4 tips για να αυξήσετε τους followers της επιχείρησής σας

Μια επιχείρηση για να μπορέσει να παραμείνει ανταγωνιστική χρειάζεται αναμφίβολα μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία. Τα social media αποτελούν ψηφιακές κοινότητες από τις οποίες δεν πρέπει να απουσιάζει κανένα brand, αλλά αντιθέτως κάθε επιχείρηση μπορεί να τα αξιοποιήσει «χτίζοντας» τη δική της διαδικτυακή κοινότητα και αυξάνοντας τη δημοτικότητα αλλά και τα έσοδά της. Αρκετές επιχειρήσεις ωστόσο δυσκολεύονται στο να αναπτυχθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να προσελκύσουν ένα σημαντικό αριθμό ακολούθων. Αν και η νέα τάση που κυριαρχεί πλέον στα social media δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα στην ποιότητα των ακολούθων και όχι στην ποσότητα, αυτό δεν σημαίνει πως μια επιχείρηση δεν πρέπει να στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των ακολούθων της.

Πώς μπορεί ωστόσο ένα brand να αυξήσει τους followers του στα social media, αλλά παράλληλα να προσελκύσει και το κατάλληλο κοινό; 

#1 – Συνέπεια και συνέχεια 

 

 

Το πρώτο πράγμα στο οποίο πρέπει να επενδύσει ένα brand είναι στη συνέπεια. Μεριμνήστε για την τακτική μεταφόρτωση πληροφοριών στα social media. Όσο πιο ενεργή είναι η παρουσία μίας επιχείρησης, τόσο αυξάνει και τις πιθανότητες να προσελκύσει περισσότερους followers. Το πιο συνετό που μπορεί να κάνει ένα brand είναι η δημιουργία ενός calendar (σε μηνιαία ή εβδομαδιαία βάση) με το τι αναρτήσεις θα ανεβαίνουν στα social media και κάθε πότε. Αντιθέτως, αν δεν υπάρχει σωστή οργάνωση και οι αναρτήσεις δεν είναι τακτικές, τότε το πιο πιθανό είναι οι αντίστοιχες σελίδες της επιχείρησης στα social media να καταγράφουν ιδιαίτερα μικρή απήχηση.

#2 – Ταυτότητα 

 

 

Δεν αρκεί ωστόσο  να μεταφορτώνετε συχνά περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά να φροντίζετε ώστε αυτό να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα του brand σας. Μέσα από τις αναρτήσεις σας στα social media μπορείτε να χτίσετε μια ισχυρή εταιρική ταυτότητα και φυσικά να προσελκύσετε τις ιδανικούς πελάτες για το brand σας. Οι χρήστες γνωρίζοντας τι ακριβώς περιεχόμενο θα πρέπει να αναμένουν από τις σελίδες σας στα social media, θα συνεχίσουν να επιστρέφουν (εφόσον αυτό φυσικά τους αφορά) και έτσι εσείς δεν θα αποκτήσετε απλώς νέους followers, αλλά πιστούς ακολούθους.

#3 – Νέες τάσεις

 

 

Στα social media τα πράγματα αλλάζουν με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς. Για να μπορέσει μια επιχείρηση να παραμείνει δραστήρια και η παρουσία της να είναι επιτυχημένη δεν έχει παρά να ακολουθεί τις νέες τάσεις. Το 2023 για παράδειγμα τα βίντεο αναμένεται να καταγράψουν ακόμη μεγαλύτερη δημοτικότητα στα social media. Επενδύοντας στη δημιουργία περισσότερων αναρτήσεων που περιλαμβάνουν βίντεο, μια επιχείρηση αυξάνει τις πιθανότητές της να προσελκύσει περισσότερους followers. Στο Instagram τα reels αποτελούν μια νέα τάση που ξεχωρίζει ήδη, ενώ αντίστοιχα υπάρχουν και πλατφόρμες όπως το TikTok που γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς. Ακολουθώντας τις τάσεις ένα brand μπορεί να δει τους followers του να εκτοξεύονται.

#4 – Διαφημίσεις 

 

 

Φυσικά οι διαφημίσεις στα social media παραμένουν ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό εργαλείο για κάθε brand που θέλει να αποκτήσει περισσότερους followers. Μάλιστα, αξιοποιώντας το εργαλείο της στόχευσης, μια επιχείρηση μπορεί να προσελκύσει ακολούθους με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και έτσι να αποκτήσει τους κατάλληλους followers, οι οποίοι θα παραμένουν πιστοί και δραστήριοι. Διατηρώντας ένα σεβαστό χρηματικό ποσό ως budget για διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επενδύοντας στην ποιότητα του περιεχομένου και τη συνέπεια, ένα brand μπορεί γρήγορα και εύκολα να αυξήσει τον αριθμό των followers του στα social media.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×