5 τρόποι για να αυξήσετε το CTR (Click Through Rate)

Το Click Through Rate (CTR) είναι πρακτικά η αναλογία κλικ προς τον αριθμό εμφανίσεων και αποτελεί ένα στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για κάθε διαφημιστική εκστρατεία στο διαδίκτυο, αλλά και εν γένει την ψηφιακή παρουσία ενός brand. Στην περίπτωση των online διαφημίσεων για παράδειγμα, το CTR είναι το ποσοστό εκείνο που μας δείχνει πόσοι από τους χρήστες που είδαν τη διαφήμισή μας έκαναν τελικά κλικ σε αυτήν. Γίνεται εύκολα αντιληπτό συνεπώς πως όσο μεγαλύτερο είναι το CTR τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για μια επιχείρηση να αυξήσει τα έσοδά της και φυσικά να πιάσουν τόπο τα χρήματα που δαπανά για τις διαφημιστικές εκστρατείες της.

Υπάρχουν ορισμένα ιδιαίτερα αποδοτικά και δοκιμασμένα tricks που μπορεί κανείς να επιστρατεύσει εάν θέλει να δει το CTR να αυξάνεται και φυσικά να κεντρίσει περισσότερους χρήστες του διαδικτύου.

1 – Τίτλοι που κεντρίζουν την προσοχή 

 

 

Ο τίτλος είναι το πρώτο πράγμα που κεντρίζει την προσοχή των χρηστών. Επενδύσετε σε ελκυστικούς τίτλους που τραβούν τα βλέμματα και πυροδοτούν το ενδιαφέρον. Αποφύγετε τα κλισέ στους τίτλους σας και προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι και κατανοητοί γίνεται. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως ένας παραπλανητικός τίτλος δεν θα σας αποφέρει καρπούς, αλλά αντίθετα θα βλάψει σε βάθος χρόνου την αξιοπιστία σας. Προτιμήστε λέξεις που περιέχουν θετική ενέργεια μέσα τους και μπορούν να αποπνεύσουν ευχάριστα συναισθήματα.

2 – Οπτικά βοηθήματα 

 

 

Δώστε μεγάλη προσοχή στα δημιουργικά που επιστρατεύετε. Ένα προσεγμένο banner, στο οποίο επικρατεί χρωματική αρμονία, είναι πρωτότυπο και ενδιαφέρον, έχει περισσότερες πιθανότητες να αποσπάσει το πολυπόθητο κλικ των χρηστών του διαδικτύου. Συνδυάστε τους ελκυστικούς τίτλους με τα κατάλληλα οπτικά βοηθήματα και δείτε το CTR σας να απογειώνεται. Αντίστοιχα, αποφύγετε γραφικά «κονσέρβα» που δεν αποπνέουν καμία πρωτοτυπία και φυσικά δεν εκφράζουν το brand και το περιεχόμενό σας.

3 – Ελκυστικές περιγραφές 

 

 

Δώστε μεγάλη βαρύτητα και στα meta descriptions που συνοδεύουν το περιεχόμενό σας. Με τον τρόπο αυτό θα βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αντιληφθούν το περιεχόμενο των μηνυμάτων σας και να το κατατάξουν αναλόγως στα αποτελέσματά τους. Οι περιγραφές είναι ιδιαίτερα σημαντικές στη μάχη για να αυξήσετε το CTR σας και σίγουρα δεν πρέπει να τις παραλείπετε ή να μην δίνετε τη δέουσα προσοχή.

4 – Κατάλληλο κοινό 

 

 

Ένας από τους βασικούς λόγους που το CTR μπορεί να παραμένει χαμηλό είναι το να μην φτάνουν τα μηνύματά σας στο κατάλληλο κάθε φορά κοινό. Δημιουργήστε μια λίστα με τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο στοχεύετε και προσαρμόσετε το δημιουργικό σας ανάλογα. Εάν το περιεχόμενό σας «μιλάει την ίδια γλώσσα» με το κοινό σας, τότε σίγουρα αυξάνετε αισθητά τις πιθανότητες να αποσπάσετε το κλικ και να βελτιώσετε το CTR. Είναι εξίσου σημαντικό να στοχεύετε στο κατάλληλο ακροατήριο.

5 – Χρήσιμο περιεχόμενο 

 

 

Εκτός από ελκυστικό το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι και χρήσιμο. Να προσφέρει πολύτιμες γνώσεις ή να έχει πρακτική αξία για τους χρήστες. Με τον τρόπο αυτό αυξάνετε ακόμη περισσότερο την πιθανότητα να τους μετατρέψετε από απλούς θεατές ενός μηνύματος σε ενεργούς δρώντες και φυσικά να αποσπάσετε το πολυπόθητο κλικ. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο το περιεχόμενο θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από ακρίβεια και εγκυρότητα, ώστε να έχει πραγματικά αξία για τους χρήστες.  

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×