Μήπως το eshop σου είναι ξεπερασμένο; 3 tips για να το αναβαθμίσεις

Τα eshop αποτελούν αναμφίβολα ένα πολύτιμο ψηφιακό περιβάλλον για κάθε brand, που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικό. Τα τελευταία χρόνια οι διαδικτυακές πωλήσεις καταγράφουν αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης, με τους καταναλωτές να στρέφονται μαζικά στις online αγορές για μια σειρά από προϊόντα, όπως είδη ένδυσης, υπόδησης, gadgets τεχνολογίας έως και προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα. Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που διέθεταν ήδη τα τελευταία χρόνια ένα ψηφιακό κατάστημα, καθώς και αυτές που δεν είχαν καθόλου ενεργή ψηφιακή παρουσία και «αναγκάστηκαν» να συμβαδίσουν με την εποχή.

Η ταχύτητα ωστόσο με την οποία αναπτύσσεται το ψηφιακό εμπόριο είναι πράγματι εντυπωσιακή και ένα eshop που μέχρι πρότινος θεωρούνταν επαρκές, πλέον είναι ξεπερασμένο και δεν μπορεί να συναγωνιστεί άλλα ηλεκτρικά καταστήματα ανταγωνιστικών επιχειρήσεων.

Μήπως το eshop που διαθέτετε είναι ήδη ξεπερασμένο; Ας δούμε 3 έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να το «φρεσκάρετε» και να το βοηθήσετε να γίνει εκ νέου ανταγωνιστικό και ελκυστικό.

#1 – Live chat υποστήριξη 

 

 

Μια νέα τάση που αναπτύσσεται με ιδιαίτερα εντυπωσιακούς ρυθμούς στα σύγχρονα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι και η συμπερίληψη μιας live chat υποστήριξης. Πρόκειται για ένα ψηφιακό εργαλείο το οποίο δίνει άμεσες απαντήσεις σε συχνές απορίες που έχουν οι επισκέπτες ενός eshop. Αξιοποιώντας συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, μπορείτε να κάνετε τη ζωή των επισκεπτών του eshop σας πιο εύκολη και φυσικά να αναβαθμίσετε το ηλεκτρονικό κατάστημά σας. Το live chat μπορεί να συνοδεύεται και από παράλληλη υποστήριξη από το αντίστοιχο Τμήμα Εξυπηρέτησης μιας επιχείρησης, για ακόμα πιο άμεση και «ζωντανή» επικοινωνία.

#2 – Διασύνδεση με άλλα marketplaces 

 

 

Ένα ακόμη έξυπνο tip που θα σας βοηθήσει να αναβαθμίσετε το eshop σας και να βελτιώσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις σας είναι η διασύνδεση με άλλα marketplaces. Δημοφιλή social media όπως το Facebook και το Instagram σας δίνουν τη δυνατότητα να «χτίσετε» ψηφιακά καταστήματα και να διαθέτετε προς πώληση προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν έχετε παρά να αναπτύξετε μια digital marketing στρατηγική που θα βοηθάει τους χρήστες να μεταβούν από το ένα σημείο πώλησης στο άλλο, γρήγορα και εύκολα. Με τον τρόπο αυτό θα κάνετε πιο εύκολη τη ζωή των υποψήφιων πελατών σας, που θα μπορούν να ολοκληρώνουν στο άψε σβήσε τις αγορές τους.

 

#3 – Οι αξιολογήσεις των χρηστών 

 

 

Ένα σύγχρονο eshop διαθέτει σίγουρα μια ειδική κατηγορία με αξιολογήσεις και κριτικές άλλων χρηστών, που έχουν ήδη ολοκληρώσει τις αγορές τους. Ο στόχος είναι διπλός: από τη μια δίνετε τη δυνατότητα στους πελάτες που σας έχουν εμπιστευτεί να εκφράσουν την άποψή τους και από την άλλη βοηθάτε νέους επισκέπτες, που ενδεχομένως είναι αναποφάσιστοι, να πειστούν και να ολοκληρώσουν μια αγορά. Οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία πλέον, πριν προβούν σε μια διαδικτυακή αγορά, στα σχόλια και τις αξιολογήσεις άλλων χρηστών και σίγουρα θα μπορέσετε με αυτή την νέα προσθήκη να αναβαθμίσετε το eshop σας. Αν διαθέτετε είδη μια τέτοια κατηγορία στο ηλεκτρονικό κατάστημά σας, σκεφτείτε τρόπους να την αναβαθμίσετε, όπως ζητώντας από τους χρήστες μαζί με την κριτική τους να προσθέτουν βίντεο και φωτογραφίες ή τοποθετώντας τις αξιολογήσεις σε ένα πιο εμφανές, κεντρικό, σημείο του eshop σας.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×