4 λόγοι για να προβάλεις την επιχείρησή σου στο TikTok

Πιστεύεις ότι το TikTok είναι μόνο για διασκέδαση; Ίσως πρέπει να το ξανασκεφτείς. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που θεωρείται «χρυσορυχείο» για κάθε σύγχρονη επιχείρηση, μιας και μέσω αυτής ένα brand μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις του. Θα πρέπει συνεπώς να λάβεις σοβαρά υπόψη σου το TikTok αν διατηρείς επιχείρηση και ψάχνεις νέους τρόπους να προβληθείς στο διαδίκτυο. Μην ξεχνάς πως είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που αυξάνει με ταχύτατους ρυθμούς τους χρήστες του και κατά συνέπεια αποτελεί μια μεγάλη δεξαμενή υποψήφιων πελατών για κάθε επιχείρηση.

Αν ακόμη το σκέφτεσαι ή προβληματίζεσαι σχετικά με το πως μπορείς να προβάλεις την επιχείρηση σου στο TikTok, έχουμε για σένα 4 λόγους που θα σε πείσουν άμεσα!

#1 – Οι διαφημίσεις στο TikTok

 

 

Αρχικά, λάβε υπόψη σου το προφανές: τις διαφημίσεις στο TikTok. Η πλατφόρμα προσφέρει σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία που σου επιτρέπουν να προβάλεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου και φυσικά να προσελκύσεις ένα πολύ στοχευμένο κοινό, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Το TikTok εξελίσσει διαρκώς τα ψηφιακά διαφημιστικά εργαλεία που διαθέτει, και εκεί θα βρεις σίγουρα μια μεγάλη γκάμα επιλογών που θα σου επιτρέψουν να προβληθείς στο κατάλληλο για εσένα κοινό. Καθόλου άσχημο!

#2 – Οι Influencers στο TikTok 

 

Στο TikTok θα βρεις πολλούς Influencers. Το Influencer marketing παραμένει ένας εξαιρετικά αποδοτικός τρόπος να προβάλεις το brand σου. Στην περίπτωση του TikTok ωστόσο έχεις περισσότερες επιλογές. Εκεί θα βρεις Influencers της… διπλανής πόρτας, τους οποίους μάλιστα μπορείς να προσεγγίσεις πιο εύκολα και σίγουρα πιο οικονομικά. Μάλιστα, η πλατφόρμα είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο που σου επιτρέπει να εντοπίσεις χρήστες με μεγάλη επιρροή που το κοινό στο οποίο απευθύνονται ταιριάζει 100% με το δικό σου κοινό. Εξαιρετικά αποδοτικό!

#3 – Τα δημοφιλή hashtags 

 

 

Τα hashtags του TikTok μπορούν επίσης να σε βοηθήσουν να προβάλεις αποτελεσματικά την επιχείρησή σου. Οι χρήστες τα χρησιμοποιούν πολύ, τόσο για να εντοπίσουν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει όσο και για να μοιραστούν τα δικά τους βίντεο. Τα δημοφιλή hashtags θα σε βοηθήσουν να αντιληφθείς μάλιστα τι είναι trend κάθε φορά στο TikTok και να διαμορφώσεις αντίστοιχο περιεχόμενο για τη δική σου επιχείρηση. Με τον τρόπο αυτό θα παρακολουθείς καλύτερα τι είναι αυτό που ενδιαφέρει το κοινό σου και τι έχει μεγαλύτερη απήχηση. Ξεκίνα να ψάχνεις λοιπόν!

#4 – Η δύναμη των βίντεο 

 

 

Τα βίντεο θεωρούνται σήμερα ο «βασιλιάς» του περιεχομένου στο διαδίκτυο, και δη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα ελκυστικά. Όπως γνωρίζεις ήδη το TikTok είναι γεμάτο από βίντεο. Δεν έχεις παρά να επενδύσεις στην παραγωγή βίντεο, τα οποία θα είναι πρωτότυπα, θα ακολουθούν τις τάσεις στο TikTok και παράλληλα θα χαρακτηρίζονται ως εύθυμα και ελκυστικά. Μην ξεχνάς πως δεν είναι τόσο δύσκολο να γίνει κανείς viral στο TikTok και σε αυτό ακριβώς ποντάρουν τα περισσότερα brand, που έχουν ήδη διεισδύσει στην γνωστή πλατφόρμα και προσπαθούν με κάθε τρόπο να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών. Ακόμη όμως και να μην γίνει viral το βίντεο της επιχείρησής σου το σίγουρο είναι ότι θα το δουν χιλιάδες χρήστες και με τον τρόπο αυτό αυξάνεις τις πιθανότητες να προσελκύσεις ορισμένους εξ’ αυτών. Ήρθε η ώρα για βίντεο!

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×
Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του qualityweb.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Εάν ρυθμίσετε τον browser σας, ώστε να μπλοκάρει τη χρήση αυτών των cookies η Ιστοσελίδα ή ορισμένα τμήματα αυτής δεν θα λειτουργούν.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τα στατιστικά cookies μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία που προσφέρουμε.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Analytics, Hotjar, Skroutz Analytics, Facebook Pixel, Pinterest Tag.

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται από υπηρεσίες τρίτων για διάφορες λειτουργίες όπως αλληλεπίδραση με κοινωνικά δίκτυα, χάρτες, κτλ. Χωρίς αυτά οι επιπλέον λειτουργίες δεν θα είναι διαθέσιμες.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Maps, AddThis social/share buttons, SnapWidget / Instagram widget.