Βασικές Ενέργειες SEO - Οδηγός 2020

Οι ενέργειες που αφορούν το SEO βασίζονται σε 3 βασικούς πυλώνες.
Ο κάθε πυλώνας περιλαμβάνει τις δικές του ενέργειες που πρέπει να υλοποιούνται για μία πετυχημένη στρατηγική SEO. Ας δούμε και τους 3 πυλώνες έναν έναν αναλυτικά:

On-Page SEO
Είναι οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε μια ιστοσελίδα ώστε να βοηθήσουν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενο της και να αρχίσει να εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

 

Οι βασικές ενέργειες που περιλαμβάνονται στον πυλώνα του ON-page seo είναι:

1. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας: είναι τα κείμενα , οι εικόνες, τα βίντεο, τα animation και οτιδήποτε άλλο μπορεί να συμπεριληφθεί ως μέρος της εμπειρίας ενός χρήστης κατά την πλοήγησή του σε μια ιστοσελίδα.

2. Βελτιστοποίηση των meta & title tags: ένα title tag είναι ένα HTML στοιχείο το οποίο προσδιορίζει τον τίτλο μίας σελίδας. 1 ιστοσελίδα έχει πολλές επιμέρους σελίδες όπου η κάθε μία από αυτές έχει το δικό της title tag. Ένα title tag μιας σελίδας πρέπει να είναι ακριβής και να περιγράφει συνοπτικά το περιεχόμενο της εκάστοτε σελίδας. Τα meta tags είναι αποσπάσματα κειμένου τα οποία περιγράφουν το περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας. Τα meta tags δεν εμφανίζονται στο ‘’μπροστινό’’ μέρος μιας σελίδας αλλά στον πηγαίο κώδικα πίσω από αυτήν και βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της εκάστοτε σελίδας.

 

3. Βελτιστοποίηση των H (heading) tags: Ένα στοιχείο heading είναι ένα κομμάτι κώδικα που βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν την σημαντικότητα του περιεχομένου μίας σελίδας. Συνολικά υπάρχουν 6 heading tags (H1,H2,H3,H4,H5,H6) τα οποία πρέπει να τοποθετούνται με ακρίβεια στην εκάστοτε σελίδα.

 

4. Internal Linking: τα internal links είναι links τα οποία οδηγούν τον χρήστη από μία σελίδα σε μία άλλη στο ίδιο domain. Ο κύριος λόγος χρήσης τους είναι η εύκολη πλοήγηση του χρήστη. Ωστόσο βοηθούν επίσης στην εγκαθίδρυση ιεράρχησης του περιεχομένου στην εκάστοτε ιστοσελίδα.

 

5. Βελτιστοποίηση των εικόνων: η βελτιστοποίηση των εικόνων μίας ιστοσελίδας αφορά την μείωση του μεγέθους ενός αρχείου εικόνας όσο το δυνατόν περισσότερο χωρίς αυτό να επηρεάζει την ποιότητα της έτσι ώστε οι χρόνοι φόρτωσης μίας σελίδας να παραμένουν χαμηλοί. Παράλληλα με τις κατάλληλες ενέργειες βελτιστοποίησης οι εικόνες μίας ιστοσελίδας εμφανίζονται στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης που αφορούν τις εικόνες (πχ. Google image search).

 


Off-page SEO
Είναι οι ενέργειες που γίνονται σε άλλες ιστοσελίδες ή πλατφόρμες για μία ιστοσελίδα.

 

Οι βασικές ενέργειες που περιλαμβάνονται στον πυλώνα του OFF-page seo είναι:

 

1. Link Building: είναι η διαδικασία απόκτησης ενός link από άλλες ιστοσελίδες στην ιστοσελίδα σου. Η απόκτηση links είναι μία από τις πολλές τακτικές που εφαρμόζονται στο SEO, καθώς τα links είναι ένα σημάδι προς τις μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα σου είναι αξιόπιστη και ποιοτική.

