Social Media Advertising Vs Google Ads; Τι από τα 2 αξίζει και γιατί;

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει πολλά πρόσωπα και όλα μπορούν να αποδώσουν καρπούς.

Η διαδικτυακή διαφήμιση ακολουθεί καλπάζουσα πορεία τα τελευταία χρόνια και σίγουρα μια επιχείρηση που θέλει να προβάλλει προϊόντα και υπηρεσίες σε ένα στοχευμένο κοινό πρέπει να επενδύει σε διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες. Το Social Media Advertising και τα Google Ads αποτελούν δύο από τις πιο διαδεδομένες μορφές διαφήμισης, με την κάθε μια να παρουσιάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα τα οποία εάν αξιοποιηθούν σωστά μπορούν να απογειώσουν τηδημοτικότητα και τις πωλήσεις μιας επιχείρησης. 

Social Media Advertising
Καθημερινά η ροή ενός μέσου χρήστη στα social media κατακλύζεται από χορηγούμενες αναρτήσεις, διαδικτυακές διαφημίσεις δηλαδή τις οποίες λανσάρουν επιχειρήσεις και φορείς. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν χώρο τον οποίον επιλέγουν εκατομμύρια χρήστες για να επικοινωνήσουν, να ανταλλάξουν πληροφορίες και απόψεις, να διασκεδάσουν και φυσικά να περάσουν την ώρα τους. Η διαφήμιση στα social media είναι προσιτή, μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και δίνει τη δυνατότητα στις εταιρίες να προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε στοχευμένο κοινό.

 Η διαφήμιση στο Instagram, για παράδειγμα, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να προσελκύσει με έναν (συνήθως) πιο ευχάριστο τρόπο πιθανούς μελλοντικούς πελάτες. Μέσω των διαφημιστικών εργαλείων που προσφέρει το Instagram μπορεί κανείς να σχεδιάσει μια διαφημιστική καμπάνια η οποία θα στοχεύει ακριβώς σε χρήστες, τα ενδιαφέροντα των οποίων είναι κοντά στις υπηρεσίες που παρέχει μια επιχείρηση. Χορηγούμενα posts και stories κατακλύζουν τις ροές των χρηστών που είναι πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία της επιχείρησής σας, χάρη στους αλγορίθμους που χρησιμοποιεί η δημοφιλής κοινωνική πλατφόρμα. Έτσι, τα χρήματα που δαπανά κανείς για τη διαδικτυακή του προβολή σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram αποφέρουν άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Αντίστοιχες διαφημιστικές καμπάνιες μπορεί να τρέξει κανείς τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter ή και σε άλλες πλατφόρμες. Το κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης προσφέρει μια σειρά από εργαλεία τα οποία δίνουν τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να επιλέξει το ποσό που θέλει να δαπανήσει, τα δημογραφικά και γεωγραφικά χαρακτηριστικά των χρηστών στους οποίους θέλει να απευθυνθεί αλλά και να δει τα αποτελέσματα μιας διαφημιστικής καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο.

Στα μειονεκτήματα μιας τέτοιας διαφημιστικής καμπάνιας συμπεριλαμβάνεται το γεγονός πως απευθύνεται μόνο σε όσους διατηρούν λογαριασμούς στα social media. Μπορεί λοιπόν εκατομμύρια πολίτες να περνούν ατελείωτες ώρες κάθε μέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και να αποτελούν διαφημιστικούς στόχους για τις καμπάνιες μιας επιχείρησης, ωστόσο υπάρχει και ένα κομμάτι των καταναλωτών που απέχει από τα social media ή που δεν διατηρεί ενεργούς λογαριασμούς.

 Google Ads 
Ο διαδικτυακός κολοσσός που ακούει στο όνομα Google δεν θα μπορούσε φυσικά να μην προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας διαδικτυακών διαφημιστικών καμπανιών. Τα Google Ads είναι ένα ιδιαίτερα πολύτιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να εμφανίζεται ψηλά στις αναζητήσεις των χρηστών, να προσελκύει το ενδιαφέρον τους και φυσικά να αυξάνει τη δημοτικότητα και τις πωλήσεις της. Η Google, η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτηση, μπορεί να χαρακτηριστεί και ως η ψηφιακή Πυθία της εποχής μας. Σε αυτήν καταφεύγουν οι χρήστες που θέλουν να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο, να ψάξουν για προϊόντα ή υπηρεσίες και να βρουν καταστήματα που βρίσκονται κοντά σε αυτούς. Εάν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα μπουφάν με κουκούλα, το πρώτο πράγμα που μάλλον θα κάνει είναι να γκουγκλάρει “μπουφάν με κουκούλα τιμές” και να κάνει μια πρώτη αναζήτηση στο διαδίκτυο. Μια επιχείρηση που έχει σχεδιάσει και τρέχει διαφημίσεις στην Google, και διαθέτει προς πώληση μπουφάν με κουκούλες, έχει πολλές πιθανότητες να προσελκύσει τον εν λόγω χρήστη και να τον μετατρέψει σε πελάτη της. Το ίδιο θα συμβεί και με έναν χρήστη ο οποίος μπορεί να ψάχνει προτάσεις για το πως θα συνδυάσει ένα μπουφάν με κουκούλα για μια νυχτερινή έξοδο. Τα Google Ads δίνουν τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να οργανώσει το διαδικτυακό της περιεχόμενο ώστε να εμφανίζεται κατάλληλα σε χρήστες που αναζητούν κάτι σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αυτή προσφέρει. Στα μειονεκτήματα μιας τέτοιας διαφημιστικής καμπάνιας μπορεί κανείς να συμπεριλάβει το γεγονός ότι αρκετοί χρήστες δεν προχωρούν τόσο συχνά σε αναζητήσεις μέσω της Google και επιλέγουν άλλα μονοπάτια για να προβούν σε αγορές ή να βρουν πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν, όπως αυτό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. 

Στο ερώτημα λοιπόν εάν μια επιχείρηση πρέπει να επενδύσει σε  Social Media Advertising ή Google Ads απάντηση είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρη: φυσικά και στα δύο! Ένα συγκροτημένο διαφημιστικό πλάνο το οποίο θα προσαρμόζεται στις ανάγκες μιας επιχείρησης (για παράδειγμα μπορεί για μια επιχείρηση να υπάρχει ανάγκη έμφασης σε διαφημιστικές καμπάνιες στο Instagram και συνδυαστικά Google Ads) σίγουρα αποδίδει καλύτερα αποτελέσματα. Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν στο έπακρο όλα τα διαθέσιμα εργαλεία διαφημιστικής προβολής, όπως αυτά που προσφέρουν τόσο η Google όσο και τα Social Media, βγαίνουν πάντα κερδισμένες, αυξάνουν τη δημοτικότητά τους και προσελκύουν περισσότερους πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν.

 

 

 

 

 

 

 

 

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×