Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψω σε social media ads;

Ένα ερώτημα που προβληματίζει αρκετούς επιχειρηματίες είναι το πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψουν για διαφήμιση στα social media. Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram αλλά πλέον και το Tik Tok δίνουν τη δυνατότητα στα brands να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν διαφημιστικές εκστρατείες για να προσελκύσουν νέους πελάτες και να διαθέσουν προς πώληση προϊόντα και υπηρεσίες. 

 

Πόσα χρήματα ωστόσο χρειάζεται να ξοδέψει κανείς για να έχει μια αποτελεσματική προβολή στα social media;

 

 Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα ποικίλει, μιας και υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που καθορίζουν το budget που χρειάζεται να δαπανήσει ένα brand αλλά και το σε ποιες πλατφόρμες αξίζει να επενδύσει περισσότερα χρήματα κάθε φορά.

 

#1 – Ορίστε το budget

Ορίστε το budget

Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram θέτουν περιορισμούς ως προς το ελάχιστο ποσό που πρέπει κανείς να ξοδέψει ανά ημέρα για να δημιουργήσει διαφημιστικές εκστρατείες. Την ίδια στιγμή υπάρχουν brands τα οποία ξοδεύουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε social media ads, επενδύοντας στα digital tools που διαθέτουν οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπουν την στοχευμένη προβολή. Ξεκινήστε λοιπόν θέτοντας ένα budget, το οποίο ούτε θα περιορίζεται στο ελάχιστο ποσό προβολής ούτε χρειάζεται να είναι εξωπραγματικό. Αντίθετα, αυτό που χρειάζεστε είναι ένα ρεαλιστικό budget, το οποίο θα ανταποκρίνεται στο μέγεθος της επιχείρησής σας και τις δυνατότητές της. 

 

#2 – Επενδύστε στη στόχευση 

Στόχευση διαφημίσεων

Υπάρχουν παραδείγματα εταιριών που ξοδεύουν μεγάλα χρηματικά ποσά σε social media ads χωρίς ωστόσο να λαμβάνουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Ο λόγος είναι συνήθως ο λάθος σχεδιασμός της διαφημιστικής εκστρατείας η οποία δεν στοχεύει στο κατάλληλο κοινό. Αξιοποιήστε σωστά το budget σας, επενδύοντας τα χρήματα στο κοινό που είναι πιο πιθανό να ενδιαφερθεί για τις διαφημίσεις σας. Δημιουργήστε ένα κοινό – στόχο, το οποίο θα διαθέτει μια σειρά από χαρακτηριστικά (δημογραφικά, συνήθειες, προτιμήσεις, χόμπι) και προβάλλετε τις διαφημίσεις σε αυτό ακριβώς το κοινό. Έτσι θα αυξήσετε τις πιθανότητες τα χρήματα που ξοδεύετε να αποφέρουν άμεσα καρπούς. 

 

#3 – Προχωρήστε σε αλλαγές 

social media ads

Ξοδεύτε χρήματα στο Facebook αλλά δεν βλέπετε διαφορά στον αριθμό των πελατών σας και στις πωλήσεις; Ήρθε η ώρα να προχωρήσετε σε αλλαγές. Τα social media ads διαθέτουν εργαλεία που μας δίνουν τη δυνατότητα να βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο ποια διαφημιστική εκστρατεία αποδίδει και ποια όχι. Συνεπώς, μελετώντας την απόδοση των διαφημίσεων σας μπορείτε να προσαρμόζετε αντίστοιχα και τα χρήματα που δαπανάτε στην κάθε πλατφόρμα. Αν για παράδειγμα οι διαφημίσεις στο TikTok είναι πιο αποτελεσματικές, τότε ίσως αξίζει να επενδύσετε όλο το budget σας εκεί και να «τρέξετε» περισσότερες διαφημίσεις. Αντίστοιχα, αν μια διαφήμιση στο Instagram δεν είναι τόσο αποτελεσματική, μπορείτε να προχωρήσετε σε αλλαγές ως προς το κοινό – στόχο σας ή να αλλάξετε τα γραφικά που χρησιμοποιείτε και να επιλέξετε κάτι πιο ελκυστικό. 

 

#4 – Συνδυάστε και τεστάρετε 

testing

Τα social media ads μπορούν να παρομοιαστούν μια έναν ζωντανό οργανισμό, καθώς εξελίσσονται διαρκώς. Μην φοβάστε να πειραματιστείτε με διαφορετικές διαφημιστικές εκστρατείες και να δείτε ποιες αποδίδουν τα μέγιστα και ποιες όχι. Ένα έξυπνο trick είναι να «τρέξετε» 2-3 διαφορετικά είδη διαφήμισης στα social media και στη συνέχεια μελετώντας την απόδοσή τους να καταλήξετε σε αυτό που εξυπηρετεί καλύτερα το δικό σας brand και αξιοποιεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο το διαθέσιμο budget σας.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×