Τι χρειάζεται ένα eshop για να φτάσει στην κορυφή!

Τα eshop καταγράφουν τεράστια άνοδο τα τελευταία χρόνια. Με τους καταναλωτές να στρέφονται πλέον μαζικά στις online αγορές, η δημιουργία ενός ελκυστικού και εύχρηστου eshop αποτελεί μονόδρομο για κάθε brand που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικό. Ακριβώς ωστόσο επειδή στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει έναν κυριολεκτικά τεράστιο αριθμό διαδικτυακών καταστημάτων δεν είναι λίγα τα eshop που δυσκολεύονται πραγματικά να κερδίσουν πελάτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική ωστόσο αποτελεί το «κλειδί» για κάθε eshop, προκειμένου να φτάσει στην κορυφή και να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Τι χρειάζεται λοιπόν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να καταφέρει να προσελκύσει νέους πελάτες και να αυξήσει τα κέρδη τους; Ας δούμε ορισμένα έξυπνα tips! 

#1 – Email marketing

 

 

Το email marketing είναι ένα πραγματικά πανίσχυρο ψηφιακό εργαλείο για κάθε eshop. Δημιουργώντας ελκυστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είστε σε θέση να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των πελάτων σας και να τους πείσατε να προβούν σε νέες αγορές. Είναι σημαντικό τα προωθητικά emails σας ωστόσο να μην έχουν καθαρά προωθητικό χαρακτήρα. Χρειάζεστε μηνύματα τα οποία θα διαθέτουν χρήσιμες πληροφορίες και θα είναι ενημερωτικά, καθώς αυτά έχουν περισσότερες πιθανότητες να «κερδίσουν» τους πελάτες σας. Ταυτόχρονα, δίνοντας κίνητρα στους νέους επισκέπτες του eshop σας (όπως ένα εκπτωτικό κουπόνι) για να κάνουν εγγραφή στο newsletter σας, θα είστε σε θέση να αυξήσετε σε βάθος χρόνου τα έσοδα της επιχείρησής σας.

#2 – Online διαφημίσεις

 

 

Οι online διαφημίσεις μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά το eshop σας να φτάσει στην κορυφή. Δημιουργήστε προωθητικές εκστρατείες αξιοποιώντας τα Google Ads, ή επενδύοντας στη διαφήμιση στα social media. Σχεδιάστε προσεκτικά τις καμπάνιες σας, ώστε να προσελκύσετε τους χρήστες που έχουν περισσότερες πιθανότητες να προβούν σε αγορές μέσω του eshop σας. Μην ξεχνάτε πως οι online διαφημίσεις σας προσφέρουν μια σειρά από στατιστικά στοιχεία, τα οποία μπορείτε να μελετήσετε ώστε να βελτιώσετε αισθητά την απόδοσή τους.

#3 – Ισχυρή παρουσία στα social media

 

 

Εξαιρετικά σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η παρουσία του eshop σας στα social media. Οι καταναλωτές πραγματοποιούν πλέον αγορές και μέσα από πλατφόρμες όπως το TikTok και το Instagram. Χτίστε μια ισχυρή παρουσία στα social media, με ελκυστικό και πρωτότυπο περιεχόμενο. Θα είστε σε θέση έτσι να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες για το eshop σας και φυσικά να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Είναι πολύ σημαντικό οι χρήστες να μπορούν να σας εντοπίζουν σε όσο το δυνατόν περισσότερες πλατφόρμες, καθώς έτσι αυξάνετε τις πιθανότητες να κερδίσετε και περισσότερους νέους πελάτες.

#4 – Native διαφήμιση 

 

 

Η native διαφήμιση κερδίζει διαρκώς έδαφος στον χώρο των online ads. Είναι ένας εξαιρετικά αποδοτικός τρόπος προβολής ενός eshop, προωθώντας συγκεκριμένα κάθε φορά μηνύματα. Φροντίστε ώστε να τη συμπεριλάβετε στη στρατηγική σας, για να είστε σε θέση να προβάλλετε το eshop σας σε μια σειρά από άλλες ιστοσελίδες, στοχεύοντας σε χρήστες που έχουν πολλές πιθανότητες να μετατραπούν σε φανατικούς πελάτες του eshop σας.

Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορεί να επιστρατεύσει ένα eshop, προκειμένου να κατακτήσει την κορυφή και να αυξήσει τα έσοδά του. Το βασικό ωστόσο είναι να εφαρμόζει μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική, η οποία θα προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της κάθε εποχής και θα εμπλουτίζεται με όλες τις νέες τάσεις στην προώθηση των διαδικτυακών καταστημάτων.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×