Τι είναι το SEO και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτό

Τι είναι το SEO; Αυτή είναι σίγουρα μια από τις πιο συχνές απορίες που έχουν οι επιχειρηματίες που προσπαθούν να χτίσουν μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για το brand τους και έρχονται σε επαφή με τον κόσμο του digital marketing. Με πολύ απλά λόγια, το SEO είναι μια πρακτική που βοηθάει κάθε επιχειρηματία να προσελκύσει περισσότερους πελάτες για το brand του, να αυξήσει τους επισκέπτες σε μια ιστοσελίδα ή ένα eshop και φυσικά να πολλαπλασιάσει τα κέρδη του. Το SEO είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που δεν πρέπει να απουσιάζει από καμία σύγχρονη, ολοκληρωμένη, digital marketing στρατηγική.

Τι είναι το SEO; 

 

 

Το SEO προκύπτει από τη φράση Search Engine Optimization. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια σειρά από ενέργειες που μας βοηθούν να προσαρμόσουμε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ή του eshop μας, ώστε αυτό να είναι φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Να μπορούν δηλαδή πλατφόρμες όπως η Google να «διαβάζουν» σωστά τον ιστότοπό μας και κάθε φορά που οι χρήστες αναζητούν κάτι σχετικό να το εμφανίζουν. Το SEO δεν είναι ούτε απλή ούτε εύκολη υπόθεση. Απαιτεί μελέτη, οργάνωση, επιμονή και υπομονή. Μπορεί να χρειαστούν και μήνες μέχρι να αρχίσει να αποδίδει, ενώ για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε ένα καλό SEO score θα πρέπει να είμαστε μονίμως σε εγρήγορση, με παρεμβάσεις και διορθωτικές κινήσεις όπου και όταν απαιτείται.

Γιατί πρέπει να επενδύσετε στο SEO

#1 – Οργανική επισκεψιμότητα 

 

 

Ο πρώτος λόγος για τον οποίον αξίζει να επενδύσει κανείς στο SEO είναι ο προφανής: η οργανική επισκεψιμότητα. Όσο πιο καλό SEO score έχει μια ιστοσελίδα, τόσο πιο ψηλά εμφανίζεται στη λίστα των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις των χρηστών στην Google. Κατά συνέπεια, είμαστε σε θέση να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες – οι οποίοι στη συνέχεια μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες – και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να «τρέξουμε» κάποια προωθητική ενέργεια.

#2 – Καλύτερο περιεχόμενο 

 

 

Για να πετύχουμε ένα καλό SEO score θα πρέπει να επενδύσουμε στο πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο. Άρθρα με χρηστικές συμβουλές, έρευνες, αναλυτικές περιγραφές προϊόντων και ελκυστικοί τίτλοι προϊόντων είναι μόλις μερικά από τα είδη περιεχομένου με τα οποία εμπλουτίζουμε τον ιστότοπό μας. Έτσι αυξάνουμε τις πιθανότητες να προσελκύσουμε περισσότερους νέους επισκέπτες, αλλά ταυτόχρονα αναβαθμίζουμε την ποιότητα του περιεχομένου στην ιστοσελίδα ή το eshop μας, και αποκτούμε ένα σύγχρονο διαδικτυακό ιστότοπο.

#3 – Καλύτερη εμπειρία χρήστη 

 

 

Το SEO απαιτεί και μια σειρά από τεχνικές παρεμβάσεις, που βελτιώνουν την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας μας αλλά και το πως εμφανίζεται στα κινητά τηλέφωνα για παράδειγμα. Κατά συνέπεια αναβαθμίζουμε τον ιστότοπό μας και προσφέρουμε μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στους χρήστες. Οι πιθανότητες λοιπόν οι επισκέπτες που μπαίνουν τυχαία μέσω της Google στην ιστοσελίδα ή το eshop μας να μετατραπούν σε μόνιμους και σταθερούς πελάτες αυξάνονται αισθητά.

Το SEO δεν πρέπει να απουσιάζει από καμία σύγχρονη digital marketing στρατηγική. Μέσω αυτού αναβαθμίζουμε αισθητά τη διαδικτυακή παρουσία της επιχείρησής μας και αποκτούμε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας. Μην λησμονείτε ωστόσο πως το SEO θα πρέπει να ανατίθεται πάντα σε ειδικούς, με βαθιά γνώση του αντικειμένου που είναι σε θέση να προσφέρουν το επιθυμητό κάθε φορά αποτέλεσμα.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×