Πώς να απογειώσεις το eshop σου στις θερινές εκπτώσεις

Οι θερινές εκπτώσεις αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου, να ισχυροποιήσεις τη θέση του brand σου στην αγορά και φυσικά να αποκτήσεις νέους, πιστούς, πελάτες. Αξιοποιώντας στο έπακρο όλα τα σύγχρονα trends στο ψηφιακό μάρκετινγκ και εφαρμόζοντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική, μπορείς να δεις το ηλεκτρονικό κατάστημά σου να βομβαρδίζεται από παραγγελίες κατά την περίοδο των εκπτώσεων και φυσικά να αυξήσεις τα έσοδα της επιχείρησής σου.

Υπάρχουν πολλά έξυπνα tricks που μπορείς να εφαρμόσεις προκειμένου να πετύχεις τον σκοπό σου, ωστόσο το πιο σημαντικό είναι η στρατηγική digital marketing που θα ακολουθήσεις να χαρακτηρίζεται από σοβαρότητα, συνέπεια και να είναι κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες του δικού σου brand.

Ας δούμε όμως ορισμένα χρήσιμα tips που θα σε βοηθήσουν, άμεσα, να κάνεις τη διαφορά φέτος κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων.

#1 – Δημιούργησε ένα ελκυστικό περιβάλλον 

 

 

Το πρώτο πράγμα που θα χρειαστείς είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έτοιμο να υποδεχθεί τους πελάτες κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων. Δώσε βάση στη βελτίωση της ταχύτητας του eshop σου, ώστε αυτό να ανταποκρίνεται και στους πλέον απαιτητικούς επισκέπτες. Εξίσου σημαντικό είναι το να προσθέσεις ειδικά banners σχετικά με τις θερινές εκπτώσεις και να τοποθετήσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτεις σε έκπτωση αυτή την περίοδο. Μην ξεχνάς πως όσο πιο εύκολα εντοπίσει ο επισκέπτης αυτό που αναζητά, τόσο πιο πιθανό να ολοκληρώσει και μια αγορά.

#2 – Μην ξεχνάς την προώθηση 

 

 

Κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων ο ανταγωνισμός στον κόσμο του ψηφιακού εμπορίου είναι αυξημένος. Συνεπώς, χρειάζεσαι εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσεις και να προσελκύσεις τους υποψήφιους πελάτες σας. Δημιούργησε μια ολοκληρωμένη προωθητική εκστρατεία, αποκλειστικά για τις ειδικές προσφορές αυτής της περιόδου. Μπορείς να επενδύσεις σε προωθητικά μηνύματα μέσω του email marketing και να αξιοποιήσεις διαφημιστικά εργαλεία όπως τα Google Ads και τα Social Media Ads. Αυτό που πρέπει ωστόσο να προσέξεις είναι το να προωθείς τις εκπτώσεις σου στο σωστό κάθε φορά κοινό.

#3 – Επένδυσε σε ειδικό περιεχόμενο 

 

 

Δημιούργησε περιεχόμενο σχετικό με τις θερινές εκπτώσεις. Ένας αναλυτικός οδηγός αγορών ή άρθρα με χρηστικές πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να προσέξει ένας καταναλωτής στις καλοκαιρινές εκπτώσεις μπορούν να προσελκύσουν νέους επισκέπτες στο eshop σου. Τέτοιου είδους περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων ενώ μπορεί να σε βοηθήσει να βελτιώσεις και το SEO score του ηλεκτρονικού καταστήματός σου.

#4 – Εκμεταλλεύσου social media και Influencers 

 

 

Οι θερινές εκπτώσεις είναι μια ιδανική ευκαιρία να συνάψεις συνεργασίες με Influencers για να προωθήσεις το eshop σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Θα πρέπει ωστόσο να ακολουθήσεις τις βασικές αρχές του Influencer Marketing και να επιλέξεις πρόσωπα τα οποία ταιριάζουν στο ψηφιακό κατάστημά σου και τα προϊόντα που προσφέρεις. Παράλληλα, μην ξεχνάς τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν τα social media στις θερινές εκπτώσεις. Δημιούργησε πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικό με τις εκπτώσεις, ώστε να προσελκύσεις νέους πελάτες.

Αξιοποιώντας τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία του Digital Marketing μπορείς να κάνεις τη διαφορά φέτος στις θερινές εκπτώσεις και να επωφεληθείς στο έπακρο, πολλαπλασιάζοντας τους επισκέπτες του eshop σου και βελτιώνοντας αισθητά τις πωλήσεις σου! Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η σκάλα άλλωστε που θα σε βοηθήσει να αναρριχηθείς στην κορυφή, μακριά από τους ανταγωνιστές σου, και να αποκτήσεις ένα ισχυρό brand name.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×