Κέρδισε νέους πελάτες αξιοποιώντας το TikTok

Το TikTok είναι μια από τις πιο διάσημες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η οποία μάλιστα αναπτύσσεται ταχύτατα. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να αποκτήσει ένα τεράστιο κοινό, κάτι που άλλα social media χρειάστηκαν χρόνια για να το πετύχουν. Αυτό αποδεικνύει και με τη μεγάλη δυναμική που διαθέτει το εν λόγω μέσο. Ακριβώς επειδή είναι τόσο δημοφιλές ωστόσο αποτελεί και μια εξαιρετική επιλογή προβολής για κάθε brand. Αξιοποιώντας το σωστά, μια επιχείρηση μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες, να προβάλει προϊόντα και υπηρεσίες και φυσικά να χτίσει μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους ένα brand μπορεί να αξιοποιήσει το TikTok και να επωφεληθεί από αυτό.

Ας δούμε τους πιο αποτελεσματικούς, που θα σε βοηθήσουν να κερδίσεις νέους πελάτες για την επιχείρησή σου:

#1 – Το παν είναι το περιεχόμενο

 

 

Ένα ρητό λέει «αν μπεις στον χορό, θα χορέψεις» και αυτή η παροιμία βρίσκει απόλυτη εφαρμογή στην περίπτωση του TikTok, μιας και ίσως όντως χρειαστεί να χορέψεις. Δημιούργησε περιεχόμενο κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες του μέσου. Φτιάξε βίντεο τα οποία θα έχουν διασκεδαστικό ύφος αλλά και ενημερωτικό. Μην φοβάσαι να πειραματιστείς ή να επενδύσεις σε βίντεο τα οποία θα έχουν μια πιο ανάλαφρη διάθεση. Αυτή άλλωστε είναι η φιλοσοφία της εν λόγω πλατφόρμας, η οποία προσεγγίζει μια σειρά από ζητήματα και επιτρέπει στους χρήστες να μιλούν για ό,τι τους απασχολεί δημιουργώντας βίντεο που ανταποκρίνονται στις δυνατότητές τους. Χρειάζεσαι βίντεο ελκυστικά αλλά και εντελώς αυθόρμητα και απλά.

#2 – Ακολούθησε τις τάσεις 

 

 

Το TikTok είναι μια πλατφόρμα στην οποία οι τάσεις (τα γνωστά trends) διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Μην μένεις πίσω λοιπόν και προσπάθησε να ακολουθείς τις τάσεις που ταιριάζουν με το δικό σου brand. Φτιάξε βίντεο τα οποία θα είναι προσαρμοσμένα σε αυτές τις τάσεις και παράλληλα θα σε βοηθήσουν να προβάλεις το brand σου. Είναι σημαντικό να παρακολουθείς το τι γίνεται «viral» κάθε φορά στην πλατφόρμα και να προσαρμόζεις τη στρατηγική σου.

#3 – Αξιοποίησε τις διαφημίσεις 

 

 

Το TikTok παρέχει και αυτό τη δυνατότητα σε μια επιχείρηση να διαφημιστεί και να προσελκύσει περισσότερους χρήστες. Αξιοποίησε τα διαθέσιμα διαφημιστικά εργαλεία και ξεκίνα καμπάνιες που θα σε βοηθήσουν αποτελεσματικά να αυξήσεις τα έσοδα της επιχείρησής σου. Η πλατφόρμα διαθέτει εργαλεία που σου παρέχουν τη δυνατότητα να στοχεύσεις συγκεκριμένο κοινό, και έτσι τα διαφημιστικά μηνύματά σου γίνονται εξαιρετικά αποτελεσματικά.

#4 – Συνεργάσου με influencers

 

 

Στο TikTok ωστόσο θα βρεις και πολλές επιλογές από influencers, που είναι κατάλληλοι και πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί σου. Εκμεταλλεύσου το γεγονός ότι στην εν λόγω πλατφόρμα υπάρχουν χρήστες της… διπλανής πόρτας οι οποίοι διαθέτουν μεγάλο κοινό και συνεπακόλουθα εξίσου μεγάλη επιρροή. Αυτούς μπορείς να τους προσεγγίσεις ιδιαίτερα εύκολα και να ξεκινήσεις συνεργασίες μαζί τους ώστε να αυξήσεις τους πελάτες της επιχείρησής σου, γρήγορα και εύκολα.

Μην ξεχνάς πως το TikTok εξελίσσεται διαρκώς και αποτελεί σήμερα μια μεγάλη ανοιχτή κοινότητα, από την οποία καμία επιχείρηση δεν πρέπει να απουσιάζει. Καθόλου τυχαίο δεν είναι άλλωστε το γεγονός πως όλα τα μεγάλα brands του πλανήτη το αξιοποιούν προκειμένου να προβληθούν και να δημιουργήσουν ένα ακόμη κανάλι επικοινωνίας με το κοινό τους. Το ίδιο ακριβώς μπορείς να κάνεις και εσύ για το δικό σου brand.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×
Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του qualityweb.gr και για την βελτίωση της online εμπειρία σας.
Επιλέξτε «Αποδοχή» ή «Ρυθμίσεις» για να ορίσετε τις επιλογές σας.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
Τα απολύτως απαραίτητα cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Εάν ρυθμίσετε τον browser σας, ώστε να μπλοκάρει τη χρήση αυτών των cookies η Ιστοσελίδα ή ορισμένα τμήματα αυτής δεν θα λειτουργούν.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Τα στατιστικά cookies μας δίνουν τη δυνατότητα να αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των διάφορων λειτουργιών του site μας ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία που προσφέρουμε.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Analytics, Hotjar, Skroutz Analytics, Facebook Pixel, Pinterest Tag.

ΔΙΑΦΟΡΑ

Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται από υπηρεσίες τρίτων για διάφορες λειτουργίες όπως αλληλεπίδραση με κοινωνικά δίκτυα, χάρτες, κτλ. Χωρίς αυτά οι επιπλέον λειτουργίες δεν θα είναι διαθέσιμες.

Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε περιλαμβάνουν τα Google Maps, AddThis social/share buttons, SnapWidget / Instagram widget.