Τα μυστικά του email marketing που απογειώνουν ένα eshop

Το email marketing αποτελεί ένα πανίσχυρο ψηφιακό εργαλείο που δεν πρέπει φυσικά να απουσιάζει από τη διαφημιστική στρατηγική ενός eshop. Πρόκειται για τα ενημερωτικά newsletters τα οποία λαμβάνουν οι τακτικοί πελάτες ενός ψηφιακού καταστήματος, και τα οποία μεταφέρουν πληροφορίες σχετικά με νέες προσφορές ή παρέχουν χρήσιμες και πολύτιμες γνώσεις. Το email marketing εξελίσσεται διαρκώς, ενσωματώνοντας νέες πρακτικές και μεθόδους.

Η φιλοσοφία του ωστόσο παραμένει η ίδια: να προσελκύσει την προσοχή των χρηστών και φυσικά να απογειώσει τις πωλήσεις σε ένα eshop. Αν και ιδιαίτερα αποτελεσματικό, το email marketing δεν κάνει… θαύματα από μόνο του. Πρέπει να συμπεριληφθεί σε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική και φυσικά να ακολουθεί ορισμένους κανόνες ή best practices με αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα. Δεν αρκεί άλλωστε να στέλνει κανείς ενημερωτικά emails, αλλά να το κάνει με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο.

#1 – Έμφαση στην ποιότητα 

 

 

Στόχος του email marketing δεν πρέπει να είναι μόνο η πώληση. Μην ξεχνάτε άλλωστε πως οι χρήστες – καταναλωτές λαμβάνουν πλέον στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους καθημερινά δεκάδες προωθητικά newsletters. Αυτό ωστόσο που θα ξεχωρίζει για την ποιότητα των πληροφοριών του είναι και αυτό που θα κεντρίσει στο τέλος την προσοχή τους. Δημιουργήστε ενημερωτικά emails στα οποία να περιλαμβάνονται άρθρα, χρήσιμες συμβουλές και γραφικά στοιχεία, τα οποία θα έχουν ενημερωτικό και πρακτικό ενδιαφέρον για τους χρήστες. Αντί λοιπόν να προσπαθήσετε να πείσετε κάποιον να αγοράσει ένα προϊόν από το eshop σας, μπορείτε να γράψετε ένα άρθρο ή να δημιουργήσετε ένα βίντεο που θα εξηγεί πως χρησιμοποιείται και γιατί είναι χρήσιμο για τους καταναλωτές.

#2 – Ο σωστός χρόνος 

 

 

Πότε θα στείλετε το newsletter σας; Αυτό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό ερώτημα που πρέπει να απαντήσετε εξ’ αρχής. Είναι σημαντικό να εντοπίσετε την κατάλληλη ημέρα και ώρα κατά την οποία το κοινό σας είναι πιο πιθανό να ανοίξει τα emails που στέλνετε. Διαφορετικά, ακόμη και το πιο ελκυστικό newsletter είναι πολύ πιθανό να καταλήξει στον κάδο απορριμμάτων ή να παραμείνει αδιάβαστο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για να εντοπίσετε τον σωστό χρόνο για την αποστολή των ενημερωτικών μηνυμάτων σας δεν έχετε παρά να κάνετε… πειράματα. Στέλνοντας το ίδιο μήνυμα σε διαφορετικές χρονικές στιγμές και μελετώντας τα στατιστικά στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας, θα μπορέσετε να εντοπίσετε την ιδανική στιγμή για την αποστολή ενός newsletter.

#3 – Δώστε κίνητρα  

 

 

Δώστε κίνητρα στους επισκέπτες ενός eshop για να κάνουν εγγραφή στο newsletter σας και να συμπεριληφθούν στους αποδέκτες των ενημερωτικών μηνυμάτων σας. Αυτά μπορεί να είναι διάφορα call to actions, όπως «κάντε εγγραφή για να μην χάνετε προσφορές» ή «συμπληρώστε το email σας και κερδίσετε έκπτωση». Είναι σημαντικό να μελετάτε τα στατιστικά στοιχεία του κοινού ενός eshop, ώστε να προσαρμόζετε και το περιεχόμενο των ενημερωτικών μηνυμάτων που περιλαμβάνονται στην email marketing στρατηγική σας.

#4 – Ελκυστικές περιγραφές 

 

 

Μια ελκυστική περιγραφή αρκεί για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών και να τους πείσει να ανοίξουν το newsletter σας. Πολλές φορές (αν όχι τις περισσότερες) οι χρήστες βλέπουν τον τίτλο ενός email που λαμβάνουν και την περιγραφή που το συνοδεύει και κρίνουν εάν τους ενδιαφέρει ή όχι. Συνεπώς, όσο πιο ελκυστικές είναι οι περιγραφές που επιστρατεύετε και οι τίτλοι που χρησιμοποιείτε τόσο αυξάνετε τις πιθανότητες τα μηνύματά σας να διαβαστούν και φυσικά να πείσετε τους αποδέκτες να επισκεφθούν το eshop σας και να προβούν σε αγορές.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×