Google Analytics 4 – Γιατί πρέπει να κάνεις σήμερα τη μετάβαση!

Η εποχή των Google Analytics 4 (GA4) είναι εδώ και κάθε brand που θέλει να παραμείνει σύγχρονο και λειτουργικό θα πρέπει να κάνει άμεσα τη μετάβασή του στο νέο ψηφιακό αυτό εργαλείο. Όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο τεχνολογικός κολοσσός, από 1η Ιουλίου 2023 οι βασικές ιδιοκτησίες Universal Analytics, που ισχύουν σήμερα, θα πάψουν να επεξεργάζονται δεδομένα. Ακολούθως, η Google θα προχωρήσει στην αυτόματη μετάβαση στα GA4.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να περιμένεις μέχρι τον Ιούλιο για να ανακαλύψεις το νέο τρόπο συλλογής και επεξεργασίας των στατιστικών δεδομένων που παρέχει η Google, μιας και ήδη μπορείς να ξεκινήσεις τις διαδικασίες για τη μετάβαση στα GA4. Άλλωστε, ακόμη και η ίδια η Google προτείνει στα brands να κινηθούν εγκαίρως και να μην περιμένουν την αυτόματη μετάβαση, η οποία μπορεί στο τέλος να μην τους ικανοποιήσει στο 100%.

Τι είναι τα Google Analytics 4; 

 

 

Τα Google Analytics είναι ένα ψηφιακό εργαλείο που προσφέρει η γνωστή εταιρία στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και eshop. Μέσω αυτού έχεις πρόσβαση σε στατιστικά δεδομένα για την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου. Μπορείς να δεις πόσοι χρήστες τον επισκέπτονται, κάθε πότε, ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους καθώς και μια σειρά από επιπλέον πληροφορίες.

Η έκδοση που προσέφερε μέχρι στιγμής η Google είναι γνωστή ως Universal Analytics, ενώ τα Google Analytics 4 αποτελούν τη συνέχεια αυτής και πρόκειται για μια βελτιωμένη πλατφόρμα με περισσότερα ψηφιακά εργαλεία, στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο θα διαδραματίζει η τεχνητή νοημοσύνη.

Γιατί πρέπει να κάνεις σήμερα τη μετάβαση στα GA4; 

 

 

Τα GA4 αποτελούν μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα, αισθητά αναβαθμισμένη, που παρέχει η Google. Όπως τονίζει ωστόσο η εταιρία, τα δεδομένα που συλλέγουν τα Universal Analytics, δεν μπορούν να μεταφερθούν στην νέα εποχή των GA4. Κατά συνέπεια όσο πιο άμεσα κινηθεί κανείς, τόσο περισσότερα δεδομένα θα έχει στη διάθεσή του από εδώ και στο εξής. Η Google έχει υπογραμμίσει επίσης, πως τα brands θα έχουν πρόσβαση στα παλιά δεδομένα των Universal Analytics μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα, μετά και την επίσημη μετάβαση στη νέα γενιά των GA4.

Τι νέο φέρνουν τα Google Analytics 4;

 

 

Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα GA4 και τα καθιστούν ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον ψηφιακό εργαλείο.

#1 – Καλύτερα δεδομένα: Τα GA4 παρέχουν περισσότερες και κυρίως πιο έξυπνες πληροφορίες για τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop.  

#2 – Προτεραιότητα στον χρήστη: Τα GA4 χαρακτηρίζονται (και όχι αδίκως) ως πελατοκεντρικά, καθώς θέτουν σε προτεραιότητα τους χρήστες συλλέγοντας περισσότερα δεδομένα για τη συμπεριφορά τους και παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το προφίλ τους.

#3 – Καλύτερη διασύνδεση: Ένα ακόμη χαρακτηριστικό των GA4 είναι η μεγαλύτερη διασύνδεση που προσφέρουν με άλλα ψηφιακά εργαλεία της Google, όπως τα Google Ads. Κατά συνέπεια οι διαφημιστικές εκστρατείες εμπλουτίζονται και γίνονται πιο αποδοτικές.

#4 – Διαφορετική εμπειρία: Το περιβάλλον εργασίας των GA4 διαφέρει. Είναι αισθητά αναβαθμισμένο και προσαρμόζεται καλύτερα στις ανάγκες του κάθε brand. Η μελέτη και επεξεργασία των δεδομένων γίνεται έτσι πιο εύκολη και πρακτική.

Η νέα εποχή συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων μιας ιστοσελίδας ή ενός ψηφιακού καταστήματος είναι ήδη εδώ. Μην μένεις πίσω και κάνε άμεσα τη μετάβασή σου στα Google Analytics 4, αποκτώντας πρόσβαση σε μια σειρά από σύγχρονα και εξαιρετικά αποδοτικά ψηφιακά εργαλεία.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×