8 Βασικά Πλεονεκτήματα Κατασκευής Eshop

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πλέον εδραιωθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών και εκτινάχθηκε στην εποχή του Covid-19.

Παρακάτω έχουμε καταγράψει 8 βασικά πλεονεκτήματα κατασκευής eshop. Διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο, θα κατανοήσετε απόλυτα τους λόγους που ένα eshop υπερτερεί του παραδοσιακού φυσικού καταστήματος.

1. Κανένας γεωγραφικός περιορισμός
 

Ένα φυσικό κατάστημα, είναι περιορισμένο στο κοινό που απευθύνεται, από την γεωγραφική ακτίνα στην οποία βρίσκεται. Έχοντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείς να απευθύνεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου, κυριολεκτικά σε ολόκληρο τον κόσμο.

2. Αποκτάς συνεχώς νέους πελάτες, όσο το eshop σου εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης
 

Ένα φυσικό κατάστημα εξαρτάται μόνο από το branding και τις δημόσιες σχέσεις. Ωστόσο, έχοντας ένα eshop πέρα από αυτούς τους 2 παράγοντες, μπορείς να αποκτήσεις και πελάτες από τις μηχανές αναζήτησης. Είναι σύνηθες το φαινόμενο όπου χρήστες ακολουθώντας έναν σύνδεσμο στις μηχανές αναζήτησης, να οδηγούνται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν έχουν επισκεφθεί ξανά. Αυτός ο επιπλέον παράγοντας επισκεψιμότητας, μπορεί να γίνει η κινητήριος δύναμη μίας ηλεκτρονικής επιχείρησης.

 

3. Χαμηλότερα Κόστη
 

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα ενός eshop είναι τα σημαντικά χαμηλότερα λειτουργικά κόστη. Ένας μέρος αυτού του κόστους μπορεί να μετατρέψει τις τιμές των προϊόντων ή υπηρεσιών σου σε πιο ανταγωνιστικές.

 

4. Ευκολότερη πλοήγηση των χρηστών για αγορά
 

Έχοντας ένα σύγχρονο eshop τελευταίας τεχνολογίας, ένας υποψήφιος πελάτης μπορεί να αναζητήσει το προϊόν ή την υπηρεσία που ψάχνει με το πάτημα λίγων clicks. Επιπρόσθετα υπάρχουν πολλές λειτουργίες και μέθοδοι που με αυτόματο τρόπο το eshop μπορεί να θυμάται τις προτιμήσεις ενός χρήστη και να του προτείνει τα κατάλληλα προϊόντα, οδηγώντας σε περισσότερες και πιο ποιοτικές πωλήσεις.

 

5. Εκμηδενίζεις τον χρόνο και το κόστος της μεταφοράς ενός πελάτη στο φυσικό κατάστημα
 

Δεν είναι λίγες οι φορές όπου ένας πελάτης θα κάνει πολλά χιλιόμετρα για να βρεθεί στο αγαπημένο του φυσικό κατάστημα. Ένα eshop, επιτρέπει στον πελάτη να επισκεφθεί το αγαπημένο του κατάστημα μόνο με μερικά clicks και από την άνεση του χώρου του.

 

6. Δυνατότητα σύγκρισης τιμών
 

Υπάρχουν πάρα πολλά διαδικτυακά marketplaces, τα οποία δίνουν στον χρήστη την δυνατότητα να συγκρίνει τιμές για ένα προϊόν που τον ενδιαφέρει. Το να έχεις την δυνατότητα να εμφανίσεις τα προϊόντα σου στις συγκεκριμένες εφαρμογές, έχει τεράστια οφέλη για την επιχείρησή σου.

7. Παροχή περισσότερων πληροφοριών
 

Σε ένα φυσικό κατάστημα η πληροφορία για 1 προϊόν είναι αρκετά περιορισμένη (συνήθως είναι απλά μια τιμή). Έχοντας ένα eshop, μπορείς να δώσεις στον χρήστη όλη την απαραίτητη και χρήσιμη πληροφορία που χρειάζεται, ώστε να καταλήξει άμεσα στην αγορά των προϊόντων σου.

 

8. Παραμένεις ανοιχτός 24/7
 

Ένα φυσικό κατάστημα περιορίζεται πάντα στο χρόνο λειτουργίας του. Έχοντας όμως ένας eshop, το κατάστημα σου παραμένει ανοιχτό 24/7, 365 μέρες το χρόνο, δίνοντας έτσι το περιθώριο στους χρήστες να πραγματοποιήσουν μία αγορά ακόμα και στις 3 τα ξημερώματα. Όσο περισσότερο είσαι διαθέσιμος σε υποψήφιους πελάτες, τόσο περισσότερο θα ενισχύσεις τα έσοδα της επιχείρησής σου.

Αν σε ενδιαφέρει να επενδύσεις σε ένα επαγγελματικό e-shop και να εκτινάξεις τα κέρδη της επιχείρησης σου, μίλα με έναν επαγγελματία account manager της qualityweb!

Σχετικά Άρθρα
Κατασκευή ιστοσελίδων WordPress ή Custom CMS
Κατασκευή ιστοσελίδων WordPress ή Custom CMS

Είτε είσαι στην διαδικασία κατασκευής μίας νέας ιστοσελίδας είτε στην ανακατασκευή μιας υπάρχουσας, χρειάζεσαι ένα CMS για την συντήρηση και την ανάπτυξη του περιεχομένου σου.

13 Απρ 2022
Πόσο σύγχρονο είναι το καλάθι των αγορών σου, στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα το 2022; (Σκληρές Αλήθειες)
Πόσο σύγχρονο είναι το καλάθι των αγορών σου, στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα το 2022; (Σκληρές Αλήθειες)

Πολλές φορές είναι δύσκολο για τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας να προσθέσουν προϊόντα στο καλάθι τους και αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες.

07 Απρ 2022
Πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής την εποχή του Covid 19 & τι μπορεί να κάνει για αυτό η επιχείρηση σας!
Πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής την εποχή του Covid 19 & τι μπορεί να κάνει για αυτό η επιχείρηση σας!

Έχεις επιχείρηση που διαθέτει e-shop και φυσικό κατάστημα; Τότε φέτος θα πρέπει να προσέξεις τις ιδιαίτερες συνθήκες της Covid-19 εποχής, για να μπορέσεις να ελιχθείς σαν επιχειρηματίας και να εξυπηρετήσεις τους πελάτες σου, συνδυάζοντας το ψηφιακό σου κατάστημα με το φυσικό.

08 Απρ 2022

Είσαι έτοιμος για το επόμενο Βήμα;
Βρίσκεσαι ένα click μακριά!

Ενημέρωσέ μας για τις ανάγκες σου
& θα ετοιμάσουμε ένα εξατομικευμένο
πλάνο για την επιχείρησή σου.

×