Discovery Ads: Η νέα δυνατότητα των Google Ads

Τι είναι τα Google Discovery Ads
 

Ο νέος αυτός τύπος διαφήμισης της Google, είναι ένας εύκολος τρόπος να δείξεις τα προϊόντα/υπηρεσίες σου σε υποψήφιους πελάτες υψηλής αξίας. Οι καμπάνιες Discovery βελτιώνουν το ad testing, την στόχευση και την βελτιστοποίηση της καμπάνιας με "έξυπνη" μηχανική εκμάθηση (machine learning) ώστε να στοχεύσεις το κοινό σου με τις διαφημίσεις σου στο YouTube, Gmail και το Discover feed με έναν τύπο καμπάνιας.

Οι διαφημιζόμενοι εξακολουθούν να έχουν τον έλεγχο του ημερήσιου budget, τα κοινά που στοχεύουν, τον διαφημιστικό στόχο της καμπάνιας, καθώς και το διαφημιστικό εικαστικό, ενώ παράλληλα μπορούν να κάνουν συνεχώς όλες τις απαραίτητες ενέργειες βελτιστοποίησης.

 

 

Πώς εμφανίζεται μία Google Discovery Ad
 

Μία Discovery καμπάνια σου προσφέρει 2 μοναδικούς τρόπους για να εμφανίσεις την διαφήμισή σου. Ο πρώτος τρόπος είναι ο standard discovery ad και ο δεύτερος τρόπος είναι η διαφήμιση τύπου carousel discovery ad. Όπως σε μία Responsive Search Ad και Responsive Display Ad, ο διαφημιζόμενος παρέχει στην Google έναν μεγάλο αριθμό από assets και η Google τεστάρει δυναμικά όλες τις πιθανές παραλλαγές ώστε να δείξει στους πελάτες εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Standard Discovery ads
 

Μία discovery ad πρέπει να έχει πολλά εξατομικευμένα assets:

 

 

URL προορισμού: μετά από ένα click στην διαφήμισή σου, οδηγείς τον χρήστη σε έναν προορισμό. Για να διασφαλίσεις την υψηλότερη ποιότητα στην διαφήμισή σου και το ποσοστό μετατροπών σου, πρέπει να οδηγείς τον χρήστη σε έναν προορισμό όπου ο χρήστης θα μπορεί να μάθει περισσότερα σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν/υπηρεσία που διαφημίζεις και να έχει την δυνατότητα αγοράς του. Αποφεύγουμε να στέλνουμε τον χρήστη στην αρχική σου σελίδα.

 

Εικόνες: Οι discovery ads έχουν ως σκοπό να εμπνεύσουν τον χρήστη να σταματήσει πάνω στην διαφήμισή σου την ώρα που ‘’σκρολάρει’’, για αυτό τον λόγο η εικόνα είναι το σημαντικότερο στοιχείο τους. Χρησιμοποίησε έντονα χρώματα και μεγάλη αντίθεση, όπως σε μία διαφήμιση Social.

 

Σε μία Standard Discovery ad έχεις την δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις μέχρι 15 διαφορετικές εικόνες που μπορεί να τεστάρει η Google.

Μπορείς να κάνεις upload τις δικές σου εικόνες, να αναζητήσεις εικόνες στο Shutterstock, να αφήσεις την Google να κάνει scan την ιστοσελίδα σου ή ακόμα και τα social κανάλια που χρησιμοποιείς.

Headlines: η επικεφαλίδα σου εμφανίζεται ως η πρώτη σειρά της διαφήμιση σου με bold. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι 5 headlines των 40 χαρακτήρων.
Descriptions: οι περιγραφές σου εμφανίζονται κάτω από τις επικεφαλίδες σου και είναι η ευκαιρία που σου δίνεται για να παρέχεις ένα πιο αναλυτικό και ελκυστικό μήνυμα στο διαφημιστικό σου κείμενο. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι 5 περιγραφές των 90 χαρακτήρων.
Business Name: το όνομα της επιχείρησης σου εμφανίζεται παράλληλα με την διαφήμιση σου.
Call to Action (προαιρετικό): έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ πολλών δημοφιλών call to actions (Αγορά Τώρα, Δείτε Περισσότερα κλπ.), τα οποία θα εμφανίζονται παράλληλα με την διαφήμισή σου.
 

Discovery Carousel Ads
 

Ο τύπος διαφήμισης Carousel είναι αρκετά παρόμοιος με τον Standard Discovery ad τύπο, με την μόνη διαφορά πως επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν scroll ανάμεσα σε όλες τις εικόνες που έχεις ορίσει με την μορφή carousel (όπως στo Facebook & Instagram). Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να κάνουν upload από 2 ως 10 εικόνες οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν ως κάρτες στο carousel και η Google θα τις εμφανίσει με την σειρά που έχεις ορίσει.

