Πως να ετοιμάσετε το eshop σας για τη Black Friday

Η Black Friday βρίσκεται και φέτος προ των πυλών και αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για κάθε eshop να αυξήσει τις πωλήσεις του, να προσελκύσει νέους πελάτες αλλά και να επιβραβεύσει αυτούς που είναι «πιστοί» στο brand και δείχνουν την αφοσίωσή τους με κάθε δυνατό τρόπο. Μπορεί η Black Friday να ξεκίνησε από την Αμερική, ωστόσο πλέον γιορτάζεται σε ολόκληρο τον κόσμο, με το ψηφιακό εμπόριο να έχει την τιμητική του. Αυτό ωστόσο σημαίνει πως και ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και εάν θέλετε να δείτε τα έσοδα του eshop σας να εκτοξεύονται πραγματικά, τότε θα πρέπει να προετοιμαστείτε κατάλληλα. 

Ποιες είναι οι ενέργειες στις οποίες ωστόσο πρέπει να προβείτε προκειμένου να «μεταμορφώσετε» το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησής σας σε έναν πόλο έλξης πελατών για την περίοδο του Black Friday

#1 – Ειδική κατηγορία 

 

 

Το πρώτο πράγμα για το οποίο πρέπει να μεριμνήσετε άμεσα είναι η δημιουργία μιας ειδικής κατηγορίας με όλες τις Black Friday προσφορές στο eshop σας. Οι επισκέπτες του ηλεκτρονικού καταστήματός σας πρέπει να είναι σε θέση να εντοπίσουν άμεσα και εύκολα όλες τις ειδικές προσφορές που «τρέχετε». Αν δυσκολευτούν να βρουν ποια προϊόντα διαθέτετε με έκπτωση τότε το πιο πιθανό είναι να εγκαταλείψουν άμεσα στο eshop σας ή να σκεφτούν πως δεν συμμετέχετε στην Black Friday. Προτιμήστε λοιπόν ένα εμφανές σημείο στο eshop σας στο οποίο θα τοποθετήσετε κάποιο σχετικό banner ή γραφικό που θα κάνει τη ζωή των επισκεπτών ευκολότερη. 

#2 – Email Marketing 

 

 

Το email marketing αποτελεί αναμφισβήτητα ένα ιδιαίτερα αποδοτικό εργαλείο για κάθε eshop. Αποστέλλοντας στοχευμένα και προσωποποιημένα μηνύματα στους πελάτες σας αυξάνετε τις πιθανότητες αυτοί να προβούν σε αγορές. «Στήστε» email marketing καμπάνιες με τις οποίες θα ενημερώνετε τους πελάτες σας για τις Black Friday προσφορές σας και θα επικοινωνείτε τα καλύτερα deals που μπορούν να επωφεληθούν αν προχωρήσουν σε αγορές. Μάλιστα, μπορείτε μέσα σε αυτά τα email να συμπεριλάβετε χρήσιμα άρθρα, προσφέροντας πληροφορίες σχετικά με την Black Friday ή άρθρα που θα προτείνουν στους καταναλωτές τις αγορές που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους. 

#3 – Budget για διαφημίσεις 

 

 

Από τον προγραμματισμό σας δεν πρέπει φυσικά να απουσιάζει και η δημιουργία διαφημιστικών εκστρατειών. Αξιοποιήστε τις διαφημίσεις στα social media αλλά και τα Google Ads, προκειμένου να προωθήσετε τις Black Friday ειδικές προσφορές σας. Ακόμη και εάν «τρέχετε» ήδη άλλες διαφημιστικές εκστρατείες θα πρέπει να προϋπολογίσετε ένα επιπλέον budget το οποίο θα προορίζεται αποκλειστικά για αυτό τον σκοπό. Με τις διαδικτυακές διαφημίσεις άλλωστε μπορείτε να προσελκύσετε τους επιθυμητούς πελάτες για το eshop σας και να προωθήσετε όλες τις Black Friday εκπτώσεις του ηλεκτρονικού καταστήματός σας στο κατάλληλο κοινό. 

#4 – Πολιτική επιβράβευσης 

 

 

Η Black Friday είναι και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία ωστόσο για να επιβραβεύσετε τους «πιστούς» πελάτες του eshop σας. Δώστε ένα επιπλέον κίνητρο σε όσους πελάτες ψωνίζουν συχνά από το ηλεκτρονικό κατάστημά σας, ώστε να προβούν σε νέες αγορές. Θα μπορούσατε για παράδειγμα να ενημερώσετε πρώτα αυτούς για τις προσφορές που θα «τρέξετε», δίνοντας τους τη δυνατότητα να προβούν πρώτοι σε αγορές, πριν εξαντληθούν τα αποθέματά σας, ή να τους προσφέρετε μια επιπλέον έκπτωση. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως η Black Friday είναι και μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, ώστε αυτοί να συνεχίσουν να σας προτιμούν ακόμη και όταν τελειώσουν οι εκπτώσεις!  

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×