4 λόγοι να πείτε «ΝΑΙ» στα TikTok Ad Campaigns

Αν υπάρχει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που κατάφερε να προσελκύσει εκατομμύρια χρήστες σε χρόνο ρεκόρ και να μονοπωλεί πλέον το ενδιαφέρον τους αυτό αναμφισβήτητα είναι το TikTok. Η δημοφιλής πλατφόρμα δεν προσφέρεται ωστόσο μόνο για ψυχαγωγία, αλλά μπορεί να αξιοποιηθεί και για εμπορικούς σκοπούς, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας και διαφημιστικών εκστρατειών. Μόνο απαρατήρητο άλλωστε δεν πρέπει να περνάει το γεγονός πως τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη έχουν στρέψει πλέον την προσοχή τους στο TikTok επενδύοντας διόλου ευκαταφρόνητα ποσά σε διαφημίσεις, αξιοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει η εν λόγω πλατφόρμα. 

Υπάρχουν κυριολεκτικά δεκάδες λόγοι που αξίζει μια επιχείρηση να πει «ΝΑΙ» στα TikTok Ad Campaigns, ωστόσο στην QualityWeb συγκεντρώσαμε τους πιο σημαντικούς εξ’ αυτών και δημιουργήσαμε έναν πρακτικό οδηγό που θα σας βοηθήσει να πάρετε τις σωστές αποφάσεις για το brand σας. 

 

#1 – Το κοινό είναι τεράστιο 

Το TikTok διαθέτει σήμερα μια από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες διαδικτυακές κοινότητες. Το κοινό στο οποίο μπορείτε να απευθυνθείτε δημιουργώντας διαφημίσεις μέσα στο TikTok είναι κυριολεκτικά τεράστιο. Παράλληλα ωστόσο έχετε στη διάθεσή σας μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που σας επιτρέπουν να «στήσετε» διαφημιστικές εκστρατείες στοχεύοντας σε χρήστες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έτσι, πρακτικά, έχετε και μια τεράστια δεξαμενή υποψήφιων πελατών για την επιχείρησή σας και μπορείτε να προσελκύσετε αυτούς που είναι πιο πιθανό να προβούν σε αγορές. 

 

#2 – Η αλληλεπίδραση «χτυπάει» κόκκινο 

Σχεδόν το 90% των χρηστών του TikTok χρησιμοποιούν τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως πάντα υπάρχουν χρήστες έτοιμοι να λάβουν τα διαφημιστικά μηνύματά σας καθώς και ότι η αλληλεπίδραση αυξάνεται αισθητά. Επενδύοντας στις TikTok διαφημίσεις έχετε περισσότερες πιθανότητες οι χρήστες να τις δουν και να αλληλοεπιδράσουν με το περιεχόμενό τους. 

 

#3 – Το να γίνεις viral δεν είναι απίθανο 

Αν στα υπόλοιπα social media το να γίνει ένα post σας viral αποτελεί μέχρι και όνειρο θερινής νυκτός και είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο, στο TikTok αυτό δεν ισχύει. Πρόκειται για ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που είναι πολύ πιθανό ένα βίντεο να ξεκινήσει από το μηδέν και να γίνει viral μέσα σε σύντομο μάλιστα διάστημα. Αρκεί φυσικά να είναι ελκυστικό, αυθεντικό, πρωτότυπο και να προσελκύσει τους κατάλληλους αποδέκτες. Τα TikTok Ads σας δίνουν επιπλέον εργαλεία για να πετύχετε κάτι τέτοιο και να δείτε τα διαφημιστικά μηνύματά σας να προσελκύουν χιλιάδες χρήστες. 

 

#4 – Επιτρέπονται οι πειραματισμοί  

Στο TikTok όλα επιτρέπονται! Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να ξεφύγετε λίγο από το «αυστηρό» εταιρικό προφίλ σας και να παρουσιάσετε μια άλλη εκδοχή, πιο ευδιάθετη και ενδεχομένως πιο ελκυστική. Έχετε έτσι τη δυνατότητα να πειραματιστείτε με διαφορετικό περιεχόμενο, να μεταφορτώσετε βίντεο με έντονα παιχνιδιάρικη και αστεία διάθεση και γενικά να υιοθετήσετε μια πιο «χαλαρή» παρουσία στα social media. Αυτό είναι πολύ πιθανό να σας φέρει πιο κοντά με το κοινό σας και φυσικά τα διαφημιστικά μηνύματά σας να… πιάσουν τόπο, προσελκύοντας τους κατάλληλους χρήστες. Το TikTok αποτελεί άλλωστε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που οι περισσότεροι χρήστες το προτιμούν για να ψυχαγωγηθούν, να χαλαρώσουν αλλά και να προβούν σε αγορές και αυτή ακριβώς την ευκαιρία μπορείτε να αδράξετε, χτίζοντας ολοκληρωμένες διαφημιστικές εκστρατείες και στοχεύοντας στο κατάλληλο για εσάς κοινό. 

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×