Google Discovery Ad και στόχευση
 

Σε αντίθεση με τις καμπάνιες αναζήτησης, στις Discovery καμπάνιες δεν χρησιμοποιούμε keywords. Αντιθέτως οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν τα κοινά που θέλουν να προσεγγίσουν με τις διαφημίσεις τους. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν με τις διαφημίσεις τους συγκεκριμένα κοινά συμπεριλαμβανομένων:

 

 

Remarketing: το remarketing σου επιτρέπει να στοχεύσεις με τις διαφημίσεις σου χρήστες που έχουν επισκεφθεί στο παρελθόν την ιστοσελίδα σου.
Detailed Demographics: η στόχευση βάση δημογραφικών στοιχείων που σου παρέχει η Google, σου επιτρέπει να στοχεύσεις χρήστες βάση ηλικίας, φύλου κα.
In-market κοινά: ίσως τα σημαντικότερα κοινά, καθώς στοχεύεις χρήστες που ψάχνουν ενεργά για ένα προϊόν ή υπηρεσία και σκέφτονται να το αποκτήσουν.
Afinity & custom intent: έχεις την δυνατότητα να στοχεύσεις χρήστες βάση θεματικών ενοτήτων ή ενδιαφερόντων, αλλά και ιστοσελίδων που έχουν περιηγηθεί στο παρελθόν.
 

 

Google Discovery Ads bidding και budgets
 

Οι Google Discovery καμπάνιες έχουν σχεδιαστεί με machine learning και βασίζονται στις Smart Bidding στρατηγικές της Google. Αυτή την στιγμή οι bidding στρατηγικές που υποστηρίζονται είναι η μεγιστοποίηση μετατροπών και το target CPA(cost per acquisition).

 

 

Γιατί να εντάξεις μία Discovery καμπάνια στο marketing πλάνο σου
 

 

  • Μεγαλύτερη απήχηση σε επιπλέον θέσεις της Google.
  • Ακόμα μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με ελκυστικές και σχετικές διαφημίσεις.
  • Δυναμικές διαφημίσεις και machine learning το οποίο απογειώνει τις πωλήσεις σου.
  • Έξυπνες στρατηγικές bidding ώστε να παίρνεις το μέγιστο αποτέλεσμα με το χαμηλότερο κόστος.
     

 

 

Στην qualityweb το καταρτισμένο τμήμα marketing έχει ήδη δοκιμάσει και εκπαιδευτεί στην δημιουργία πετυχημένων Discovery καμπανιών. Αν σε ενδιαφέρει να προσεγγίσεις νέους υποψήφιους πελάτες και να είσαι από τις πρωτοπόρες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που χρησιμοποιούν αυτή την νέα μορφή διαφήμισης, αλλά και να ενισχύσεις σημαντικά τις πωλήσεις σου, επικοινώνησε σήμερα μαζί μας για να λάβεις μία εξατομικευμένη στρατηγική πάνω στο budget που μπορείς εσύ να διαθέσεις.

Αν σε ενδιαφέρει να επενδύσεις στην Online Διαφήμιση και να εκτινάξεις τα κέρδη της επιχείρησης σου, μίλα με έναν επαγγελματία account manager της qualityweb!

Σχετικά Άρθρα
Facebook Conversion API: Πώς μπορεί να βοηθήσει τις διαφημίσεις σου μετά το iOS update;
Facebook Conversion API: Πώς μπορεί να βοηθήσει τις διαφημίσεις σου μετά το iOS update;

Το iOS 14 και άλλα pixel-blockers έχουν επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό την απόδοση των διαφημίσεων σου στο Facebook. Μπορεί το τελευταίο διάστημα να έχεις παρατηρήσει πτώση στα αποτελέσματα των καμπανιών σου και να έχεις μία γενική αίσθηση πως κάτι δεν πάει όπως πρέπει.

08 Απρ 2022
Βασικές Ενέργειες SEO - Οδηγός 2020
Βασικές Ενέργειες SEO - Οδηγός 2020

Οι SEO experts της Qualityweb ετοίμασαν έναν πλήρη οδηγό με τις βασικές ενέργειες που περιλαμβάνει το SEO, ώστε να γνωρίζεις τι περιλαμβάνει η υπηρεσία που λαμβάνεις ή αν είσαι επίδοξος SEO expert, να καταφέρεις να κατηγοριοποιήσεις καλύτερα τις ενέργειες που πρέπει να κάνεις.

13 Απρ 2022
Κατασκευή και προβολή eshop εστιάζοντας στην κερδοφορία της επιχείρηση σας. Πώς!
Κατασκευή και προβολή eshop εστιάζοντας στην κερδοφορία της επιχείρηση σας. Πώς!

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να είναι δύσκολη κάποιες φορές για τις μικρές επιχειρήσεις, λόγω έλλειψης χρόνου, προϋπολογισμού και προσωπικού. Υπάρχουν τρία εκατομμύρια on line καταναλωτές στην Ελλάδα.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι από τα εφτά εκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα, τα 3 εκατομμύρια αγοράζουν αγαθά από e- shops, σχεδόν ένας στους δύο ενώ πάνω από 5 εκατομμύρια θα συμβουλευτεί sites πριν αγοράσει. 

08 Απρ 2022
Πώς να πετύχεις καλό rank στα keywords που σε ενδιαφέρουν!
Πώς να πετύχεις καλό rank στα keywords που σε ενδιαφέρουν!

Δες πως μπορείς να πετύχεις ένα καλό rank στα keywords που ενδιαφέρουν την επιχείρηση σου και επωφελήσου στο 100% από τα SEO tips της Qualityweb.

13 Απρ 2022

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×