Social Media Marketing: Τα πιο συχνά λάθη που πρέπει να αποφύγετε!

Το social media marketing ασχολείται με τη διαχείριση και την προώθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει μια επιχείρηση, με στόχο τη δημιουργία μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας, την προσέλκυση πελατών αλλά και την άμεση επαφή και επικοινωνία με το κοινό ενός brand. Συνεπώς, πρόκειται για ένα υπερπολύτιμο διαδικτυακό εργαλείο, το οποίο εάν αξιοποιηθεί σωστά θα βοηθήσει μια επιχείρηση να σκαρφαλώσει ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού. 

Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει πως στο social media marketing δεν γίνονται λάθη! Αρκετές επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους να προσελκύσουν νέους πελάτες ή να αντιμετωπίσουν τον σκληρό ανταγωνισμό καταλήγουν σε ορισμένα λάθη καθοριστικής σημασίας, τα οποία σίγουρα πρέπει να αποφύγετε. Ζητούμενο ωστόσο είναι να εντοπίζουμε τα λάθη εγκαίρως και να μπορούμε να παραδειγματιζόμαστε από αυτά και να μην τα επαναλαμβάνουμε. 

#1 – Απουσία στόχων 

Ένα από τα βασικά λάθη που κάνουν αρκετές επιχειρήσεις είναι το ότι δεν διαθέτουν ξεκάθαρους στόχους ως προς τη social media marketing στρατηγική τους. Είναι πολύ σημαντικό να θέτετε στόχους και να ελέγχετε το κατά πόσο η μάρκετινγκ στρατηγική σας είναι αποδοτική ως προς το κομμάτι της ικανοποίησης αυτών των στόχων. Κάθε ενέργεια digital marketing άλλωστε πρέπει να συνοδεύεται από ένα ξεκάθαρο πλάνο στόχων. 

Δημιουργείτε διαφημίσεις στα social media για να προσελκύσετε νέους πελάτες, να προωθήσετε μια νέα υπηρεσία ή απλώς να προβάλλετε το brand σας; Όσο πιο ξεκάθαρους στόχους έχετε στα social media, τόσο πιο καλά θα είναι τα αποτελέσματα των ενεργειών σας. 

#2 – Ελλιπές περιεχόμενο 

Τα social media αποτελούν την ψηφιακή βιτρίνα της επιχείρησής σας. Κατά συνέπεια πρέπει να τα φροντίζετε και να τα περιποιείστε διαρκώς. Ένα ακόμη λάθος που κάνουν αρκετές επιχειρήσεις στο κομμάτι της social media marketing στρατηγικής τους είναι το να μη δίνουν τόση μεγάλη βαρύτητα στο περιεχόμενο που μεταφορτώνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τον τρόπο αυτό δεν υπάρχει μια συνέπεια και συνέχεια στα social media τους, ενώ παράλληλα το κοινό δεν βρίσκει μεγάλο ενδιαφέρον στις σελίδες και τα προφίλ αυτών των επιχειρήσεων. 

Επενδύστε στη δημιουργία ενός calendar, ώστε να προγραμματίζετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα τη δημιουργία και ανάρτηση ελκυστικού περιεχομένου στα social media. Διατηρήστε ενεργή παρουσία και συμπεριλάβετε «φρέσκο» περιεχόμενο, το οποίο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για τη δική σας επιχείρηση. 

#3 – Λάθος διαχείριση 

Το τρίτο πιο συχνό και ιδιαίτερα καθοριστικό λάθος που κάνουν αρκετές επιχειρήσεις σχετίζεται με το κομμάτι της διαχείρισης των social media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ένα αυτόνομο κανάλι επικοινωνίας με το κοινό σας. Συνεπώς πρέπει να αφιερώνετε χρόνο και πόρους για τη διαχείρισή τους. Το ιδανικό είναι να αποφεύγετε πειραματισμούς και ερασιτεχνισμούς και να ζητάτε πάντα από έναν ειδικό να αναλάβει τη διαχείριση των social media σας και να σας κατευθύνει ως προς τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε. 

Εξίσου σημαντικός είναι και ο χρόνος απόκρισης σε τυχόν απορίες ή αιτήματα των πελατών σας. Το διαδικτυακό κοινό σας χρησιμοποιεί τα social media ώστε να έρθει άμεσα σε επαφή μαζί σας. Αν δεν λάβει έγκαιρα μια απάντηση, τότε το πιο πιθανό είναι να απευθυνθεί σε κάποιον ανταγωνιστή με καλύτερο δείκτη απόκρισης. 

Αφιερώνοντας χρόνο, μελέτη αλλά και πόρους στη social media marketing στρατηγική σας μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των πελατών σας, να χτίσετε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία και ένα εξίσου ισχυρό brand name, που θα αποφέρει σημαντικά έσοδα στα ταμεία της επιχείρησής σας.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×