5 hot τάσεις στο e-commerce για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου

Το ψηφιακό εμπόριο καταγράφει άλματα τα τελευταία χρόνια. Οι καταναλωτές που επιλέγουν πλέον το διαδίκτυο για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους πολλαπλασιάζονται καθημερινά. Εάν διατηρείς επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο e-commerce τότε αναμφίβολα γνωρίζεις από πρώτο χέρι πως ο ανταγωνισμός πλέον είναι υψηλός. Δεν είναι εύκολο για ένα e-shop να ξεχωρίσει ή να προσελκύσει χιλιάδες καταναλωτές. Δεν είναι όμως και ακατόρθωτο. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στο ψηφιακό εμπόριο μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, στο άψε σβήσε.

Εμείς επιλέξαμε 5 hot trends στο e-commerce που σίγουρα δεν πρέπει να αγνοείς!

#1 – Τα κινητά κυριαρχούν 

 

 

Στο ψηφιακό εμπόριο τα κινητά έχουν τον πρώτο λόγο. Υπολογίζεται ότι κατά μέσο όρο, σε ένα e-shop το 80% των επισκεπτών εισέρχεται κάνοντας χρήση κινητού τηλεφώνου. Αυτό το ποσοστό μάλιστα αυξάνεται διαρκώς. Χρειάζεσαι ένα ψηφιακό κατάστημα που έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι 100% συμβατό με κάθε κινητή συσκευή. Ακόμη και η παραμικρή ατέλεια (όπως μια φωτογραφία που δεν εφαρμόζει σωστά ή μια περιγραφή προϊόντος που θάβεται κάτω, κάτω) μπορεί να αποβεί μοιραία και να χάνεις σημαντικά έσοδα. Διαμόρφωσε το e-shop σου ώστε να είναι φιλικό προς κινητά τηλέφωνα και φρόντισε να παραμείνει έτσι.

#2 – Οι πωλήσεις στα social media

 

 

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να τα βλέπεις ως την προέκταση του ψηφιακού καταστήματός σου. Αξιοποίησέ τα στο έπακρο για να πραγματοποιείς πωλήσεις μέσω αυτών και να προσελκύεις πελάτες στο e-shop σου. Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων χρησιμοποιεί τα social media για να διαμορφώσει άποψη για επιχειρήσεις και προϊόντα, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό της τελικής πώλησης διαμορφώνεται από την παρουσία ενός brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώς, μην τα αμελείς!

#3 – Τα βίντεο που κερδίζουν 

 

 

Τα βίντεο παραμένουν το πιο ελκυστικό περιεχόμενο που μπορεί κανείς να μοιραστεί στο διαδίκτυο και τα social media. Δεν έχεις παρά να επενδύσεις στη δημιουργία βίντεο, τα οποία θα είναι ελκυστικά, υψηλής ποιότητας και θα προσφέρουν χρηστικές πληροφορίες. Μέσω αυτών μπορείς να πείσεις τους αναποφάσιστους να ολοκληρώσουν μια αγορά και σίγουρα να προσελκύσεις την προσοχή όλων και να αυξήσεις το πελατολόγιο σου. Μια εξίσου hot τάση που ακολουθούν πολλά e-shop είναι και τα live, στα social media, όπου παρουσιάζονται νέα προϊόντα ή δίνονται απαντήσεις σε απορίες πελατών.

#4 – Η τεχνητή νοημοσύνη 

 

 

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει για τα καλά στο e-commerce. Μπορείς να εξετάσεις το ενδεχόμενο – και με βάση τις δυνατότητές του brand σου – να την εντάξεις και στη δική σου στρατηγική. Οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης που αξιολογούν και αναλύουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών αλλά και τα έξυπνα chatbots μπορούν σίγουρα να σε βοηθήσουν να αυξήσεις τις πωλήσεις του e-shop σου.

#5 – Η αλυσίδα της πώλησης 

 

 

Μην ξεχνάς την αλυσίδα της πώλησης. Υιοθέτησε μια διακαναλική προσέγγιση χτίζοντας ισχυρή παρουσία σε πολλαπλά, και διαφορετικά μεταξύ τους, κανάλι επικοινωνίας και βοήθησε τους χρήστες να σε βρίσκουν πιο εύκολα και να επιλέγουν το μέσο που τους εξυπηρετεί καλύτερα για τις αγορές τους. Αν το κοινό σου βρίσκεται στο TikTok, εσύ σίγουρα δεν μπορείς να το αγνοείς. Προσάρμοσε τη στρατηγική μάρκετινγκ σου, ώστε να απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα καναλιών και διαμόρφωσε αντίστοιχο περιεχόμενο.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×