 

2. Content marketing: είναι μία στρατηγική προσέγγιση marketing που επικεντρώνεται στην δημιουργία και τον διαμοιρασμό ποιοτικού και σχετικού περιεχομένου με τακτική συχνότητα, με κύριο στόχο την προσέγγιση και απόκτηση νέου κοινού και τελικό στόχο την οδήγησή του σε μία μετατροπή που έχει αξία.

 

3. Social media: μέσω των social media γίνονται δραστηριότητες οι οποίες με την κατάλληλη προσέγγιση μπορούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα μίας ιστοσελίδας μέσων των μηχανών αναζήτησης.

 

4. Αξιολογήσεις: οι αξιολογήσεις της Google βοηθούν στην βελτίωση των οργανικών θέσεων και αποτελούν μέρος μίας συνολικής στρατηγικής seo. Οι αξιολογήσεις είναι ένα δυνατό σημάδι προς τις μηχανές αναζήτησης που μεταδίδουν αξιοπιστία και εμπιστοσύνη.

 


Technical SEO
Ενέργειες σε μία ιστοσελίδα όπου έχουν άμεση επιρροή στο indexing και το crawling της ιστοσελίδας από τις μηχανές αναζήτησης.

 

Οι βασικές ενέργειες που περιλαμβάνονται στον πυλώνα του Technical SEO είναι:

 

1. Ταχύτητα ιστοσελίδας: η ταχύτητα μίας ιστοσελίδας επηρεάζει άμεσα την κατάταξη της στις μηχανές αναζήτησης. Οι ενέργειες βελτιστοποίησης της ταχύτητας μίας ιστοσελίδας είναι άκρως σημαντικές σε μία στρατηγική SEO.

 

2. Structured data: τα structured data ή αλλιώς δομημένα δεδομένα είναι μία τυποποιημένη μορφή δεδομένων με σκοπό την επισήμανση των πληροφοριών μίας ιστοσελίδας. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα structured data για να κατανοήσουν καλύτερα μία ιστοσελίδα. Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως rich snippets στα οργανικά αποτελέσματα της google για να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη.

 

3. Canonicalization: ένα canonical tag (rel canonical) είναι ένας τρόπος να δηλώσεις στις μηχανές αναζήτησης ότι ένα url αντιπροσωπεύει το κύριο αντίγραφο μίας άλλης σελίδας. Βελτιστοποιώντας μία ιστοσελίδα με canonical tags, αποτρέπονται κάποια γνωστά προβλήματα που αφορούν το SEO όπως το duplicate ή identical content.

 

4. XML sitemap: ένα sitemap είναι ένα αρχείο μορφής XML το οποίο καταγράφει όλα τα urls μιας ιστοσελίδας. Αυτό επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησης να καταγράψει καλύτερα το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας και να το εμφανίζει συνδυαστικά με το αρχείο robots.txt στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

 

5. Hreflang: το hreflang είναι μία HTML ιδιότητα που χρησιμοποιείται για να καθορίσει την γλώσσα και την γεωγραφική στόχευση μιας ιστοσελίδας. Αν μία ιστοσελίδα έχει πολλές διαφορετικές εκδόσεις σε πολλές γλώσσες, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το hreflang tag ώστε να δώσεις την δυνατότητα στις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν σωστά το περιεχόμενο όλων αυτών των εκδόσεων.

 

Τώρα πια έχεις ένα πλήρη οδηγό που περιλαμβάνει κατηγοριοποιημένους τους βασικούς πυλώνες και τις ενέργειες που αφορούν το SEO, ώστε να κατανοήσεις καλύτερα πως λειτουργεί το SEO και να οργανώσεις σωστά όλες τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν στην ιστοσελίδα σου.

Συγκεντρωτικός Πίνακας

Αν ψάχνεις έναν SEO expert συνεργάτη για την επιχείρησή σου, δες εδώ όλα τα διαθέσιμα πακέτα SEO που έχουμε φτιάξει στην Qualityweb τα οποία είναι προσιτά για κάθε μέγεθος επιχείρησης και επικοινώνησε μαζί μας.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×