Πώς η EMW έφτασε στο #7 στα YouTube trends
εκμεταλλευόμενη το Influencer Marketing.

900.000+
organic video views
#7 στις τάσεις
του YouTube
+187% η οργανική
επισκεψιμότητα

Ο πελάτης

Η EMW είναι η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτροκίνησης στους 2 τροχούς στην Ελλάδα

  • Σχεδιάζει, παράγει & εισάγει από τα μεγαλύτερα εργοστάσια του κόσμου ηλεκτρικά σκούτερ, ηλεκτρικά ποδήλατα & ηλεκτρικά πατίνια.
  • Έχει το καλύτερο after sales service στην Ελλάδα

The Brief

Θέλαμε να προσεγγίσουμε το νεανικό κοινό και να εξοικειωθεί με το Brand , προωθώντας παράλληλα το νέο ηλεκτρικό σκούτερ της εταιρείας το οποίο δεν απαιτούσε δίπλωμα οδήγησης.

The Objectives

  • Δημιουργία Brand Awareness
    στο νεανικό κοινό
  • Αύξηση πωλήσεων
    στο μοντέλο προώθησης

The Challenges

  • Είχαμε στη διάθεσή μας, περιορισμένο διαφημιστικό budget που δεν μας επέτρεπε να δοκιμάσουμε πολλές ενέργειες.
  • Το νεανικό κοινό είναι fan των μηχανών μεγάλου κυβισμού , οπότε έπρεπε να τους μεταφράσουμε τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης (όπου αφορά οχήματα μικρού κυβισμού) με έξυπνο τρόπο.

Η στρατηγική που ακολουθήσαμε

Ο μόνος τρόπος για να προσεγγίσουμε το νεανικό κοινό και να δώσει πραγματική προσοχή στην εταιρεία, ήταν μόνο μέσω μιας καμπάνιας Influencer Marketing μέσω ενός ατόμου που:

Θα είναι αγαπητός στο νεανικό κοινό.

Θα έχει μεγάλη γνώση των μηχανών και η γνώμη του θα έχει μεγάλη βαρύτητα.

Θα δημιουργεί fun & educational περιεχόμενο

Έτσι προέκυψε η συνεργασία της EMW με τον Rocket Dust

The Campaign

στο παρακάτω video ο Rocket dust, παρουσιάζει το ηλεκτρικό μηχανάκι που δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης & για πρώτη φόρα στη καριέρα του οδηγεί ένα ηλεκτρικό σκούτερ, αφήνοντας για λίγο «στην άκρη» τη μηχανή μεγάλου κυβισμού.

Η εφαρμογή

Δημιουργία 2 YouTube Videos στο κανάλι του Rocket Dust

Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας YouTube με static & video creative & αποκλειστική τοποθέτηση στο κανάλι του Rocket Dust

Instagram Posts & Stories για την αύξηση του Brand Awareness

Google Search καμπάνια με brand term όρους, για την καταμέτρηση του brand lift.

Τα αποτελέσματα

900.000+
organic

video views

Το πρώτο βίντεο που ανέβηκε, έφτασε το #7 στις τάσεις του YouTube ( η πρώτη φορά που ένας YouTuber μπήκε στις τάσεις στο συγκεκριμένο niche).

187% αύξηση
της οργανικής επισκεψιμότητας
τις 3 πρώτες μέρες που ανέβηκε το video στο Youtube

Σε βάθος εξαμήνου το συγκεκριμένο μοντέλο
έγινε sold out

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×