Ads: 3 έξυπνα tips για καλύτερη απόδοση

Αξιοποιώντας στο έπακρο τα Google Ads μπορείς να δεις την επιχείρησή σου να αυξάνει τις πωλήσεις της, και το πελατολόγιο της να μεγαλώνει αισθητά. Οι διαφημίσεις στη Google θεωρούνται – και όχι αδίκως – μια από τις πλέον αποδοτικές μεθόδους προβολής στο διαδίκτυο, καθώς αποφέρουν άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Μπορείς να θέσεις το δικό σου προϋπολογισμό και να ξοδέψεις βάσει των δυνατοτήτων της επιχείρησής σου, ενώ παράλληλα έχεις πρόσβαση σε μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που σου επιτρέπουν να απολαμβάνεις το βέλτιστο κάθε φορά αποτέλεσμα. Με τον τρόπο αυτό και το κάθε ευρώ που ξοδεύεις γνωρίζεις που ακριβώς πηγαίνει αλλά και τι σου αποφέρει ως ανταποδοτικά οφέλη.

Υπάρχουν όμως ορισμένα tips που αν τα ακολουθήσεις θα δεις μεγάλη διαφορά στην απόδοση των διαφημίσεων που «τρέχεις» για την επιχείρησή σου μέσω των Google Ads.

#1 – Οι λέξεις κλειδιά είναι το παν 

 

 

Το άλφα και το ωμέγα σε μια διαφημιστική εκστρατεία στην Google είναι οι λέξεις κλειδιά που θα επιλέξεις. Διαμόρφωσε μια λίστα με όλα εκείνα τα keywords που ταιριάζουν πλήρως στο προφίλ του brand σου, και τα οποία θα προσελκύσουν τους κατάλληλους για εσένα πελάτες. Όσο πιο εμπεριστατωμένη και ενδελεχής είναι η έρευνα που θα πραγματοποιήσεις, τόσο πιο υψηλή θα είναι και η απόδοση της διαφήμισης που θα «τρέξεις» στη συνέχεια. Δες ποιες λέξεις κλειδιά αποδίδουν και ποιες όχι, και κάνε αλλαγές στη στρατηγική σου. Μην ξεχνάς να συμπεριλάβεις λέξεις κλειδιά που έχουν πραγματική συνάφεια με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτεις και προσπάθησε να αποφύγεις πάση θυσία τις… πονηριές, που σίγουρα θα αποδώσουν τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

#2 – Οι αρνητικές λέξεις 

 

 

Ένα ακόμη έξυπνο tip που μπορείς να εφαρμόσεις στα Google Ads σου είναι το να αποκλείσεις ορισμένες λέξεις, που θεωρείς ότι δεν έχουν συνάφεια με το brand σου και οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν αισθητά την απόδοση των διαφημιστικών εκστρατειών σου. Δημιούργησε μια λίστα με αυτές τις αρνητικές λέξεις και διαμόρφωσε αντίστοιχα τη στρατηγική σου. Με τον τρόπο αυτό θα προσελκύεις πελάτες που πραγματικά αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και δεν βρέθηκαν στην ιστοσελίδα σου κατά λάθος.

#3 – Ο χαμηλός ανταγωνισμός  

 

 

Στα Google Ads ο ανταγωνισμός είναι σίγουρα υψηλός. Αυτό έχει ως συνέπεια να πρέπει να δαπανήσει κανείς ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό προκειμένου να αναρριχηθεί ψηλά στις περιζήτητες λέξεις κλειδιά. Υπάρχει ωστόσο και άλλος τρόπος! Δώσε βάση και προτεραιότητα στις λέξεις κλειδιά που διαθέτουν χαμηλό ανταγωνισμό, ωστόσο μπορούν να σου αποφέρουν ένα σημαντικό αριθμό νέων επισκεπτών. Διαμόρφωσε την καμπάνια σου ώστε να στοχεύει σε τέτοιου είδους keywords, και σίγουρα θα δεις μεγάλη διαφορά στη σχέση απόδοσης και εξόδων.

Extra tip: Είναι πολύ σημαντικό να διαμορφώσεις κατάλληλα την σελίδα που θα υποδέχεται τους χρήστες που προσελκύσεις μέσω των Google Ads σου. Φρόντισε ώστε να τους προσφέρεις μια άνετη πλοήγηση και να τους οδηγείς σε αυτό ακριβώς που τους υποσχέθηκες μέσω της διαφήμισής σου. Με τον τρόπο αυτό θα καταφέρεις να κρατήσεις όσους πελάτες προσέλκυσες μέσω των διαφημίσεών σου στην Google και φυσικά θα τους βοηθήσεις να ολοκληρώσουν την αγορά τους, εύκολα και απλά.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×