qualityweb.gr

Πως να προετοιμάσεις το eshop σου για την Black Friday

Η Black Friday αποτελεί μια εκπτωτική περίοδο την οποία προσμένουν καρτερικά κάθε χρόνο εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Είναι όμως και μια ιδιαίτερα απαιτητική εποχή για κάθε σύγχρονο eshop, το οποίο συμμετέχει με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις. Η ζήτηση από πλευράς καταναλωτών είναι αυξημένη, ενώ αναμφίβολα οι πολίτες θα επιλέξουν να περιηγηθούν ανάμεσα σε δεκάδες ηλεκτρονικά καταστήματα πριν προβούν σε μια αγορά. Είναι σημαντικό συνεπώς να ετοιμάσετε σωστά, και εγκαίρως το eshop σας, ώστε να υποδεχθεί τους καταναλωτές που αναζητούν προσφορές για την Black Friday και φυσικά να τους κεντρίσετε το ενδιαφέρον και να τους μετατρέψετε από απλούς επισκέπτες σε πελάτες.

Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα eshop είναι ιδιαίτερα υψηλός την περίοδο του Black Friday και για αυτό ο οδηγός που ακολουθεί θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε έξυπνα tips που θα κάνουν τη διαφορά!

#1 – Επικοινώνησε σωστά τις προσφορές 

 

 

Το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα είναι να επικοινωνήσεις με τον σωστό τρόπο όλες τις Black Friday προσφορές που διαθέτει το eshop σου. Δημιούργησε μια ειδική κατηγορία μόνο για τις εκπτώσεις που προσφέρεις αυτή την περίοδο και φρόντισε ώστε αυτή να είναι ορατή στους επισκέπτες και άμεσα προσβάσιμη. Αν ο επισκέπτης δεν μπορεί να εντοπίσει αμέσως τις προσφορές του eshop σου είναι πιθανό να υποθέσει πως το εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμμετέχει στην Black Friday και συνεπακόλουθα να στραφεί αλλού.

#2 – Διαφήμισε τις εκπτώσεις 

 

 

Χρόνο με τα χρόνο τα eshop που αποφασίζουν να επενδύσουν στην Black Friday αυξάνονται. Ο ανταγωνισμός συνεπώς είναι ιδιαίτερα υψηλός. Αξιοποίησε σωστά και έγκαιρα τα εργαλεία του Digital Marketing για να διαφημίσεις τις προσφορές σου και να προσελκύσεις πελάτες. Τα Google Ads αλλά και οι διαφημίσεις στα social media μπορούν να κάνουν «θαύματα», και να σε βοηθήσουν να εκμεταλλευτείς στο έπακρο την αυξημένη καταναλωτική ζήτηση, προσελκύοντας πελάτες στο eshop σου.

#3 – Αξιοποίησε το email marketing 

 

 

Black Friday και email marketing πάνε κάθε χρόνο μαζί. Πρόκειται για έναν άμεσο και ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο να επικοινωνήσεις τις προσφορές σου στους πελάτες του eshop σου. Δημιούργησε ελκυστικά ενημερωτικά newsletters, τα οποία θα αποστείλεις τη σωστή ημέρα και ώρα στους πελάτες σου, ώστε να τους δελεάσεις να επισκεφθούν το διαδικτυακό κατάστημά σου και να εξερευνήσουν τις ειδικές προσφορές που «τρέχεις». Χρειάζεσαι μηνύματα τα οποία θα είναι προσωποποιημένα και θα απευθύνονται στο σωστό κοινό κάθε φορά.

#4 – Μην ξεχνάς τη δύναμη του SEO

 

 

Την περίοδο του Black Friday οι καταναλωτές στρέφονται στις μηχανές αναζήτησης προκειμένου να βρουν προσφορές για προϊόντα ή υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν. Μην ξεχνάς λοιπόν τη δύναμη του SEO, το οποίο θα σε βοηθήσει να αναρριχηθείς ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης όπως η Google. Αξιοποίησε σωστά τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και δημιούργησε περιεχόμενο που θα προσελκύσει επισκέπτες στο διαδικτυακό κατάστημά σου.

#5 – Δημιούργησε ελκυστικό περιεχόμενο 

 

 

Είναι πολύ σημαντικό να επενδύσεις στη δημιουργία περιεχομένου το οποίο θα προορίζεται αποκλειστικά για την Black Friday. Φτιάξε πρωτότυπα και ελκυστικά βίντεο, που θα αναφέρονται φυσικά στις προσφορές που «τρέχουν» στο eshop σου, άρθρα υπό τη μορφή οδηγών αγοράς που θα βοηθούν τους καταναλωτές να αντιληφθούν τα οφέλη των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρεις, καθώς και γραφικών τα οποία θα κεντρίζουν άμεσα την προσοχή των επισκεπτών.

Η Black Friday είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να προσελκύσεις νέους επισκέπτες στο eshop σου, να αυξήσεις τα έσοδα του ηλεκτρονικού καταστήματος που διαθέτεις και φυσικά να προβάλεις το brand σου και να διευρύνεις τον κύκλο δραστηριοτήτων σου!

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×