Έξυπνα tips για να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας τα Χριστούγεννα

Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος που τα eshop έχουν την τιμητική τους. Τα τελευταία χρόνια άλλωστε αποτελούν τον πρώτο προορισμό των καταναλωτών, στο ταξίδι αναζήτησης δώρων κατά την εορταστική περίοδο. Ακριβώς ωστόσο επειδή χρόνο με τον χρόνο τα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή, ο ανταγωνισμός πλέον είναι αισθητά πιο έντονος σε σχέση με το παρελθόν. Οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους μια μεγάλη «δεξαμενή» με eshop, τα οποία μπορούν να επισκεφθούν για τις διαδικτυακές αγορές τους και έτσι για να καταφέρετε να ξεχωρίσετε πρέπει να επιστρατεύσετε μια σειρά από σύγχρονες πρακτικές του digital marketing

Στην QualityWeb διαθέτουμε μια μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή ιστοσελίδων και στο digital marketing και ετοιμάσαμε έναν πρακτικό οδηγό με χρήσιμα tips που θα σας βοηθήσουν να «απογειώσετε» τις πωλήσεις του eshop σας την περίοδο των Χριστουγέννων. 

#1 – Φορέστε… τα καλά σας!

 

 

Η πώληση είναι κατά ένα μεγάλο βαθμό θέμα ψυχολογίας. Φροντίστε λοιπόν ώστε να «στολίσετε» το ηλεκτρονικό κατάστημά σας, να δημιουργήσετε μια άκρως εορταστική και Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα και να κεντρίσετε τα βλέμματα και την προσοχή των επισκεπτών σας. Προτιμήστε γραφικά με έντονα και ζωηρά χρώματα και δημιουργήστε ειδικά εορταστικά banner που θα κατευθύνουν τους επισκέπτες σας και θα τους προσκαλούν να πραγματοποιήσουν αγορές. Στην ίδια λογική, μπορείτε να ετοιμάσετε μερικά Χριστουγεννιάτικα newsletter τα οποία θα αποστείλετε στους πιστούς πελάτες του eshop σας, προσφέροντάς τους κίνητρα ώστε να επισκεφθούν την περίοδο των εορτών το ηλεκτρονικό κατάστημά σας και να προβούν σε αγορές. 

#2 – Δώστε δώρα και ετοιμάστε εκπλήξεις 

 

 

Τα δώρα είναι συνώνυμα των Χριστουγέννων και σίγουρα δεν πρέπει να απουσιάζουν από την εορταστική digital marketing στρατηγική σας. Χρησιμοποιήστε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι αποκλειστικά για την περίοδο των Χριστουγέννων, ώστε να δώσετε έναν επιπλέον λόγο σε κάποιον διστακτικό επισκέπτη να ολοκληρώσει τις αγορές του. Μια εξίσου έξυπνη κίνηση είναι να προετοιμάσετε ορισμένες ειδικές εκπτώσεις και προσφορές οι οποίες ωστόσο θα «τρέχουν» για λίγες ώρες ή για λίγες ημέρες. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να κεντρίσετε την προσοχή περισσότερων επισκεπτών και φυσικά να τους πείσετε να προτιμήσουν το δικό σας eshop. Ιδανικά, θα χρειαστείτε ένα budget για online ads αποκλειστικά για τέτοιου είδους προωθητικές ενέργειες, ώστε να προσελκύσετε όσο το δυνατόν πιο στοχευμένα τους υποψήφιους πελάτες σας.

#3 – Κάντε τα πράγματα απλά

 

 

Μην κουράζετε τους επισκέπτες του eshop σας. Δημιουργήστε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα εύχρηστο και φιλικό προς τον χρήστη. Μπορείτε για παράδειγμα να προσθέσετε μια κατηγορία με όλα τα χριστουγεννιάτικα είδη ή τις εορταστικές προσφορές που διαθέτετε, ώστε με τη σειρά τους οι επισκέπτες σας να βρίσκουν άμεσα αυτό που τους ενδιαφέρει. Εξίσου σημαντικό είναι να μπορούν να ολοκληρώσουν μια αγορά γρήγορα και χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσουν δεκάδες φόρμες με αντίστοιχες πληροφορίες.  

#4 – Σκεφτείτε το μετά

 

 

Μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ πιθανό κάποιοι να επισκεφθούν για πρώτη φορά το eshop σας την περίοδο των Χριστουγέννων, επειδή έτυχε να ψάχνουν κάποιο δώρο. Ενδεχομένως να προβούν σε κάποια αγορά ή και όχι. Εσείς ωστόσο πρέπει να εκμεταλλευτείτε την παραμονή τους. Δώστε κίνητρα για να προχωρήσουν σε εγγραφή στο newsletter σας (όπως για παράδειγμα ένα εκπτωτικό κουπόνι), ή μια ειδική έκπτωση για κάθε πρώτη αγορά ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες από απλοί επισκέπτες να μετατραπούν σε πελάτες σας. Αντίστοιχα, αξιοποιώντας και το retargeting, που περιλαμβάνετε σε μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική, μπορείτε να επιχειρήσετε μετά τα Χριστούγεννα να τους προσελκύσετε ξανά και να τους πείσετε για κάποια μελλοντική αγορά. 

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×