4 tips για περισσότερες πωλήσεις στα social media

Τα social media αποτελούν σήμερα μια σημαντική πηγή εσόδων για κάθε επιχείρηση. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί κανείς να διαθέσει προς πώληση προϊόντα ή υπηρεσίες, καθώς και να χρησιμοποιήσει τις πλατφόρμες για να αναπτύξει μια σχέση εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μια σύγχρονη επιχείρηση αξιοποιεί τα social media, ωστόσο δεν είναι λίγα τα brands που δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν, να χτίσουν τη δική τους εταιρική ταυτότητα και φυσικά να αυξήσουν τα έσοδά τους με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το «κλειδί» για την επιτυχία βρίσκεται στη σωστή οργάνωση, στην επιστράτευση έξυπνων πρακτικών και στην αξιοποίηση όλων των σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων.

Στον οδηγό που ακολουθεί θα βρείτε 4 έξυπνα και άκρως αποδοτικά tips που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας στα social media!

#1 – Ποιοτικό περιεχόμενο 

 

 

Το πρώτο πράγμα στο οποίο θα πρέπει να επενδύσετε είναι το ποιοτικό περιεχόμενο. Ο ανταγωνισμός στα social media είναι υψηλός και συνεπώς για να καταφέρετε να ξεχωρίσετε θα πρέπει το περιεχόμενό σας να είναι πρωτότυπο, ευφάνταστο και υψηλής ποιότητας. Δημιουργήστε αναρτήσεις κομμένες και ραμμένες στις απαιτήσεις της εκάστοτε πλατφόρμας. Για παράδειγμα, στο Instagram δώστε μεγαλύτερη βαρύτητα στα reels, στο TikTok μπορείτε να επενδύσετε στα βίντεο με πιο ευδιάθετο περιεχόμενο και στο Facebook σε σύντομα άρθρα, με χρήσιμες συμβουλές. Όσο πιο επαγγελματικό είναι το προφίλ που δημιουργείτε στα social media, τόσο αυξάνετε τις πιθανότητες οι καταναλωτές να σας εμπιστευτούν για τις αγορές τους.

#2 – Αλληλεπίδραση με τους followers 

 

 

Τα social media είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για άμεση επαφή και αλληλεπίδραση με το κοινό σας, ήτοι τους πελάτες ή τους μελλοντικούς πελάτες της επιχείρησής σας. Φροντίστε ώστε να δημιουργήσετε μια σχέση εμπιστοσύνης και επικοινωνίας μαζί τους. Δώστε απαντήσεις σε σχόλια, κριτικές και επισημάνσεις τους, ζητήστε την άποψή τους και ενθαρρύνετε την αποστολή μηνυμάτων. Δείξτε πως είστε εκεί για να ακούσετε τους followers σας και αυτό σίγουρα είναι κάτι που θα το εκτιμήσουν.  

#3 – Διαφημιστικές εκστρατείες 

 

 

Μην ξεχνάτε τη δύναμη των διαφημίσεων. Δημιουργήστε ολοκληρωμένες διαφημιστικές εκστρατείες στα social media, με συγκεκριμένους κάθε φορά στόχους. Αξιολογήστε την απόδοση της online διαφήμισης και προχωρήστε σε προσαρμογές για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Είναι σημαντικό να στοχεύετε κάθε φορά στο κοινό που έχει άμεση σχέση με το δικό σας brand, και να δημιουργείτε διαφημίσεις έξυπνες, ευφάνταστες και πρωτότυπες. Με τον τρόπο αυτό θα δείτε τις πωλήσεις σας στα social media να πολλαπλασιάζονται, άμεσα.

#4 – Παρουσία σε πολλές πλατφόρμες 

 

 

Τα social media που κυριαρχούν πλέον στην καθημερινότητα των καταναλωτών είναι αρκετά. Οι χρήστες επιλέγουν διαφορετικές πλατφόρμες, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους, την ηλικία τους ή τη διάθεση της στιγμής. Φροντίστε ώστε να αναπτύξετε παρουσία σε πολλές πλατφόρμες, για να μπορούν οι χρήστες ανά πάσα στιγμή να έρχονται σε επαφή με τα μηνύματά σας. Αν οι πωλήσεις σας στο Facebook έχουν συρρικνωθεί, μπορείτε να επενδύσετε στο TikTok και στο Instagram και να δείτε σε ποια πλατφόρμα το brand σας μπορεί να κερδίσει περισσότερα. Μην φοβάστε να πειραματιστείτε και μην επαναπαύεστε!

Εφαρμόζοντας τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία του digital marketing μπορείτε να δείτε τα social media να μετατρέπονται σε μια ιδιαίτερα σημαντική πηγή εσόδων για το brand σας. Αυτό που θα χρειαστείτε είναι συνέπεια, συνέχεια και επαγγελματισμό.  

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×