Πώς η EMW έφτασε στο #7 στα YouTube trends
εκμεταλλευόμενη το Influencer Marketing.

900.000+
organic video views
#7 στις τάσεις
του YouTube
+187% η οργανική
επισκεψιμότητα

Ο πελάτης

Η EMW είναι η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτροκίνησης στους 2 τροχούς στην Ελλάδα

  • Σχεδιάζει, παράγει & εισάγει από τα μεγαλύτερα εργοστάσια του κόσμου ηλεκτρικά σκούτερ, ηλεκτρικά ποδήλατα & ηλεκτρικά πατίνια.
  • Έχει το καλύτερο after sales service στην Ελλάδα

The Brief

Θέλαμε να προσεγγίσουμε το νεανικό κοινό και να εξοικειωθεί με το Brand , προωθώντας παράλληλα το νέο ηλεκτρικό σκούτερ της εταιρείας το οποίο δεν απαιτούσε δίπλωμα οδήγησης.

The Objectives

  • Δημιουργία Brand Awareness
    στο νεανικό κοινό
  • Αύξηση πωλήσεων
    στο μοντέλο προώθησης

The Challenges

  • Είχαμε στη διάθεσή μας, περιορισμένο διαφημιστικό budget που δεν μας επέτρεπε να δοκιμάσουμε πολλές ενέργειες.
  • Το νεανικό κοινό είναι fan των μηχανών μεγάλου κυβισμού , οπότε έπρεπε να τους μεταφράσουμε τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης (όπου αφορά οχήματα μικρού κυβισμού) με έξυπνο τρόπο.

Η στρατηγική που ακολουθήσαμε

Ο μόνος τρόπος για να προσεγγίσουμε το νεανικό κοινό και να δώσει πραγματική προσοχή στην εταιρεία, ήταν μόνο μέσω μιας καμπάνιας Influencer Marketing μέσω ενός ατόμου που:

Θα είναι αγαπητός στο νεανικό κοινό.

Θα έχει μεγάλη γνώση των μηχανών και η γνώμη του θα έχει μεγάλη βαρύτητα.

Θα δημιουργεί fun & educational περιεχόμενο

Έτσι προέκυψε η συνεργασία της EMW με τον Rocket Dust

The Campaign

στο παρακάτω video ο Rocket dust, παρουσιάζει το ηλεκτρικό μηχανάκι που δεν απαιτεί δίπλωμα οδήγησης & για πρώτη φόρα στη καριέρα του οδηγεί ένα ηλεκτρικό σκούτερ, αφήνοντας για λίγο «στην άκρη» τη μηχανή μεγάλου κυβισμού.

Η εφαρμογή

Δημιουργία 2 YouTube Videos στο κανάλι του Rocket Dust

Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας YouTube με static & video creative & αποκλειστική τοποθέτηση στο κανάλι του Rocket Dust

Instagram Posts & Stories για την αύξηση του Brand Awareness

Google Search καμπάνια με brand term όρους, για την καταμέτρηση του brand lift.

Τα αποτελέσματα

900.000+
organic

video views

Το πρώτο βίντεο που ανέβηκε, έφτασε το #7 στις τάσεις του YouTube ( η πρώτη φορά που ένας YouTuber μπήκε στις τάσεις στο συγκεκριμένο niche).

187% αύξηση
της οργανικής επισκεψιμότητας
τις 3 πρώτες μέρες που ανέβηκε το video στο Youtube

Σε βάθος εξαμήνου το συγκεκριμένο μοντέλο
έγινε sold out

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×
Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του qualityweb.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Εάν ρυθμίσετε τον browser σας, ώστε να μπλοκάρει τη χρήση αυτών των cookies η Ιστοσελίδα ή ορισμένα τμήματα αυτής δεν θα λειτουργούν.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τα στατιστικά cookies μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία που προσφέρουμε.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Analytics, Hotjar, Skroutz Analytics, Facebook Pixel, Pinterest Tag.

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται από υπηρεσίες τρίτων για διάφορες λειτουργίες όπως αλληλεπίδραση με κοινωνικά δίκτυα, χάρτες, κτλ. Χωρίς αυτά οι επιπλέον λειτουργίες δεν θα είναι διαθέσιμες.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Maps, AddThis social/share buttons, SnapWidget / Instagram widget.