TikTok ή Instagram; Τι να επιλέξετε για την προβολή του eshop σας

Εάν διατηρείτε ένα eshop και ψάχνετε τρόπο να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, αναμφίβολα τα social media δεν μπορούν να απουσιάζουν από την digital marketing στρατηγική σας. Το TikTok και το Instagram είναι δύο ιδιαίτερα δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες ενδείκνυνται για την προβολή ενός ψηφιακού καταστήματος. Το ερώτημα ωστόσο που ταλανίζει αρκετούς ιδιοκτήτες eshop είναι το πιο από τα δύο να επιλέξουν για την προβολή της επιχείρησής τους.

Το κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει τα δικά του χαρακτηριστικά και προσφέρει αντίστοιχα εργαλεία προβολής. Συνεπώς για να κάνετε τη σωστή επιλογή θα πρέπει αρχικά να έχετε ξεκαθαρίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, το τι είδους διαφημίσεις σκοπεύετε να τρέξετε καθώς και το ποια προϊόντα επιθυμείτε να προβάλλετε.

Ας δούμε λοιπόν τα βασικά χαρακτηριστικά του TikTok και του Instagram και πως θα επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο δικό σας brand:

#1 – Διαφορετικό κοινό 

 

 

Στο TikTok η πλειοψηφία των χρηστών ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 18-24 ενώ στο Instagram οι περισσότεροι χρήστες τοποθετούνται ηλικιακά στην κατηγορία 25-34. Ανάλογα με το κοινό στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε μπορείτε να επιλέξετε και την αντίστοιχη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Κάθε φορά που τρέχετε διαφημίσεις είτε στο TikTok είτε στο Instagram μπορείτε φυσικά να στοχεύσετε άτομα συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας. Ωστόσο είναι καλό να γνωρίζετε εξ’ αρχής την εικόνα που παρουσιάζει η κάθε πλατφόρμα και να κινηθείτε αντίστοιχα.

#2 – Άλλο περιεχόμενο 

 

 

Το TikTok είναι ένα μέσο στο οποίο το περιεχόμενο είναι αποκλειστικά βίντεο. Το Instagram συνδυάζει βίντεο με φωτογραφίες. Ανάλογα με τα προϊόντα του eshop σας αλλά και την digital marketing στρατηγική που ακολουθείτε μπορείτε να στραφείτε στο TikTok για να δημοσιεύσετε προωθητικά βίντεο ή ακόμη και αστείο περιεχόμενο (το οποίο θα παραμένει ωστόσο και διαφημιστικό) ή να προτιμήσετε το Instagram για να προβάλλετε τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματός σας μέσα από φωτογραφίες υψηλής ποιότητας ή ελκυστικά stories.

#3 – Διαφημιστικά εργαλεία 

 

 

Τόσο το TikTok όσο και το Instagram προσφέρουν τη δυνατότητα διαφημιστικής προβολής για ένα eshop. Ωστόσο η κάθε πλατφόρμα διαθέτει τα δικά της ψηφιακά εργαλεία. Το TikTok σας δίνει τη δυνατότητα να φιλοξενήσετε διαφημιστικά βίντεο για το eshop σας και να προσελκύσετε πελάτες. Μάλιστα, οι διαφημίσεις στο TikTok παρουσιάζουν υψηλή αποδοτικότητα. Αντίστοιχα, στο Instagram υπάρχουν διάφοροι τρόποι διαφημιστικής προβολής με τα Stories και τα Reels να θεωρούνται τα πλέον αποτελεσματικά. Θα χρειαστεί να «πειραματιστείτε» στις πλατφόρμες ώστε να δείτε τη μέθοδο που αποδίδει καλύτερα για τα δικά σας προϊόντα.

#4 – Διαφορετική ροή 

 

 

Ο αλγόριθμος του TikTok και ο αντίστοιχος του Instagram διαφέρουν. Κατά συνέπεια το περιεχόμενο εμφανίζεται με διαφορετικό τρόπο στην κάθε πλατφόρμα. Αυτό θα πρέπει να το λάβετε σοβαρά υπόψη σας όταν «χτίζετε» την ψηφιακή παρουσία του eshop σας. Θα πρέπει να «ξεκλειδώσετε» τα μυστικά του κάθε αλγόριθμου και να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα είναι ελκυστικό και θα φτάνει στους υποψήφιους πελάτες σας.

#5 – Ο ρόλος των Influencers 

 

 

Τόσο στο TikTok όσο και στο Instagram οι Influencers διατηρούν μια ισχυρή παρουσία. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε το Influencer Marketing στη στρατηγική σας. Σκεφτείτε ωστόσο πως σε κάθε πλατφόρμα υπάρχουν διαφορετικοί Influencers με μεγαλύτερη αποδοχή. Στο TikTok συνήθως «κυριαρχούν» αυτοί που παράγουν αυθεντικό και αυθόρμητο περιεχόμενο, ενώ στο Instagram αυτοί που προσφέρουν ένα πιο επαγγελματικό και ποιοτικά αναβαθμισμένο περιεχόμενο. Βρείτε τους κατάλληλους Influencers που ταιριάζουν στο προφίλ του eshop σας και ξεκινήστε συνεργασίες μαζί τους.

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×